Muutama poiminta Toyotien koeajoista

Anonyymi

Mitenkä se tuo ajettavuus kun se.... mitenkä se....... mitenkä se..... mitenkä se kun..... kun se...

Toyotaa pilkkaavan trollin teksteissä nämä kaikki on väännetty aivan joksikin muuksi:

Hyvää: alhainen kulutus ja päästöt, suorituskyky, vaivattomuus, mukavuus,
hiljaisuus.

Hyvää: meluttomuus, moottori, neliveto, hinta, turva-avustinkatras

Hyvää: tilat, mukavuus, hiljaisuus, kulutus, vaivattomuus.

Hyvää: ajamisen helppous, voimalinjan toiminta, alustan mukavuus.

Hyvää: nelivedon olemassaolo, vaivaton ajettavuus, voimalinjan toiminta, taloudellisuus.

Hyvää: ajettavuus, tilat, hybridivoimalinja.

Hyvää: pirteä moottori, viimeistely, ajoasento.

Hyvää: muotoilu, ajettavuus

Jokaisen löydät Googlella.

68

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kova on yritys kääntää soosista pihviä, mutta hukkaan tuokin yritys valuu kuten aina.
      Jokaista autoa kehutaan ns. ensitesteissä, mutta niissä verrataan lähinnä entiseen malliin ja ilman verrokkia. Toyota kyykkää jokaisessa vertailutestissä kun mukana on kilpailijoita ja nykyään Toyota on lisäksi poikkeuksetta 2-6ke kalliimpi ja silti jää hännille. Nämäkin faktat löytyy Googlesta ja autolehdistä.

      • Anonyymi

        Noistakin koeajoista löytyy myös ne huonot puolet, esim. ajettavuuteen ja ohjaukseen liittyvät kommentit nousevat usein esiin:

        Huonoa: kevyt ohjaus, tuntuma tiehen, soran rapina.

        Huonoa: etuistuinten reisituki, vaihdekepin sijoittelu, vaihteiston viiveet.

        Huonoa: ohjaustunto.

        Huonoa: ajovalojen ja takalasin kuraantuminen, lämmön jakautuminen, ajoasento, tunnoton ohjaus.

        Huonoa: ei-innostava ajettavuus, matala tavaratila.

        Huonoa: ei vetomassaa, farmarimallin puute.

        Huonoa: takaovien kahvat, näkyvyys takaistuimelta, näytön grafiikka.

        Huonoa: pintakovuus, äänekkyys, muotoilu


      • Anonyymi

        Tämä sinun surkea tikerryksesi valuu hukaan ei mikään muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sinun surkea tikerryksesi valuu hukaan ei mikään muu.

        Ravin väistötesti oli kaikkien aikojen surkeimmasta päästä, eli ajo-ominaisuudet perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noistakin koeajoista löytyy myös ne huonot puolet, esim. ajettavuuteen ja ohjaukseen liittyvät kommentit nousevat usein esiin:

        Huonoa: kevyt ohjaus, tuntuma tiehen, soran rapina.

        Huonoa: etuistuinten reisituki, vaihdekepin sijoittelu, vaihteiston viiveet.

        Huonoa: ohjaustunto.

        Huonoa: ajovalojen ja takalasin kuraantuminen, lämmön jakautuminen, ajoasento, tunnoton ohjaus.

        Huonoa: ei-innostava ajettavuus, matala tavaratila.

        Huonoa: ei vetomassaa, farmarimallin puute.

        Huonoa: takaovien kahvat, näkyvyys takaistuimelta, näytön grafiikka.

        Huonoa: pintakovuus, äänekkyys, muotoilu

        Toyota on oikein hyvä ajoltaan tottuneelle kuljettajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on oikein hyvä ajoltaan tottuneelle kuljettajalle.

        Toyotaan tottuneelle hyvä. Muutaman vuoden välein kun vaihtaa uuteen Toyotaan ilman että käy edes koeajamassa muita merkkejä niin varmasti tuntuu hyvälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noistakin koeajoista löytyy myös ne huonot puolet, esim. ajettavuuteen ja ohjaukseen liittyvät kommentit nousevat usein esiin:

        Huonoa: kevyt ohjaus, tuntuma tiehen, soran rapina.

        Huonoa: etuistuinten reisituki, vaihdekepin sijoittelu, vaihteiston viiveet.

        Huonoa: ohjaustunto.

