Mitenkä se tuo ajettavuus kun se.... mitenkä se....... mitenkä se..... mitenkä se kun..... kun se...
Toyotaa pilkkaavan trollin teksteissä nämä kaikki on väännetty aivan joksikin muuksi:
Hyvää: alhainen kulutus ja päästöt, suorituskyky, vaivattomuus, mukavuus,
hiljaisuus.
Hyvää: meluttomuus, moottori, neliveto, hinta, turva-avustinkatras
Hyvää: tilat, mukavuus, hiljaisuus, kulutus, vaivattomuus.
Hyvää: ajamisen helppous, voimalinjan toiminta, alustan mukavuus.
Hyvää: nelivedon olemassaolo, vaivaton ajettavuus, voimalinjan toiminta, taloudellisuus.
Hyvää: ajettavuus, tilat, hybridivoimalinja.
Hyvää: pirteä moottori, viimeistely, ajoasento.
Hyvää: muotoilu, ajettavuus
Jokaisen löydät Googlella.
Muutama poiminta Toyotien koeajoista
68
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kova on yritys kääntää soosista pihviä, mutta hukkaan tuokin yritys valuu kuten aina.
Jokaista autoa kehutaan ns. ensitesteissä, mutta niissä verrataan lähinnä entiseen malliin ja ilman verrokkia. Toyota kyykkää jokaisessa vertailutestissä kun mukana on kilpailijoita ja nykyään Toyota on lisäksi poikkeuksetta 2-6ke kalliimpi ja silti jää hännille. Nämäkin faktat löytyy Googlesta ja autolehdistä.- Anonyymi
Noistakin koeajoista löytyy myös ne huonot puolet, esim. ajettavuuteen ja ohjaukseen liittyvät kommentit nousevat usein esiin:
Huonoa: kevyt ohjaus, tuntuma tiehen, soran rapina.
Huonoa: etuistuinten reisituki, vaihdekepin sijoittelu, vaihteiston viiveet.
Huonoa: ohjaustunto.
Huonoa: ajovalojen ja takalasin kuraantuminen, lämmön jakautuminen, ajoasento, tunnoton ohjaus.
Huonoa: ei-innostava ajettavuus, matala tavaratila.
Huonoa: ei vetomassaa, farmarimallin puute.
Huonoa: takaovien kahvat, näkyvyys takaistuimelta, näytön grafiikka.
Huonoa: pintakovuus, äänekkyys, muotoilu - Anonyymi
Tämä sinun surkea tikerryksesi valuu hukaan ei mikään muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sinun surkea tikerryksesi valuu hukaan ei mikään muu.
Ravin väistötesti oli kaikkien aikojen surkeimmasta päästä, eli ajo-ominaisuudet perseestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noistakin koeajoista löytyy myös ne huonot puolet, esim. ajettavuuteen ja ohjaukseen liittyvät kommentit nousevat usein esiin:
Huonoa: kevyt ohjaus, tuntuma tiehen, soran rapina.
Huonoa: etuistuinten reisituki, vaihdekepin sijoittelu, vaihteiston viiveet.
Huonoa: ohjaustunto.
Huonoa: ajovalojen ja takalasin kuraantuminen, lämmön jakautuminen, ajoasento, tunnoton ohjaus.
Huonoa: ei-innostava ajettavuus, matala tavaratila.
Huonoa: ei vetomassaa, farmarimallin puute.
Huonoa: takaovien kahvat, näkyvyys takaistuimelta, näytön grafiikka.
Huonoa: pintakovuus, äänekkyys, muotoiluToyota on oikein hyvä ajoltaan tottuneelle kuljettajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota on oikein hyvä ajoltaan tottuneelle kuljettajalle.
