Tänään ehtoolla, olisiko halukkaita antamaan vieraalle miehelle? Hyvä varustus sekä käyttötaito hallussa, luottamus 100
[email protected]
Porista naista
33
64
Vastaukset
- Anonyymi
Multa sais pilluu ja persettä niin paljon ku tahtoo
Kirjoita s postia ni katotaa
- Anonyymi
Hei sammeli🤗 erosin kolmisen kuukautta sitten, siitä saakka ilman miehen koosketusta. Olen 43v vaalea normaali vartalo. Olisin valmis "antamaan" sekä saamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Hei sammeli🤗 erosin kolmisen kuukautta sitten, siitä saakka ilman miehen koosketusta. Olen 43v vaalea normaali vartalo. Olisin valmis "antamaan" sekä saamaan.
Kiinnostaisi, kerrotko josko ehtisit tavata? Olis iltaisin aikaa :)
- Anonyymi
sammeli1987 kirjoitti:
Kiinnostaisi, kerrotko josko ehtisit tavata? Olis iltaisin aikaa :)
Tänään vähän tiukka aika taulu mut huomenna kyllä. Oletko varattu?
Anonyymi kirjoitti:
Tänään vähän tiukka aika taulu mut huomenna kyllä. Oletko varattu?
Olen juu, sillä luottamusta huutelin
- Anonyymi
sammeli1987 kirjoitti:
Olen juu, sillä luottamusta huutelin
Hyvä niin! Haen ainoastaan pientä piristystä tähän eron saumaan. Varatulla terveys yleensä kunnossa sillon voi nauttia avoimmesti.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin! Haen ainoastaan pientä piristystä tähän eron saumaan. Varatulla terveys yleensä kunnossa sillon voi nauttia avoimmesti.
Juu kunnossa on, odotan huomista innolla. Onko sinulla paikkaa vai miten haluat ;)
- Anonyymi
sammeli1987 kirjoitti:
Juu kunnossa on, odotan huomista innolla. Onko sinulla paikkaa vai miten haluat ;)
Ajattelin eka kertaa jos auto sopii sinulle jos molemmat tykkäämme niin jatkossa voit tulla kotiani. Autoni on tilava tila auto josta penkit saa lattiaksi, voin ottaa ohuen patjan mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin eka kertaa jos auto sopii sinulle jos molemmat tykkäämme niin jatkossa voit tulla kotiani. Autoni on tilava tila auto josta penkit saa lattiaksi, voin ottaa ohuen patjan mukaan.
Sopiihan se
Anonyymi kirjoitti:
Jos sattuu aikataulu muuttumaan ni ilmoittele
- Anonyymi
sammeli1987 kirjoitti:
Jos sattuu aikataulu muuttumaan ni ilmoittele
Uskallisko laittaa puh numerosi tänne.
Anonyymi kirjoitti:
Uskallisko laittaa puh numerosi tänne.
En mielellään tänne, mutta laitan viestiä sinulle puhelimeen tässä aamun aikana :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vaalea 43v naikkonen. Täällä olis myös varattu 50v mies porista antamaan sulle hyvää.
- Anonyymi
sammeli1987 kirjoitti:
En mielellään tänne, mutta laitan viestiä sinulle puhelimeen tässä aamun aikana :)
Hei😊 olen töissä kolmeen saakka miten sun aikataulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vaalea 43v naikkonen. Täällä olis myös varattu 50v mies porista antamaan sulle hyvää.
Katson tän eka kaverin ensin mut kiinnnostaa kyllä.
- Anonyymi
sammeli1987 kirjoitti:
Lopetan 4 maissa
Onko mielessä joku rauhallinen paikka.
Anonyymi kirjoitti:
Onko mielessä joku rauhallinen paikka.
Ei oikein, ehdotuksia otetaan vastaan
- Anonyymi
sammeli1987 kirjoitti:
Ei oikein, ehdotuksia otetaan vastaan
Luonto tornin parkki meri-porissa vois sopia. Iltahan pimentyy sopivasti
Anonyymi kirjoitti:
Luonto tornin parkki meri-porissa vois sopia. Iltahan pimentyy sopivasti
Nähdään vaik siellä sopiiko 17
- Anonyymi
sammeli1987 kirjoitti:
Nähdään vaik siellä sopiiko 17
Sopii😊 Mietin juuri mitä laitan päälleni jotain helposti riisuttavaa ja puettaavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sopii😊 Mietin juuri mitä laitan päälleni jotain helposti riisuttavaa ja puettaavaa.
Pakko kysyä et mis kohtii tuo luontotorni onkaan, en ihan saa päähäni
sammeli1987 kirjoitti:
Pakko kysyä et mis kohtii tuo luontotorni onkaan, en ihan saa päähäni
Nii mikä niistä oli mielessä?
Anonyymi kirjoitti:
En ny tienny mitä näistä tarkoitit mut olen ny parkissa yhden reitin p. Paikal, missäs sinä
Täällä kans mies Satakunnasta joka haluais antaa naiselle kaikkea hyvää ;). Ikää 36v ja rakasta suuseksiä
- Anonyymi
Kuka haluaa tavata tänään?
Nimeni on Anna .!
Profiilini on täällä http://7tb.org/Anna94
kirjoittaa.... Vielä haku päällä, löytyy paikkakin jos siitä kiinni
- Anonyymi
Eilen meni kaikki pieleen en saanut yhteyttä. Otetaanko uusiksi kerro paikka🤗
Anonyymi kirjoitti:
Miltä viikonloppusi näyttää milloin kävisi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonlopulla olen ulvilan nurkilla käviskö siellä nähdä? Vaiks ulvilan pesiskentän hiekkaparkki?
Hiljaista on
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376