        Huonoa: ajovalojen ja takalasin kuraantuminen, lämmön jakautuminen, ajoasento, tunnoton ohjaus.

        Huonoa: ei-innostava ajettavuus, matala tavaratila.

        Huonoa: ei vetomassaa, farmarimallin puute.

        Huonoa: takaovien kahvat, näkyvyys takaistuimelta, näytön grafiikka.

        Huonoa: pintakovuus, äänekkyys, muotoilu

        Kylläpä se nyt Skoda-vanhusta vapisuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä se nyt Skoda-vanhusta vapisuttaa.

        Kylläpä se Teroa nyt ottaa pattiin kun itsekin tietää, että uusia Toyota autoja ostavat vain kohtuullisen eläkkeen kerryttäneet eläkeläis mummot ja papat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä se Teroa nyt ottaa pattiin kun itsekin tietää, että uusia Toyota autoja ostavat vain kohtuullisen eläkkeen kerryttäneet eläkeläis mummot ja papat.

        Taidat olla vähän yksinkertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noistakin koeajoista löytyy myös ne huonot puolet, esim. ajettavuuteen ja ohjaukseen liittyvät kommentit nousevat usein esiin:

        Huonoa: kevyt ohjaus, tuntuma tiehen, soran rapina.

        Huonoa: etuistuinten reisituki, vaihdekepin sijoittelu, vaihteiston viiveet.

        Huonoa: ohjaustunto.

        Huonoa: ajovalojen ja takalasin kuraantuminen, lämmön jakautuminen, ajoasento, tunnoton ohjaus.

        Huonoa: ei-innostava ajettavuus, matala tavaratila.

        Huonoa: ei vetomassaa, farmarimallin puute.

        Huonoa: takaovien kahvat, näkyvyys takaistuimelta, näytön grafiikka.

        Huonoa: pintakovuus, äänekkyys, muotoilu

        Toisaalta monessa lehdessä on pakollisena varusteena tojokomissaari, joka ei salli tollolootan jättämistä jumboksi. Väen väkisin pitää jotain hyvää yrittää löytää - kehutaan manuaalivaihteistoa, kun turbomoottoriset kilpailijat jättivät tollolootan nielemään pölyä, kehutaan ajovalojen valokuviota, kun ei kertakaikkiaan mitään muuta löydetty ... ja tuosta sitten puolen sivun jaarittelu, kun ei muutakaan kertakaikkiaan löytynyt.

        Sama ilmiö tietysti muillakin suosikeilla. Esim VAGniikan maailma taannoin kehui vuolaasta Golfin peruutettaessa automaattisesti käynnistyvän takalasinpyyhkijän. Oli taas oiva esimerkki innovatiivisuudesta... jota ei udustanut se, että parissa kilpakumppanissakin oli sama toiminto eikä se mikään uutuus ollut, nähty jo kymmenkunta vuotta aikaisemmin.

        Tollolootan typeryydet kuitataan aika kevyesti. Kuten nyt vaikka ajonvakautuksen kimeä hätäpiipitys liukkaalla tiellä .... tai ihan vaan kesäisellä soratiellä ajettaessa.

        Jokseenkin hauska oli myös tolloloota, jonka luistonesto tilltasi, kun talvitestissä koitettiin peruuttaa liukkaaseen mäkeen. Autolla ei sen jälkeen päässyt eteen eikä taakse ennen kuin se oli buutattu irrottamalla akku hetkeksi. Helppoa ja kätevää laatuautoilua itämaan tyyliin!

        Hypetykset ovat useammankin kerran kunnostautuneet hyytymällä kesämökin pihaa. Jos joku ovi ei ole kunnolla kiinni, sisävalo tyhjentää akun. Näissä idän ihmeissä, missä sisävalot eivät sammu 20 min kuluttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vähän yksinkertainen.

        Taidat itse olla vähän yksinkertainen tojopetteri.


    • Anonyymi

      Huonoa on Camryn ajettavuuskin. Murskatappio tuli Opel Insignialle vertailutestissä.
      Melua Camryssä riittää .

      • Anonyymi

        Toyotan perussynnit siis, melu ja surkea ajettavuus. Kun tuohon lisätään surkeat istuimet ja takuulla nopea ruostuminen niin paketti on jälleen takuutavaraa Toyotalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan perussynnit siis, melu ja surkea ajettavuus. Kun tuohon lisätään surkeat istuimet ja takuulla nopea ruostuminen niin paketti on jälleen takuutavaraa Toyotalta.

