Toista se on sinun, jos olisi jostain syystä pakko olla julkisuudessa minun kanssani. Tai jos joutuisit suhteeseen. Siksi et koskaan alkanut minun kanssani. Häpesit minua, en ollut tarpeeksi arvostettu, jotta olisit voinut rinnalla elää.
Itse voisin kulkea pystyrinnoin, jos minulla olisi sinun kaltaisesi nainen. Paitsi että olisin onnellinen, lähtisin tyytyväisenä ihmisten joukkoon sinä vierelläni. Olisihan sekin kokemus. Se tosin tulee jäämään ikuiseksi haaveeksi, eikä minun kannata elätellä moisia haaveita.
Ei minun sinua tarvitsisi hävetä nainen
5
53
Vastaukset
Aina kannattaa toivoa ja yrittää.
Mistä arvelet hänen hävenneen sinua, oletkohan turhan vaatimaton. Yritä päästä siitä yli.- Anonyymi
Jos oli kiinnostunut, ei varmasti hävennyt! Älä koskaan vähättele itseäsi!
- Anonyymi
En tiedä kuka noin ajattelee, mutta en tiedä miksi minä noin toimisin. En osaa ajatella noin, koska en osaa ajatella edes sitä mitä muut minusta ajattelevat.
- Anonyymi
Itse asiassa minut aina haluttu pitää piilossa. Tuskin ihastuksenikaan haluaisi minun kanssani missään näyttäytyä. En tosin tiedä, onko hän varattu, kuten ne muut ovat olleet, mutta jokin muu syy löytynee.
- Anonyymi
Haa, no tuohan kertookin paljon! Eipä muuta tähän ketjuun ba bai!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444318Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202774Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412532Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?851529Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161476- 481199
- 811135
- 59993
- 45986
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En176977