Hajoan, kun kaipaan sua. Kuulin....
Hyvää huomenta sinulle.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä kuulit?
- Anonyymi
Meinasitko jalostaa kuulemasi tiedoksi?
- Anonyymi
Mulla ei enää jöpötä. Kaduilla puhutaan siitä.
- Anonyymi
Voi voi sentään, ei kaduilla eikä muuallakaan voisi vähempää ketään kiinnostaa jöpöttääkö jollakulla palstapellellä vai ei. Kyllä pitää top 10 - listalla kirkkaasti perää.
- Anonyymi
Hyvä, sillä ap mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, sillä ap mies
Jonkun kalun jöpötys ei liity milläänlailla siihen mikä ap on. Tänne voi kertoilla mitä vaan, eihän kukaan tiedä yleensä aloittajan sukupuolta. Joten oli ihan turha maininta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun kalun jöpötys ei liity milläänlailla siihen mikä ap on. Tänne voi kertoilla mitä vaan, eihän kukaan tiedä yleensä aloittajan sukupuolta. Joten oli ihan turha maininta.
Niin jotku jaksaa kirjoittaa typeriä. Mulla on yhtä miestä hirmu ikävä.
- Anonyymi
Siksi välillä haaveilen liikaa sinua kun en ole saanut kontaktia sinuun vaikka mahdollisuuksia on siihen ollut.
- Anonyymi
Miehelle tämä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780