        Tuossa aloituksessa kehuivat noita samoja asioita, joita sinä moitit. He ovat autoinsinöörejä ja sin pelkkä tietämätön tollukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan perussynnit siis, melu ja surkea ajettavuus. Kun tuohon lisätään surkeat istuimet ja takuulla nopea ruostuminen niin paketti on jälleen takuutavaraa Toyotalta.

        Tuossa aloituksessa kehutaan noita asioita, joita sinä moitit. He ovat autoinsinöörejä ja sinä tietämätön tollukka.


    • Anonyymi

      Miksi useat Toyota kuljettajat kävellä köpöttävät töksähtelevin askelin selkä kyyryssä?

      • Anonyymi

        Miksi sinulla ei ole mitään muuta kuin netissä riehuminen? Hanki elämä!


      • Anonyymi

        Selkä ja jalat on kipeänä.


      • Anonyymi

        Hyvää: pirteä moottori, viimeistely, ajoasento.

        Toyotien hyvää-kohdissa on yleisin sama mukavuus, tuossa kehutaan ajoasentoa.


      • Anonyymi

        Tietty siksi, kun pitää kumarrella itselleen peilin edessä ja kiitellä itseään loistavasta ostoksesta.


    • Anonyymi

      Toimittajat kehuvat kaikkia uusia malleja. Autojen paremmuus ratkaistaan vertailuissa joissa ei voi vain kehua vaan autot on pakko laittaa paremmusjärjestykseen. Näissä vartailuissa Toyotalle jää aina lyhyt tikku käteen.
      Sanokaapa terot milloin Toyota on viimeksi voittanut autovertailun. Vastapainoksi Skoda viimeisin voitto ei ole kaukaa. Eläkkeelle siirtyvä Octavia pieksi upouuden Corollan TM:n suosikkiluokan vertailussa. Kyseessä ei ollut mielipideasiat vaan Corolla oli mitatusti meluisampi, hitaampi, pienempi, kalliimpi huoltaa ja maksoi 4.400 euroa enemmän.
      Uusi Octavia on entistä enemmän Corollaa parempi.

      • Anonyymi

        No mutta kyllä Toyota aina saksan pajaseisojan voittaa. Miksi saksalaisien autojen omistajat aina vertaavat kosliaan Toyotaan???- siksi kun Toyota on heille kestävyyden ja laadun esikuva, jota he näköjään eivät huijaamallakaan saavuta. Hähäti hää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kyllä Toyota aina saksan pajaseisojan voittaa. Miksi saksalaisien autojen omistajat aina vertaavat kosliaan Toyotaan???- siksi kun Toyota on heille kestävyyden ja laadun esikuva, jota he näköjään eivät huijaamallakaan saavuta. Hähäti hää

        Saksan pajaseisoja. :-)) Sellainen rotu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kyllä Toyota aina saksan pajaseisojan voittaa. Miksi saksalaisien autojen omistajat aina vertaavat kosliaan Toyotaan???- siksi kun Toyota on heille kestävyyden ja laadun esikuva, jota he näköjään eivät huijaamallakaan saavuta. Hähäti hää

        No eipä ole missään vertailussa Tojo voittanut. Ainoastaan teromn mielessä Tojo on voittanut mitään. Tämä koskee niin lehtien autovertailuita kuin katsastustilastojakin.
        Hyvänä esimerkkinä tästä on neljän auton hybridivertailu jossa Tojo otti sijat 3 ja 4. Yaris valloitti kahdeksan pikkuauton vertailussa sijan 8.
        Tuoreimmassa katsastustilastossa tojo oli paljon vikaisempi kuin saksalaiset autot.
        Jostain syystä terot eivät koskaan viittaa selkeästi mihinkään nimenomaiseen vertailuun vaan puhuvat yleisellä tasolla Tojon pärjäämisestä. Vaikka se ei oikeasti ole koskaan pärjännyt missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksan pajaseisoja. :-)) Sellainen rotu.

