Ei minun sinua tarvitsisi hävetä nainen

Anonyymi

Toista se on sinun, jos olisi jostain syystä pakko olla julkisuudessa minun kanssani. Tai jos joutuisit suhteeseen. Siksi et koskaan alkanut minun kanssani. Häpesit minua, en ollut tarpeeksi arvostettu, jotta olisit voinut rinnalla elää.

Itse voisin kulkea pystyrinnoin, jos minulla olisi sinun kaltaisesi nainen. Paitsi että olisin onnellinen, lähtisin tyytyväisenä ihmisten joukkoon sinä vierelläni. Olisihan sekin kokemus. Se tosin tulee jäämään ikuiseksi haaveeksi, eikä minun kannata elätellä moisia haaveita.

5

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina kannattaa toivoa ja yrittää.

Mistä arvelet hänen hävenneen sinua, oletkohan turhan vaatimaton. Yritä päästä siitä yli.

• Anonyymi

Jos oli kiinnostunut, ei varmasti hävennyt! Älä koskaan vähättele itseäsi!

• Anonyymi

En tiedä kuka noin ajattelee, mutta en tiedä miksi minä noin toimisin. En osaa ajatella noin, koska en osaa ajatella edes sitä mitä muut minusta ajattelevat.

• Anonyymi

Itse asiassa minut aina haluttu pitää piilossa. Tuskin ihastuksenikaan haluaisi minun kanssani missään näyttäytyä. En tosin tiedä, onko hän varattu, kuten ne muut ovat olleet, mutta jokin muu syy löytynee.

• Anonyymi

Haa, no tuohan kertookin paljon! Eipä muuta tähän ketjuun ba bai!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      127
      3169
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      61
      2815
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2212
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      103
      2118
    5. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      130
      1988
    6. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1961
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      10
      1232
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      994
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      12
      985
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      910
    Aihe