Eli siis diagnoosina välimuotoinen koliitti. Lääkitykset ei sovi, ruokavalio vasta aluillaan. Vessassa saa juosta ja veriarvot huonot. Yritin tuossa pestä astioita niin ei edes vessaan ehtinyt. Asun yksin mutta miehen kanssa mietitty yhteen muuttoa. Mieli mustenee joka kerta kun käy vahinko (oikeasti vahinko käy pari kertaa vuodessa *koputtaa puuta ettei useammin*).
Olen niin kyllästynyt tähän kaikkeen. Vaikka on ollut päiviä, että vessassa ei tarvitse käydä kuin kaksi kertaa päivässä, se vaivaa silti. Olisi ihanaa kun ei tarvitsisi käydä vessassa ulosteella päivittäin.
Noh eli astioita sain pestyä sen pari minuuttia (kun oli ensin pari päivää etsinyt tsemppausta siihen, kun ei vaan jaksa, sitten siivoilet puoli tuntia ripuleita lattialta (ja seinältä) ja sitten on niin vihainen, ahdistunut, itkuinen ja häpeissään koko asiasta, ettei ole enää voimia edes tyhjentää pesuvesiä keskeneräisten tiskien ympäriltä.
Olen miettinyt kun ihmiset käy töissä, harrastavat, näkevät ystäviä ja vielä siivoavat, jaksaisimpa minäkin.
Kortisoni vie yöunet ja kuitenkin väsyttää, olisi vain niin ihana kun lopettaisi vain hengittämisen, vaikka siis unissaan. En tappaisi itseäni koskaan. Olen vain niin loppu, että jaksan hädintuskin enää edes hengittää. En jaksa uskoa että mikään saa energioita enää normaaliksi, tätä on kestänyt jo liian monta vuotta.
Välimuotoinen koliitti ja väsymys
Anonyymi
0
170
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3277839Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662196- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91281Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181721249RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1391047