Toyotaan tottuneelle hyvä. Muutaman vuoden välein kun vaihtaa uuteen Toyotaan ilman että käy edes koeajamassa muita merkkejä niin varmasti tuntuu hyvälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noistakin koeajoista löytyy myös ne huonot puolet, esim. ajettavuuteen ja ohjaukseen liittyvät kommentit nousevat usein esiin:
Huonoa: kevyt ohjaus, tuntuma tiehen, soran rapina.
Huonoa: etuistuinten reisituki, vaihdekepin sijoittelu, vaihteiston viiveet.
Huonoa: ohjaustunto.
Huonoa: ajovalojen ja takalasin kuraantuminen, lämmön jakautuminen, ajoasento, tunnoton ohjaus.
Huonoa: ei-innostava ajettavuus, matala tavaratila.
Huonoa: ei vetomassaa, farmarimallin puute.
Huonoa: takaovien kahvat, näkyvyys takaistuimelta, näytön grafiikka.
Huonoa: pintakovuus, äänekkyys, muotoiluKylläpä se nyt Skoda-vanhusta vapisuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä se nyt Skoda-vanhusta vapisuttaa.
Kylläpä se Teroa nyt ottaa pattiin kun itsekin tietää, että uusia Toyota autoja ostavat vain kohtuullisen eläkkeen kerryttäneet eläkeläis mummot ja papat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä se Teroa nyt ottaa pattiin kun itsekin tietää, että uusia Toyota autoja ostavat vain kohtuullisen eläkkeen kerryttäneet eläkeläis mummot ja papat.
Taidat olla vähän yksinkertainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noistakin koeajoista löytyy myös ne huonot puolet, esim. ajettavuuteen ja ohjaukseen liittyvät kommentit nousevat usein esiin:
Huonoa: kevyt ohjaus, tuntuma tiehen, soran rapina.
Huonoa: etuistuinten reisituki, vaihdekepin sijoittelu, vaihteiston viiveet.
Huonoa: ohjaustunto.
Huonoa: ajovalojen ja takalasin kuraantuminen, lämmön jakautuminen, ajoasento, tunnoton ohjaus.
Huonoa: ei-innostava ajettavuus, matala tavaratila.
Huonoa: ei vetomassaa, farmarimallin puute.
Huonoa: takaovien kahvat, näkyvyys takaistuimelta, näytön grafiikka.
Huonoa: pintakovuus, äänekkyys, muotoiluToisaalta monessa lehdessä on pakollisena varusteena tojokomissaari, joka ei salli tollolootan jättämistä jumboksi. Väen väkisin pitää jotain hyvää yrittää löytää - kehutaan manuaalivaihteistoa, kun turbomoottoriset kilpailijat jättivät tollolootan nielemään pölyä, kehutaan ajovalojen valokuviota, kun ei kertakaikkiaan mitään muuta löydetty ... ja tuosta sitten puolen sivun jaarittelu, kun ei muutakaan kertakaikkiaan löytynyt.
Sama ilmiö tietysti muillakin suosikeilla. Esim VAGniikan maailma taannoin kehui vuolaasta Golfin peruutettaessa automaattisesti käynnistyvän takalasinpyyhkijän. Oli taas oiva esimerkki innovatiivisuudesta... jota ei udustanut se, että parissa kilpakumppanissakin oli sama toiminto eikä se mikään uutuus ollut, nähty jo kymmenkunta vuotta aikaisemmin.
Tollolootan typeryydet kuitataan aika kevyesti. Kuten nyt vaikka ajonvakautuksen kimeä hätäpiipitys liukkaalla tiellä .... tai ihan vaan kesäisellä soratiellä ajettaessa.
Jokseenkin hauska oli myös tolloloota, jonka luistonesto tilltasi, kun talvitestissä koitettiin peruuttaa liukkaaseen mäkeen. Autolla ei sen jälkeen päässyt eteen eikä taakse ennen kuin se oli buutattu irrottamalla akku hetkeksi. Helppoa ja kätevää laatuautoilua itämaan tyyliin!
