Eli siis diagnoosina välimuotoinen koliitti. Lääkitykset ei sovi, ruokavalio vasta aluillaan. Vessassa saa juosta ja veriarvot huonot. Yritin tuossa pestä astioita niin ei edes vessaan ehtinyt. Asun yksin mutta miehen kanssa mietitty yhteen muuttoa. Mieli mustenee joka kerta kun käy vahinko (oikeasti vahinko käy pari kertaa vuodessa *koputtaa puuta ettei useammin*).
Olen niin kyllästynyt tähän kaikkeen. Vaikka on ollut päiviä, että vessassa ei tarvitse käydä kuin kaksi kertaa päivässä, se vaivaa silti. Olisi ihanaa kun ei tarvitsisi käydä vessassa ulosteella päivittäin.
Noh eli astioita sain pestyä sen pari minuuttia (kun oli ensin pari päivää etsinyt tsemppausta siihen, kun ei vaan jaksa, sitten siivoilet puoli tuntia ripuleita lattialta (ja seinältä) ja sitten on niin vihainen, ahdistunut, itkuinen ja häpeissään koko asiasta, ettei ole enää voimia edes tyhjentää pesuvesiä keskeneräisten tiskien ympäriltä.
Olen miettinyt kun ihmiset käy töissä, harrastavat, näkevät ystäviä ja vielä siivoavat, jaksaisimpa minäkin.
Kortisoni vie yöunet ja kuitenkin väsyttää, olisi vain niin ihana kun lopettaisi vain hengittämisen, vaikka siis unissaan. En tappaisi itseäni koskaan. Olen vain niin loppu, että jaksan hädintuskin enää edes hengittää. En jaksa uskoa että mikään saa energioita enää normaaliksi, tätä on kestänyt jo liian monta vuotta.
Välimuotoinen koliitti ja väsymys
Anonyymi
0
166
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446