Ajatteletko minua enää? Minä ajattelen vielä sinua pitkä mies Pekka Hu......
Hyvää päivää sulle
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lupaan itselleni etten ensi yönä valvo liikaa päivällä on sitten niin väsynyt. Haaveilu meinaa valvottaa.
- Anonyymi
Missähän on mies joka sanoi täällä palstalla että älkää viekö minun naistani. Kutittaa mahan pohjaa kun ajattelen että hän niin ajattelee minusta vaikkemme yhdessä olekkaan. 🙂
- Anonyymi
Ihanks tosi, fantsu provo sopii ku banaani papukaijalle
- Anonyymi
Söin äsken ruokaa otin jälkkäriksi vanilja vanukkaan tykkäätkö sinä P niistä?
- Anonyymi
En tiedä onko siitä näkemisestäkään mitään apua yrittäisin mennä varmaan piiloon tai jotain taidan olla vähän outo. 🤭
- Anonyymi
Pekka PUUPÄÄÄÄÄÄÄ HÄHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
- Anonyymi
Ei ole Pekka mikään puupää😡 järki mies.
Älä hauku mun kultaa.
- Anonyymi
Sitä ei todellakaan voi tietää sopiiko miten yhteen jos ei kokeile. Muistan vielä miltä hänen katseensa näytti kun käveli minuun päin se oli viimeinen kerta kun katsoi minua. Hymysi oli aivan ihana.
- Anonyymi
Musta on törkeää käyttää toisen nimeä täällä. Reilu ihminen laittaa oman nimensä eikä muiden tänne tunkiolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760