Hypetykset ovat useammankin kerran kunnostautuneet hyytymällä kesämökin pihaa. Jos joku ovi ei ole kunnolla kiinni, sisävalo tyhjentää akun. Näissä idän ihmeissä, missä sisävalot eivät sammu 20 min kuluttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla vähän yksinkertainen.
Taidat itse olla vähän yksinkertainen tojopetteri.
- Anonyymi
Huonoa on Camryn ajettavuuskin. Murskatappio tuli Opel Insignialle vertailutestissä.
Melua Camryssä riittää .- Anonyymi
Toyotan perussynnit siis, melu ja surkea ajettavuus. Kun tuohon lisätään surkeat istuimet ja takuulla nopea ruostuminen niin paketti on jälleen takuutavaraa Toyotalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan perussynnit siis, melu ja surkea ajettavuus. Kun tuohon lisätään surkeat istuimet ja takuulla nopea ruostuminen niin paketti on jälleen takuutavaraa Toyotalta.
Tuossa aloituksessa kehuivat noita samoja asioita, joita sinä moitit. He ovat autoinsinöörejä ja sin pelkkä tietämätön tollukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan perussynnit siis, melu ja surkea ajettavuus. Kun tuohon lisätään surkeat istuimet ja takuulla nopea ruostuminen niin paketti on jälleen takuutavaraa Toyotalta.
Tuossa aloituksessa kehutaan noita asioita, joita sinä moitit. He ovat autoinsinöörejä ja sinä tietämätön tollukka.
- Anonyymi
Miksi useat Toyota kuljettajat kävellä köpöttävät töksähtelevin askelin selkä kyyryssä?
- Anonyymi
Miksi sinulla ei ole mitään muuta kuin netissä riehuminen? Hanki elämä!
- Anonyymi
Selkä ja jalat on kipeänä.
- Anonyymi
Hyvää: pirteä moottori, viimeistely, ajoasento.
Toyotien hyvää-kohdissa on yleisin sama mukavuus, tuossa kehutaan ajoasentoa. - Anonyymi
Tietty siksi, kun pitää kumarrella itselleen peilin edessä ja kiitellä itseään loistavasta ostoksesta.
- Anonyymi
Toimittajat kehuvat kaikkia uusia malleja. Autojen paremmuus ratkaistaan vertailuissa joissa ei voi vain kehua vaan autot on pakko laittaa paremmusjärjestykseen. Näissä vartailuissa Toyotalle jää aina lyhyt tikku käteen.
Sanokaapa terot milloin Toyota on viimeksi voittanut autovertailun. Vastapainoksi Skoda viimeisin voitto ei ole kaukaa. Eläkkeelle siirtyvä Octavia pieksi upouuden Corollan TM:n suosikkiluokan vertailussa. Kyseessä ei ollut mielipideasiat vaan Corolla oli mitatusti meluisampi, hitaampi, pienempi, kalliimpi huoltaa ja maksoi 4.400 euroa enemmän.
Uusi Octavia on entistä enemmän Corollaa parempi.- Anonyymi
No mutta kyllä Toyota aina saksan pajaseisojan voittaa. Miksi saksalaisien autojen omistajat aina vertaavat kosliaan Toyotaan???- siksi kun Toyota on heille kestävyyden ja laadun esikuva, jota he näköjään eivät huijaamallakaan saavuta. Hähäti hää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kyllä Toyota aina saksan pajaseisojan voittaa. Miksi saksalaisien autojen omistajat aina vertaavat kosliaan Toyotaan???- siksi kun Toyota on heille kestävyyden ja laadun esikuva, jota he näköjään eivät huijaamallakaan saavuta. Hähäti hää
Saksan pajaseisoja. :-)) Sellainen rotu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kyllä Toyota aina saksan pajaseisojan voittaa. Miksi saksalaisien autojen omistajat aina vertaavat kosliaan Toyotaan???- siksi kun Toyota on heille kestävyyden ja laadun esikuva, jota he näköjään eivät huijaamallakaan saavuta. Hähäti hää
No eipä ole missään vertailussa Tojo voittanut. Ainoastaan teromn mielessä Tojo on voittanut mitään. Tämä koskee niin lehtien autovertailuita kuin katsastustilastojakin.
Hyvänä esimerkkinä tästä on neljän auton hybridivertailu jossa Tojo otti sijat 3 ja 4. Yaris valloitti kahdeksan pikkuauton vertailussa sijan 8.
Tuoreimmassa katsastustilastossa tojo oli paljon vikaisempi kuin saksalaiset autot.
Jostain syystä terot eivät koskaan viittaa selkeästi mihinkään nimenomaiseen vertailuun vaan puhuvat yleisellä tasolla Tojon pärjäämisestä. Vaikka se ei oikeasti ole koskaan pärjännyt missään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksan pajaseisoja. :-)) Sellainen rotu.
Tämäkin on vain teron toistelema myytti. Olen ajanut 30 vuotta eurooppalaisilla autoilla ja voin sanoa varmuudella että Toyotan kallis huolto-ohjelma olisi pitänyt autoni pajalla enemmän päiviä kuin omistamani autot ovat siellä olleet.
Tässäkin teron kuvitelmat menevät todellisuuden edelle. Jokainen pystyy maalaisjärjellä päättelemään kumpi auto on useammin pajalla. Se jossa huoltoväli on 15.000km vai se jossa huoltoväli on 30.000km. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin on vain teron toistelema myytti. Olen ajanut 30 vuotta eurooppalaisilla autoilla ja voin sanoa varmuudella että Toyotan kallis huolto-ohjelma olisi pitänyt autoni pajalla enemmän päiviä kuin omistamani autot ovat siellä olleet.
Tässäkin teron kuvitelmat menevät todellisuuden edelle. Jokainen pystyy maalaisjärjellä päättelemään kumpi auto on useammin pajalla. Se jossa huoltoväli on 15.000km vai se jossa huoltoväli on 30.000km.Etkä ole ajanut. Olet yrittänyt myydä niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin on vain teron toistelema myytti. Olen ajanut 30 vuotta eurooppalaisilla autoilla ja voin sanoa varmuudella että Toyotan kallis huolto-ohjelma olisi pitänyt autoni pajalla enemmän päiviä kuin omistamani autot ovat siellä olleet.
Tässäkin teron kuvitelmat menevät todellisuuden edelle. Jokainen pystyy maalaisjärjellä päättelemään kumpi auto on useammin pajalla. Se jossa huoltoväli on 15.000km vai se jossa huoltoväli on 30.000km.Toyota on maailman ainoa automerkki jota kehumalla parannetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin on vain teron toistelema myytti. Olen ajanut 30 vuotta eurooppalaisilla autoilla ja voin sanoa varmuudella että Toyotan kallis huolto-ohjelma olisi pitänyt autoni pajalla enemmän päiviä kuin omistamani autot ovat siellä olleet.
Tässäkin teron kuvitelmat menevät todellisuuden edelle. Jokainen pystyy maalaisjärjellä päättelemään kumpi auto on useammin pajalla. Se jossa huoltoväli on 15.000km vai se jossa huoltoväli on 30.000km.Huoltamalla auto pysyy kunnossa niinkuin Toyota. yli kymmenvuotiainakin menevät syynistä läpi että heilahtaa. Volkkarin öljysyöppö kone menee vaihtoon jo yleensä ennen kuin ensimmäinenkään satatuhatta on ajettu ja tietenkin omistajan piikkiin. Kuka hyötyy?
No jälkimarkkinointi ja huoltokorjaamo, veikkaisin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huoltamalla auto pysyy kunnossa niinkuin Toyota. yli kymmenvuotiainakin menevät syynistä läpi että heilahtaa. Volkkarin öljysyöppö kone menee vaihtoon jo yleensä ennen kuin ensimmäinenkään satatuhatta on ajettu ja tietenkin omistajan piikkiin. Kuka hyötyy?