        Tämäkin on vain teron toistelema myytti. Olen ajanut 30 vuotta eurooppalaisilla autoilla ja voin sanoa varmuudella että Toyotan kallis huolto-ohjelma olisi pitänyt autoni pajalla enemmän päiviä kuin omistamani autot ovat siellä olleet.
        Tässäkin teron kuvitelmat menevät todellisuuden edelle. Jokainen pystyy maalaisjärjellä päättelemään kumpi auto on useammin pajalla. Se jossa huoltoväli on 15.000km vai se jossa huoltoväli on 30.000km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin on vain teron toistelema myytti. Olen ajanut 30 vuotta eurooppalaisilla autoilla ja voin sanoa varmuudella että Toyotan kallis huolto-ohjelma olisi pitänyt autoni pajalla enemmän päiviä kuin omistamani autot ovat siellä olleet.
        Tässäkin teron kuvitelmat menevät todellisuuden edelle. Jokainen pystyy maalaisjärjellä päättelemään kumpi auto on useammin pajalla. Se jossa huoltoväli on 15.000km vai se jossa huoltoväli on 30.000km.

        Etkä ole ajanut. Olet yrittänyt myydä niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin on vain teron toistelema myytti. Olen ajanut 30 vuotta eurooppalaisilla autoilla ja voin sanoa varmuudella että Toyotan kallis huolto-ohjelma olisi pitänyt autoni pajalla enemmän päiviä kuin omistamani autot ovat siellä olleet.
        Tässäkin teron kuvitelmat menevät todellisuuden edelle. Jokainen pystyy maalaisjärjellä päättelemään kumpi auto on useammin pajalla. Se jossa huoltoväli on 15.000km vai se jossa huoltoväli on 30.000km.

        Toyota on maailman ainoa automerkki jota kehumalla parannetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin on vain teron toistelema myytti. Olen ajanut 30 vuotta eurooppalaisilla autoilla ja voin sanoa varmuudella että Toyotan kallis huolto-ohjelma olisi pitänyt autoni pajalla enemmän päiviä kuin omistamani autot ovat siellä olleet.
        Tässäkin teron kuvitelmat menevät todellisuuden edelle. Jokainen pystyy maalaisjärjellä päättelemään kumpi auto on useammin pajalla. Se jossa huoltoväli on 15.000km vai se jossa huoltoväli on 30.000km.

        Huoltamalla auto pysyy kunnossa niinkuin Toyota. yli kymmenvuotiainakin menevät syynistä läpi että heilahtaa. Volkkarin öljysyöppö kone menee vaihtoon jo yleensä ennen kuin ensimmäinenkään satatuhatta on ajettu ja tietenkin omistajan piikkiin. Kuka hyötyy?
        No jälkimarkkinointi ja huoltokorjaamo, veikkaisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoltamalla auto pysyy kunnossa niinkuin Toyota. yli kymmenvuotiainakin menevät syynistä läpi että heilahtaa. Volkkarin öljysyöppö kone menee vaihtoon jo yleensä ennen kuin ensimmäinenkään satatuhatta on ajettu ja tietenkin omistajan piikkiin. Kuka hyötyy?
        No jälkimarkkinointi ja huoltokorjaamo, veikkaisin!

        Aletaanko vertailemaan VAG 1.9TDI ja Tojotan 2.0/2.2 D4d moottoreiden kestävyyksiä?

        Verrataanko VAG 1.8T jakohihnojen kestävyyksia Tojotan VVT-i koneiden jakoketjujen kestävyyteen?

        Eikös Tojotan pitänyt tehdä vain hyviä moottoreita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aletaanko vertailemaan VAG 1.9TDI ja Tojotan 2.0/2.2 D4d moottoreiden kestävyyksiä?

        Verrataanko VAG 1.8T jakohihnojen kestävyyksia Tojotan VVT-i koneiden jakoketjujen kestävyyteen?

        Eikös Tojotan pitänyt tehdä vain hyviä moottoreita?

        Siis vertailemaan jonkun museoon kuuluvan dieselmottorin kestävyyttä. Oletko tajuissasi??
        Häh?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ole. Tuo on linkki Suomi-24 palstan keskusteluun. ei yhteenkään tojon voittoon missään vertailussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Tuo on linkki Suomi-24 palstan keskusteluun. ei yhteenkään tojon voittoon missään vertailussa.

        Lue se keskustelu ja -linkit!


    • Anonyymi

      Minulla on ollut 20 Toyota Corollaa 40 vuoden aikana ja kaikki ne on olleet hyviä autoja ja olen ajanut yli 500 000 kilometriä joten tiedän mistä puhun.

