Haluaisin nuolla

Hei, sinä aikuinen neiti tai rouva, haluaisitko nuolettaa itseäsi orgasmiin asti? Olen siisti fiksu 50 mies vapaa, mulla paikka. Lpr. Rohkeasti meiliä, [email protected]

16

85

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä rouva imtralta ois kivaa.

      • Laita rva postia.


    • Löytyiskö Satakunnasta myös samanlaista naista joka haluais nuolettaa itsensä orgasmiina sti?

      • Anonyymi

        Haluusin jos luotto100% onko paikka missä.


    • Oiskos pääkaupunkiseudulla puhdasta naista, joka on vailla pitkää ja huomioivaa nuolemista?

      • Anonyymi

        Puhdasta? Mitä tarkoitat


    • Anonyymi

      Mä haluaisin että joku taitava nuolisi mua ..kauan ja nautintoon..

      • Anonyymi

        Mikkelissä olisi taitava nuolija.


      • Anonyymi

        mstä päin olet? haluan nuolla ptkään ja nautinnollisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mstä päin olet? haluan nuolla ptkään ja nautinnollisesti

        Kouvolasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouvolasta..

        Hmm.. Mikkelistä ois suht lyhyt matka. Pitäisköhän joku ilta ajella. Tai aja vastaan niin nuolen sut autossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouvolasta..

        Millainen olet?


    • Anonyymi

      miten tekisit sen.

      • Anonyymi

        Tekisin sen niin että tässä sovittaisiin treffit tuohikotin ABC:lle. Antaisin tässä ketjussa tuntomerkkini lähempänä hetkeä ennen kuin tapaaminen olisi. Voisin mennä kahville johonkin pöytään lähelle tiskiä/ulko-ovea niin että näkisit tuntomerkkini mikä liittyy työtakkiini. Tässä vaiheessa sulla on mahdollista nähdä minut mutta minä en näe sinua. Jos uskallat lähestyä (en pure) niin sanot että suomi24:ssa vissiin keskusteltiin. No jos näin tapahtuisi niin jatkaisimme autoillemme. Ja kumman auton valitsemme? Mulla on paku ja sulla on tod.näk. henkilöauto. Ja luulen että valitset oman autosi ensimmäiselle kerralle. No menemme autoosi, minä vänkärin paikalle ja sinä omalle kuljettajan paikalle. Etsimme sopivan rauhaisan paikan jostain pikkutieltä/tms. Oletan että sulla on farkut jalassa koska on kylmä niin et voi hametta käyttää. Ehkä hieman suutelisin sinua jos annat luvan? samalla hieroisin sua jalkovälistä. Nyt kääntäisimme penkit alas ja riisuisin housusi pois. Nyt voisin jo maistella pikkuhousujesi läpi ihanaa kosteuttasi. Lopulta on pakko riisua pikkaritkin pois. Suukottelen häpykumpua,koitan sormella kuinka liukas olet. Kieleni löytää parhaimman paikkasi. Jatkan sitä kielelläni niin kauan kunnes olet vähintään pari orgasmia saanut. Jos haluat lisää niin laita tähän ketjuun viestiä. T:mli:mies


    • Anonyymi

      nyt on pillu ihan märkänä täytymennä,,,,,,,,,,,n

      • Anonyymi

        Kielellä hieman kostuttelisin,etusormella pystysuunnassa värisyttelisin klitorista.. vaihtaisin kieleni sormeni tilalle.. jossain vaiheessa sormeni uppoutuisi ja kieleni tekisi edelleen väristävää työtä.. sormia mahtuu jo toinenkin märkään pilluun..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      53
      2577
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2086
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      57
      1950
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1726
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1434
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      131
      1368
    7. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1194
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      454
      1163
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      995
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      989
    Aihe