No jälkimarkkinointi ja huoltokorjaamo, veikkaisin!Aletaanko vertailemaan VAG 1.9TDI ja Tojotan 2.0/2.2 D4d moottoreiden kestävyyksiä?
Verrataanko VAG 1.8T jakohihnojen kestävyyksia Tojotan VVT-i koneiden jakoketjujen kestävyyteen?
Eikös Tojotan pitänyt tehdä vain hyviä moottoreita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aletaanko vertailemaan VAG 1.9TDI ja Tojotan 2.0/2.2 D4d moottoreiden kestävyyksiä?
Verrataanko VAG 1.8T jakohihnojen kestävyyksia Tojotan VVT-i koneiden jakoketjujen kestävyyteen?
Eikös Tojotan pitänyt tehdä vain hyviä moottoreita?Siis vertailemaan jonkun museoon kuuluvan dieselmottorin kestävyyttä. Oletko tajuissasi??
Häh?
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15580726/onko-uudesta-corollasta-viela-vertailumenestyjaksi-edeltajansa-tavoin
Tuossa on kyllä listattu aika hirmuinen määrä Toyotan vertailuvoittoja pelkästään Corollan osalta.- Anonyymi
Ei ole. Tuo on linkki Suomi-24 palstan keskusteluun. ei yhteenkään tojon voittoon missään vertailussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Tuo on linkki Suomi-24 palstan keskusteluun. ei yhteenkään tojon voittoon missään vertailussa.
Lue se keskustelu ja -linkit!
- Anonyymi
Minulla on ollut 20 Toyota Corollaa 40 vuoden aikana ja kaikki ne on olleet hyviä autoja ja olen ajanut yli 500 000 kilometriä joten tiedän mistä puhun.
- Anonyymi
Jumalauta! Olet kyllä päällikkö kun olet ajanut 12500km:n vuosivauhdilla 20 Corollalla 500000km. Siinä on auton kestävyys ollut koetuksella. Ei varmaan onnistu millään muulla autolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalauta! Olet kyllä päällikkö kun olet ajanut 12500km:n vuosivauhdilla 20 Corollalla 500000km. Siinä on auton kestävyys ollut koetuksella. Ei varmaan onnistu millään muulla autolla.
Kun muut eivät vastanneet sepustukseesi, niin päätit itse vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun muut eivät vastanneet sepustukseesi, niin päätit itse vastata.
Nyt menen kyykkimään pusikkoon semmoiselle opaikalle josta näkee jos joku yrittää varastaa Corollan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalauta! Olet kyllä päällikkö kun olet ajanut 12500km:n vuosivauhdilla 20 Corollalla 500000km. Siinä on auton kestävyys ollut koetuksella. Ei varmaan onnistu millään muulla autolla.
Kyllä siinä on ollut kuski koetuksella, joten yritä päästä uuteen Selviytyjät kauteen, voitat varmasti, ainakin askeettisuus on valttisi jos kuntosi muuten kestää.
- Anonyymi
Ilman renkaita ja moottoria Toyota kilpailee hiljaisuudessa jopa Skodan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi
Tänään 01:39
Tääl istun mä yössä yksinäin. Pyörätuolissa.
- Anonyymi
Toyota huono menestys vertailuissa perustuu siihen että se ominaisuuksiltaan muita heikompi. Corolla esimerkiksi oli keskitasoa meluisampi ja hitaampi, pienempi ja kalliimpi huoltaa kuin Octavia vaikka oli reilut 4.400 euroa kalliimpi.
Paperilla hevosia on koneessa vaikka kuinka paljon, mutta ne ovat niitä samoja rampoja hybridiponeja mitä kaikissa muissakin tojoissa. Kun mitataan suorituskykyä niin Tojo jäi tällä tahokkaimmalla versiollaan muiden jalkoihin.