      • Anonyymi

        Jumalauta! Olet kyllä päällikkö kun olet ajanut 12500km:n vuosivauhdilla 20 Corollalla 500000km. Siinä on auton kestävyys ollut koetuksella. Ei varmaan onnistu millään muulla autolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalauta! Olet kyllä päällikkö kun olet ajanut 12500km:n vuosivauhdilla 20 Corollalla 500000km. Siinä on auton kestävyys ollut koetuksella. Ei varmaan onnistu millään muulla autolla.

        Kun muut eivät vastanneet sepustukseesi, niin päätit itse vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun muut eivät vastanneet sepustukseesi, niin päätit itse vastata.

        Nyt menen kyykkimään pusikkoon semmoiselle opaikalle josta näkee jos joku yrittää varastaa Corollan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalauta! Olet kyllä päällikkö kun olet ajanut 12500km:n vuosivauhdilla 20 Corollalla 500000km. Siinä on auton kestävyys ollut koetuksella. Ei varmaan onnistu millään muulla autolla.

        Kyllä siinä on ollut kuski koetuksella, joten yritä päästä uuteen Selviytyjät kauteen, voitat varmasti, ainakin askeettisuus on valttisi jos kuntosi muuten kestää.


    • Anonyymi

      Ilman renkaita ja moottoria Toyota kilpailee hiljaisuudessa jopa Skodan kanssa.

      • Anonyymi

        Anonyymi
        Tänään 01:39

        Tääl istun mä yössä yksinäin. Pyörätuolissa.


    • Anonyymi

      Toyota huono menestys vertailuissa perustuu siihen että se ominaisuuksiltaan muita heikompi. Corolla esimerkiksi oli keskitasoa meluisampi ja hitaampi, pienempi ja kalliimpi huoltaa kuin Octavia vaikka oli reilut 4.400 euroa kalliimpi.
      Paperilla hevosia on koneessa vaikka kuinka paljon, mutta ne ovat niitä samoja rampoja hybridiponeja mitä kaikissa muissakin tojoissa. Kun mitataan suorituskykyä niin Tojo jäi tällä tahokkaimmalla versiollaan muiden jalkoihin.
      Kun mittaukset antavat tuollaisia tuloksia niin on selvää ettei vertailussa voi pärjätä Octavian kaltaisille kestomenestyjille joissa ei heikkoa kohtaa ole.

      • Anonyymi

        Tolloloota on tarkoitettu vain terveisten kuljettamiseen. Autolehtien testeissä vaivaa ihan sama ongelma kuin 80-luvullakin - jos takapenkilläkin on matkustajia, jouset pohjaavat töyssyissä.

        Taannoisessa farkkuvertailussa tolloloota jäi kiinni kusetuksesta. Tai, no, ainahan tojo kusettaa. Tällä kertaa omamassan suhteen. Autolle ilmoitetun omamassan pitäisi sisältää paitse bensa yms nesteet, niin myös 70 kg painoinen kuljettaja. Tollolootan omamassaan ei kuski sisältynyt.

        Vaan miksi omamassa on tärkeä? no, koska auton kantavuus on suurimman sallitun massan ja omamassan erotus. Yleensä tämä on 450-500 kg haarukassa eli autoon saa kuskin lisäksi lastata 4 kpl aikuisia (75 kg/kpl) ja 150-200 kg matkatavaraa.

        Auton omamassa riippuu varustelusta. Kevein on yleensä karvalakkimalli pienellä bensakoneella ja manuaalivaihteistolla. Diesel, automaatti, neliveto, hybridi... nämä voivat olla pari sataa kg painavampia. Muilla merkeillä kokonaismassa kasvaa vastaavasti, joten kaikkien eri versioiden kantavuus on aikalailla sama.

        Tolloloota poikkeaa joukosta. Eri malleilla sama kokonaismassa eli alustaan laitetaan samat palikat auton omamassasta riippumatta. MItä painavampi tekniikka, sitä pienempi kantavuus. Mitä tollolootan ilmoittamia tietoja joskus olen selaillut, niin kokonais- ja omamassan erotus voi olla pahimmillaan vajaat 400 kg. Jos tästä vielä puutuu kuskille varattu 70 kg, niin auton kantavuus tulee täyteen jo pelkällä 5 hlö kuormalla - matkatavaroita ei saa ottaa lainkaan mukaan eikä oikeastaan vaatteitakaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolloloota on tarkoitettu vain terveisten kuljettamiseen. Autolehtien testeissä vaivaa ihan sama ongelma kuin 80-luvullakin - jos takapenkilläkin on matkustajia, jouset pohjaavat töyssyissä.

