Hei, sinä aikuinen neiti tai rouva, haluaisitko nuolettaa itseäsi orgasmiin asti? Olen siisti fiksu 50 mies vapaa, mulla paikka. Lpr. Rohkeasti meiliä, [email protected]
Haluaisin nuolla
16
109
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä rouva imtralta ois kivaa.
Löytyiskö Satakunnasta myös samanlaista naista joka haluais nuolettaa itsensä orgasmiina sti?
- Anonyymi
Haluusin jos luotto100% onko paikka missä.
Oiskos pääkaupunkiseudulla puhdasta naista, joka on vailla pitkää ja huomioivaa nuolemista?
- Anonyymi
Puhdasta? Mitä tarkoitat
- Anonyymi
Mä haluaisin että joku taitava nuolisi mua ..kauan ja nautintoon..
- Anonyymi
Mikkelissä olisi taitava nuolija.
- Anonyymi
mstä päin olet? haluan nuolla ptkään ja nautinnollisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mstä päin olet? haluan nuolla ptkään ja nautinnollisesti
Kouvolasta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolasta..
Hmm.. Mikkelistä ois suht lyhyt matka. Pitäisköhän joku ilta ajella. Tai aja vastaan niin nuolen sut autossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouvolasta..
Millainen olet?
- Anonyymi
miten tekisit sen.
- Anonyymi
Tekisin sen niin että tässä sovittaisiin treffit tuohikotin ABC:lle. Antaisin tässä ketjussa tuntomerkkini lähempänä hetkeä ennen kuin tapaaminen olisi. Voisin mennä kahville johonkin pöytään lähelle tiskiä/ulko-ovea niin että näkisit tuntomerkkini mikä liittyy työtakkiini. Tässä vaiheessa sulla on mahdollista nähdä minut mutta minä en näe sinua. Jos uskallat lähestyä (en pure) niin sanot että suomi24:ssa vissiin keskusteltiin. No jos näin tapahtuisi niin jatkaisimme autoillemme. Ja kumman auton valitsemme? Mulla on paku ja sulla on tod.näk. henkilöauto. Ja luulen että valitset oman autosi ensimmäiselle kerralle. No menemme autoosi, minä vänkärin paikalle ja sinä omalle kuljettajan paikalle. Etsimme sopivan rauhaisan paikan jostain pikkutieltä/tms. Oletan että sulla on farkut jalassa koska on kylmä niin et voi hametta käyttää. Ehkä hieman suutelisin sinua jos annat luvan? samalla hieroisin sua jalkovälistä. Nyt kääntäisimme penkit alas ja riisuisin housusi pois. Nyt voisin jo maistella pikkuhousujesi läpi ihanaa kosteuttasi. Lopulta on pakko riisua pikkaritkin pois. Suukottelen häpykumpua,koitan sormella kuinka liukas olet. Kieleni löytää parhaimman paikkasi. Jatkan sitä kielelläni niin kauan kunnes olet vähintään pari orgasmia saanut. Jos haluat lisää niin laita tähän ketjuun viestiä. T:mli:mies
- Anonyymi
nyt on pillu ihan märkänä täytymennä,,,,,,,,,,,n
- Anonyymi
Kielellä hieman kostuttelisin,etusormella pystysuunnassa värisyttelisin klitorista.. vaihtaisin kieleni sormeni tilalle.. jossain vaiheessa sormeni uppoutuisi ja kieleni tekisi edelleen väristävää työtä.. sormia mahtuu jo toinenkin märkään pilluun..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862074Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391980Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943171697Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2791666Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451187- 2131119
- 1041108
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061069Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2281013