Kun mittaukset antavat tuollaisia tuloksia niin on selvää ettei vertailussa voi pärjätä Octavian kaltaisille kestomenestyjille joissa ei heikkoa kohtaa ole.- Anonyymi
Tolloloota on tarkoitettu vain terveisten kuljettamiseen. Autolehtien testeissä vaivaa ihan sama ongelma kuin 80-luvullakin - jos takapenkilläkin on matkustajia, jouset pohjaavat töyssyissä.
Taannoisessa farkkuvertailussa tolloloota jäi kiinni kusetuksesta. Tai, no, ainahan tojo kusettaa. Tällä kertaa omamassan suhteen. Autolle ilmoitetun omamassan pitäisi sisältää paitse bensa yms nesteet, niin myös 70 kg painoinen kuljettaja. Tollolootan omamassaan ei kuski sisältynyt.
Vaan miksi omamassa on tärkeä? no, koska auton kantavuus on suurimman sallitun massan ja omamassan erotus. Yleensä tämä on 450-500 kg haarukassa eli autoon saa kuskin lisäksi lastata 4 kpl aikuisia (75 kg/kpl) ja 150-200 kg matkatavaraa.
Auton omamassa riippuu varustelusta. Kevein on yleensä karvalakkimalli pienellä bensakoneella ja manuaalivaihteistolla. Diesel, automaatti, neliveto, hybridi... nämä voivat olla pari sataa kg painavampia. Muilla merkeillä kokonaismassa kasvaa vastaavasti, joten kaikkien eri versioiden kantavuus on aikalailla sama.
Tolloloota poikkeaa joukosta. Eri malleilla sama kokonaismassa eli alustaan laitetaan samat palikat auton omamassasta riippumatta. MItä painavampi tekniikka, sitä pienempi kantavuus. Mitä tollolootan ilmoittamia tietoja joskus olen selaillut, niin kokonais- ja omamassan erotus voi olla pahimmillaan vajaat 400 kg. Jos tästä vielä puutuu kuskille varattu 70 kg, niin auton kantavuus tulee täyteen jo pelkällä 5 hlö kuormalla - matkatavaroita ei saa ottaa lainkaan mukaan eikä oikeastaan vaatteitakaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tolloloota on tarkoitettu vain terveisten kuljettamiseen. Autolehtien testeissä vaivaa ihan sama ongelma kuin 80-luvullakin - jos takapenkilläkin on matkustajia, jouset pohjaavat töyssyissä.
Taannoisessa farkkuvertailussa tolloloota jäi kiinni kusetuksesta. Tai, no, ainahan tojo kusettaa. Tällä kertaa omamassan suhteen. Autolle ilmoitetun omamassan pitäisi sisältää paitse bensa yms nesteet, niin myös 70 kg painoinen kuljettaja. Tollolootan omamassaan ei kuski sisältynyt.
Vaan miksi omamassa on tärkeä? no, koska auton kantavuus on suurimman sallitun massan ja omamassan erotus. Yleensä tämä on 450-500 kg haarukassa eli autoon saa kuskin lisäksi lastata 4 kpl aikuisia (75 kg/kpl) ja 150-200 kg matkatavaraa.
Auton omamassa riippuu varustelusta. Kevein on yleensä karvalakkimalli pienellä bensakoneella ja manuaalivaihteistolla. Diesel, automaatti, neliveto, hybridi... nämä voivat olla pari sataa kg painavampia. Muilla merkeillä kokonaismassa kasvaa vastaavasti, joten kaikkien eri versioiden kantavuus on aikalailla sama.