        Taannoisessa farkkuvertailussa tolloloota jäi kiinni kusetuksesta. Tai, no, ainahan tojo kusettaa. Tällä kertaa omamassan suhteen. Autolle ilmoitetun omamassan pitäisi sisältää paitse bensa yms nesteet, niin myös 70 kg painoinen kuljettaja. Tollolootan omamassaan ei kuski sisältynyt.

        Vaan miksi omamassa on tärkeä? no, koska auton kantavuus on suurimman sallitun massan ja omamassan erotus. Yleensä tämä on 450-500 kg haarukassa eli autoon saa kuskin lisäksi lastata 4 kpl aikuisia (75 kg/kpl) ja 150-200 kg matkatavaraa.

        Auton omamassa riippuu varustelusta. Kevein on yleensä karvalakkimalli pienellä bensakoneella ja manuaalivaihteistolla. Diesel, automaatti, neliveto, hybridi... nämä voivat olla pari sataa kg painavampia. Muilla merkeillä kokonaismassa kasvaa vastaavasti, joten kaikkien eri versioiden kantavuus on aikalailla sama.

        Tolloloota poikkeaa joukosta. Eri malleilla sama kokonaismassa eli alustaan laitetaan samat palikat auton omamassasta riippumatta. MItä painavampi tekniikka, sitä pienempi kantavuus. Mitä tollolootan ilmoittamia tietoja joskus olen selaillut, niin kokonais- ja omamassan erotus voi olla pahimmillaan vajaat 400 kg. Jos tästä vielä puutuu kuskille varattu 70 kg, niin auton kantavuus tulee täyteen jo pelkällä 5 hlö kuormalla - matkatavaroita ei saa ottaa lainkaan mukaan eikä oikeastaan vaatteitakaan...

        MIKSI SINÄ VALEHTELET??

        Toyotaa pilkkaavan trollin teksteissä nämä kaikki on väännetty aivan joksikin muuksi:

        Hyvää: alhainen kulutus ja päästöt, suorituskyky, vaivattomuus, mukavuus,
        hiljaisuus.
        Hyvää: meluttomuus, moottori, neliveto, hinta, turva-avustinkatras
        Hyvää: tilat, mukavuus, hiljaisuus, kulutus, vaivattomuus.
        Hyvää: ajamisen helppous, voimalinjan toiminta, alustan mukavuus.
        Hyvää: nelivedon olemassaolo, vaivaton ajettavuus, voimalinjan toiminta, taloudellisuus.
        Hyvää: ajettavuus, tilat, hybridivoimalinja.
        Hyvää: pirteä moottori, viimeistely, ajoasento.
        Hyvää: muotoilu, ajettavuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI SINÄ VALEHTELET??

        Toyotaa pilkkaavan trollin teksteissä nämä kaikki on väännetty aivan joksikin muuksi:

        Hyvää: alhainen kulutus ja päästöt, suorituskyky, vaivattomuus, mukavuus,
        hiljaisuus.
        Hyvää: meluttomuus, moottori, neliveto, hinta, turva-avustinkatras
        Hyvää: tilat, mukavuus, hiljaisuus, kulutus, vaivattomuus.
        Hyvää: ajamisen helppous, voimalinjan toiminta, alustan mukavuus.
        Hyvää: nelivedon olemassaolo, vaivaton ajettavuus, voimalinjan toiminta, taloudellisuus.
        Hyvää: ajettavuus, tilat, hybridivoimalinja.
        Hyvää: pirteä moottori, viimeistely, ajoasento.
        Hyvää: muotoilu, ajettavuus

        En minä valehtele, vaan tolloloota.

        Esim. turvatyynyjen määrän liioittelu, japaninponit, ohjelmistoviosta johtuneet hallitsemattomat kiihtymiset (tojo onnistui huijaamaan jopa jenkkien oikauslaitosta, väittämällä syyksi kaasupolkimen prikkoja sekä lattiamattoja ... molempia tutkittiin, vaan eihän se vika näissä piillyt).

        No, vähän niinkuin tapa itämailla. Vrt. Takatan aitojapanilainen huippulaatu.

        Kun vanhan NECT kulutusmittauksen puutteet alkoivat nousta otsikoihin, niin mikä muu kuin tollolootan hypetykset kehityksen kärjessä - todellisen elämän kulutus jopa 50 % suurempi!

