Toista se on sinun, jos olisi jostain syystä pakko olla julkisuudessa minun kanssani. Tai jos joutuisit suhteeseen. Siksi et koskaan alkanut minun kanssani. Häpesit minua, en ollut tarpeeksi arvostettu, jotta olisit voinut rinnalla elää.
Itse voisin kulkea pystyrinnoin, jos minulla olisi sinun kaltaisesi nainen. Paitsi että olisin onnellinen, lähtisin tyytyväisenä ihmisten joukkoon sinä vierelläni. Olisihan sekin kokemus. Se tosin tulee jäämään ikuiseksi haaveeksi, eikä minun kannata elätellä moisia haaveita.
Ei minun sinua tarvitsisi hävetä nainen
5
<50
Vastaukset
Aina kannattaa toivoa ja yrittää.
Mistä arvelet hänen hävenneen sinua, oletkohan turhan vaatimaton. Yritä päästä siitä yli.- Anonyymi
Jos oli kiinnostunut, ei varmasti hävennyt! Älä koskaan vähättele itseäsi!
- Anonyymi
En tiedä kuka noin ajattelee, mutta en tiedä miksi minä noin toimisin. En osaa ajatella noin, koska en osaa ajatella edes sitä mitä muut minusta ajattelevat.
- Anonyymi
Itse asiassa minut aina haluttu pitää piilossa. Tuskin ihastuksenikaan haluaisi minun kanssani missään näyttäytyä. En tosin tiedä, onko hän varattu, kuten ne muut ovat olleet, mutta jokin muu syy löytynee.
- Anonyymi
Haa, no tuohan kertookin paljon! Eipä muuta tähän ketjuun ba bai!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110944
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892