Tolloloota poikkeaa joukosta. Eri malleilla sama kokonaismassa eli alustaan laitetaan samat palikat auton omamassasta riippumatta. MItä painavampi tekniikka, sitä pienempi kantavuus. Mitä tollolootan ilmoittamia tietoja joskus olen selaillut, niin kokonais- ja omamassan erotus voi olla pahimmillaan vajaat 400 kg. Jos tästä vielä puutuu kuskille varattu 70 kg, niin auton kantavuus tulee täyteen jo pelkällä 5 hlö kuormalla - matkatavaroita ei saa ottaa lainkaan mukaan eikä oikeastaan vaatteitakaan...MIKSI SINÄ VALEHTELET??
Toyotaa pilkkaavan trollin teksteissä nämä kaikki on väännetty aivan joksikin muuksi:
Hyvää: alhainen kulutus ja päästöt, suorituskyky, vaivattomuus, mukavuus,
hiljaisuus.
Hyvää: meluttomuus, moottori, neliveto, hinta, turva-avustinkatras
Hyvää: tilat, mukavuus, hiljaisuus, kulutus, vaivattomuus.
Hyvää: ajamisen helppous, voimalinjan toiminta, alustan mukavuus.
Hyvää: nelivedon olemassaolo, vaivaton ajettavuus, voimalinjan toiminta, taloudellisuus.
Hyvää: ajettavuus, tilat, hybridivoimalinja.
Hyvää: pirteä moottori, viimeistely, ajoasento.
Hyvää: muotoilu, ajettavuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKSI SINÄ VALEHTELET??
Toyotaa pilkkaavan trollin teksteissä nämä kaikki on väännetty aivan joksikin muuksi:
Hyvää: alhainen kulutus ja päästöt, suorituskyky, vaivattomuus, mukavuus,
hiljaisuus.
Hyvää: meluttomuus, moottori, neliveto, hinta, turva-avustinkatras
Hyvää: tilat, mukavuus, hiljaisuus, kulutus, vaivattomuus.
Hyvää: ajamisen helppous, voimalinjan toiminta, alustan mukavuus.
Hyvää: nelivedon olemassaolo, vaivaton ajettavuus, voimalinjan toiminta, taloudellisuus.
Hyvää: ajettavuus, tilat, hybridivoimalinja.
Hyvää: pirteä moottori, viimeistely, ajoasento.
Hyvää: muotoilu, ajettavuusEn minä valehtele, vaan tolloloota.
Esim. turvatyynyjen määrän liioittelu, japaninponit, ohjelmistoviosta johtuneet hallitsemattomat kiihtymiset (tojo onnistui huijaamaan jopa jenkkien oikauslaitosta, väittämällä syyksi kaasupolkimen prikkoja sekä lattiamattoja ... molempia tutkittiin, vaan eihän se vika näissä piillyt).
No, vähän niinkuin tapa itämailla. Vrt. Takatan aitojapanilainen huippulaatu.
Kun vanhan NECT kulutusmittauksen puutteet alkoivat nousta otsikoihin, niin mikä muu kuin tollolootan hypetykset kehityksen kärjessä - todellisen elämän kulutus jopa 50 % suurempi!
Mutta tojopapat vaan selittää mustaa valkoiseksi, kun eivät kykene/uskalla myöntää mitää. Lahkolaisilla on kova kuri ja lipsujat karkoitetaan armotta. Uskonnostahan tässä on kyse...
- Anonyymi
Toyotaa pilkkaava trolli hokee surkeutta. Lukekaa totuus aloituksesta.
- Anonyymi
Kun hakemalla hakee ensitestien lukuisista teksteistä ja eri mallien ja vuosien aikana, niin jopa Toyotasta voi noita löytää, mutta oikeasti auto punnitaan vasta kun sitä verrataan samassa testissä kilpailijoihin ja siellä Toyota ei tahdo pärjätä sitten millään ja sitten on vielä se ruosteongelma.
- Anonyymi
"MIKSI SINÄ VALEHTELET??