        Mutta tojopapat vaan selittää mustaa valkoiseksi, kun eivät kykene/uskalla myöntää mitää. Lahkolaisilla on kova kuri ja lipsujat karkoitetaan armotta. Uskonnostahan tässä on kyse...


    • Anonyymi

      Toyotaa pilkkaava trolli hokee surkeutta. Lukekaa totuus aloituksesta.

      • Anonyymi

        Kun hakemalla hakee ensitestien lukuisista teksteistä ja eri mallien ja vuosien aikana, niin jopa Toyotasta voi noita löytää, mutta oikeasti auto punnitaan vasta kun sitä verrataan samassa testissä kilpailijoihin ja siellä Toyota ei tahdo pärjätä sitten millään ja sitten on vielä se ruosteongelma.


    • Anonyymi

      "MIKSI SINÄ VALEHTELET??

      Toyotaa pilkkaavan trollin teksteissä nämä kaikki on väännetty aivan joksikin muuksi:"

      Ei siinä ole mitään väännetty kun todetaan että Auriksella ei voi laillisesti kuljettaa viittä aikuista ja heidän matkatavaroitaan. Jos poliisi pysäyttää niin sakot tulee ja matka katkeaa.
      Tämä on Toyotan moka jota ei ratkaista tällä palstalla vaan Suomen oikeuslaitoksen kanssa. Arvaa kumpi voittaa.

      • Anonyymi

        Mistä tulee sakot? Koijarikonsernissa kyllä tiedetään, mistä tulee sakot ja linnatuomiot!


    • Anonyymi

      Jokainen suomalainen tietää Toyotan täydellisen ylivoiman muihin autonvalmistajiin verrattuna.

    • Anonyymi

      Nuo aloitukset tekstit ovat näköjään täysin erilaisia, mitä joku tuholainen täällä kirjoittelee.

    • Anonyymi

      Luehan tuosta aloituksesta ettei unohdu ja muutu totuus toiseksi.

      • Anonyymi

        Minua itkettää.


    • Anonyymi

      Siinähän niitä on. Aika upeat arvostelut. Siihen saa mahtua joku heikkokin kohta.

    • Anonyymi

      Upeita autoja. Kertakaikkiaan.

      • Anonyymi

        VAG- VAJAKIT ei tykkää kun Toyota on parempi.


    • Anonyymi

      Toyota tarjoaa koeajojen perusteella: tilat, mukavuus, hiljaisuus, kulutus, vaivattomuus.

      • Anonyymi

        Kyllä muut autot tarjoavat nuo vain ostamalla tai vuokraamalla.


    • Anonyymi

      Tojo on hyvä ajettava, jos tie on suora ja tasainen, ei tuule ja ajaa hiljaa.

      • Anonyymi

        Keskeisiä oireita sairaudessa ovat harha-aistimukset, joita potilas ei erota reaalimaailmasta peräisin olevista aistimuksista.


    • Anonyymi

      Siinä aloituksessa on koeajoissa todettuja asioita. Ei Skoda-myyjän puheita.

    • Anonyymi

      Aloituksen poiminnoista kehutaan kovasti Toyotan hiljaisuutta. Koeajoin hybridin ja minun oli pakko ostaa se upen hiljaisuuden vuoksi.

      • Anonyymi

        Äänetöntä on matkanteko Toyotalla.


    • Anonyymi

      Skoda-hörho valehtelee ja valehtelee. Koeajot kertovat toista.

    • Anonyymi

      Aloituksessa toistuvat sanat hiljaisuus ja mukavuus.

    • Anonyymi

      Ainut joka väittää Toyotaa meluisaksi ja ruostuvaksi on kunnon ihmisiä hönöttelevä ja valehteleva trolli.

      • Anonyymi

        Toyotan melu on mitattu fakta, ei mikään väite. Lue TM 15/2019 niin voit todeta kuinka Corolla jäi häntäpäähän melumittauksissa.

        Ruosteasiassa Toyota on tuomittu oikeudessa korjaamaan 1,5 miljoonaa läpiruostunutta koslaa.

        Eli ei väitteitä vaan todennettua faktaa mittauksista ja oikeuden pöytäkirjoista.


    • Anonyymi

      Aloituksen tekstit ovat faktat.

    • Anonyymi

      Istuinmukavuus näkyy olevan Toyotiossa parasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe