Ei minun sinua tarvitsisi hävetä nainen

Anonyymi

Toista se on sinun, jos olisi jostain syystä pakko olla julkisuudessa minun kanssani. Tai jos joutuisit suhteeseen. Siksi et koskaan alkanut minun kanssani. Häpesit minua, en ollut tarpeeksi arvostettu, jotta olisit voinut rinnalla elää.

Itse voisin kulkea pystyrinnoin, jos minulla olisi sinun kaltaisesi nainen. Paitsi että olisin onnellinen, lähtisin tyytyväisenä ihmisten joukkoon sinä vierelläni. Olisihan sekin kokemus. Se tosin tulee jäämään ikuiseksi haaveeksi, eikä minun kannata elätellä moisia haaveita.

5

143

Vastaukset

• Aina kannattaa toivoa ja yrittää.

Mistä arvelet hänen hävenneen sinua, oletkohan turhan vaatimaton. Yritä päästä siitä yli.

• Jos oli kiinnostunut, ei varmasti hävennyt! Älä koskaan vähättele itseäsi!

• En tiedä kuka noin ajattelee, mutta en tiedä miksi minä noin toimisin. En osaa ajatella noin, koska en osaa ajatella edes sitä mitä muut minusta ajattelevat.

• Itse asiassa minut aina haluttu pitää piilossa. Tuskin ihastuksenikaan haluaisi minun kanssani missään näyttäytyä. En tosin tiedä, onko hän varattu, kuten ne muut ovat olleet, mutta jokin muu syy löytynee.

• Haa, no tuohan kertookin paljon! Eipä muuta tähän ketjuun ba bai!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.