Toyotaa pilkkaavan trollin teksteissä nämä kaikki on väännetty aivan joksikin muuksi:"
Ei siinä ole mitään väännetty kun todetaan että Auriksella ei voi laillisesti kuljettaa viittä aikuista ja heidän matkatavaroitaan. Jos poliisi pysäyttää niin sakot tulee ja matka katkeaa.
Tämä on Toyotan moka jota ei ratkaista tällä palstalla vaan Suomen oikeuslaitoksen kanssa. Arvaa kumpi voittaa.- Anonyymi
Mistä tulee sakot? Koijarikonsernissa kyllä tiedetään, mistä tulee sakot ja linnatuomiot!
- Anonyymi
Jokainen suomalainen tietää Toyotan täydellisen ylivoiman muihin autonvalmistajiin verrattuna.
- Anonyymi
Nuo aloitukset tekstit ovat näköjään täysin erilaisia, mitä joku tuholainen täällä kirjoittelee.
- Anonyymi
Luehan tuosta aloituksesta ettei unohdu ja muutu totuus toiseksi.
- Anonyymi
Minua itkettää.
- Anonyymi
Siinähän niitä on. Aika upeat arvostelut. Siihen saa mahtua joku heikkokin kohta.
- Anonyymi
Upeita autoja. Kertakaikkiaan.
- Anonyymi
VAG- VAJAKIT ei tykkää kun Toyota on parempi.
- Anonyymi
Toyota tarjoaa koeajojen perusteella: tilat, mukavuus, hiljaisuus, kulutus, vaivattomuus.
- Anonyymi
Kyllä muut autot tarjoavat nuo vain ostamalla tai vuokraamalla.
- Anonyymi
Tojo on hyvä ajettava, jos tie on suora ja tasainen, ei tuule ja ajaa hiljaa.
- Anonyymi
Keskeisiä oireita sairaudessa ovat harha-aistimukset, joita potilas ei erota reaalimaailmasta peräisin olevista aistimuksista.
- Anonyymi
Siinä aloituksessa on koeajoissa todettuja asioita. Ei Skoda-myyjän puheita.
- Anonyymi
Aloituksen poiminnoista kehutaan kovasti Toyotan hiljaisuutta. Koeajoin hybridin ja minun oli pakko ostaa se upen hiljaisuuden vuoksi.
- Anonyymi
Äänetöntä on matkanteko Toyotalla.
- Anonyymi
Skoda-hörho valehtelee ja valehtelee. Koeajot kertovat toista.
- Anonyymi
Aloituksessa toistuvat sanat hiljaisuus ja mukavuus.
- Anonyymi
Ainut joka väittää Toyotaa meluisaksi ja ruostuvaksi on kunnon ihmisiä hönöttelevä ja valehteleva trolli.
- Anonyymi
Toyotan melu on mitattu fakta, ei mikään väite. Lue TM 15/2019 niin voit todeta kuinka Corolla jäi häntäpäähän melumittauksissa.
Ruosteasiassa Toyota on tuomittu oikeudessa korjaamaan 1,5 miljoonaa läpiruostunutta koslaa.
Eli ei väitteitä vaan todennettua faktaa mittauksista ja oikeuden pöytäkirjoista.
- Anonyymi
Aloituksen tekstit ovat faktat.
- Anonyymi
Istuinmukavuus näkyy olevan Toyotiossa parasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po383329Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162605Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242564Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441816- 251536
- 1211311
Nainen, se on vain karu totuus, että
sinut on luotu synnyttämään ja mies siittämään. Niin on luomakunnassa säädetty ja niin se on. Sinut luotiin heikoksi ja2791268Joko aiheuttamani pettymys
on lieventynyt? Toivottavasti. Uskallan heittää lentosuukon näin etäältä ja nimettömänä 😘.901229Kosulan Keisari karviossa
Non ni. Kosulan keisari karviossa käväsemässä,kamera pyöri ja tubetulot lopsahti tilille,myös VEROVÄHENNYLSIIN ajo241146- 1071138