Haluaisin nuolla

Hei, sinä aikuinen neiti tai rouva, haluaisitko nuolettaa itseäsi orgasmiin asti? Olen siisti fiksu 50 mies vapaa, mulla paikka. Lpr. Rohkeasti meiliä, [email protected]

16

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä rouva imtralta ois kivaa.

• Laita rva postia.

• Löytyiskö Satakunnasta myös samanlaista naista joka haluais nuolettaa itsensä orgasmiina sti?

• Anonyymi

Haluusin jos luotto100% onko paikka missä.

• Oiskos pääkaupunkiseudulla puhdasta naista, joka on vailla pitkää ja huomioivaa nuolemista?

• Anonyymi

Puhdasta? Mitä tarkoitat

• Anonyymi

Mä haluaisin että joku taitava nuolisi mua ..kauan ja nautintoon..

• Anonyymi

Mikkelissä olisi taitava nuolija.

• Anonyymi

mstä päin olet? haluan nuolla ptkään ja nautinnollisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mstä päin olet? haluan nuolla ptkään ja nautinnollisesti

Kouvolasta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kouvolasta..

Hmm.. Mikkelistä ois suht lyhyt matka. Pitäisköhän joku ilta ajella. Tai aja vastaan niin nuolen sut autossa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kouvolasta..

Millainen olet?

• Anonyymi

miten tekisit sen.

• Anonyymi

Tekisin sen niin että tässä sovittaisiin treffit tuohikotin ABC:lle. Antaisin tässä ketjussa tuntomerkkini lähempänä hetkeä ennen kuin tapaaminen olisi. Voisin mennä kahville johonkin pöytään lähelle tiskiä/ulko-ovea niin että näkisit tuntomerkkini mikä liittyy työtakkiini. Tässä vaiheessa sulla on mahdollista nähdä minut mutta minä en näe sinua. Jos uskallat lähestyä (en pure) niin sanot että suomi24:ssa vissiin keskusteltiin. No jos näin tapahtuisi niin jatkaisimme autoillemme. Ja kumman auton valitsemme? Mulla on paku ja sulla on tod.näk. henkilöauto. Ja luulen että valitset oman autosi ensimmäiselle kerralle. No menemme autoosi, minä vänkärin paikalle ja sinä omalle kuljettajan paikalle. Etsimme sopivan rauhaisan paikan jostain pikkutieltä/tms. Oletan että sulla on farkut jalassa koska on kylmä niin et voi hametta käyttää. Ehkä hieman suutelisin sinua jos annat luvan? samalla hieroisin sua jalkovälistä. Nyt kääntäisimme penkit alas ja riisuisin housusi pois. Nyt voisin jo maistella pikkuhousujesi läpi ihanaa kosteuttasi. Lopulta on pakko riisua pikkaritkin pois. Suukottelen häpykumpua,koitan sormella kuinka liukas olet. Kieleni löytää parhaimman paikkasi. Jatkan sitä kielelläni niin kauan kunnes olet vähintään pari orgasmia saanut. Jos haluat lisää niin laita tähän ketjuun viestiä. T:mli:mies

• Anonyymi

nyt on pillu ihan märkänä täytymennä,,,,,,,,,,,n

• Anonyymi

Kielellä hieman kostuttelisin,etusormella pystysuunnassa värisyttelisin klitorista.. vaihtaisin kieleni sormeni tilalle.. jossain vaiheessa sormeni uppoutuisi ja kieleni tekisi edelleen väristävää työtä.. sormia mahtuu jo toinenkin märkään pilluun..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4326
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2479
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1250
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      109
      896
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe