Porista naista

Tänään ehtoolla, olisiko halukkaita antamaan vieraalle miehelle? Hyvä varustus sekä käyttötaito hallussa, luottamus 100
[email protected]

33

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Multa sais pilluu ja persettä niin paljon ku tahtoo

      • Laittaa säpöön osotetta


    • Kirjoita s postia ni katotaa

      • Anonyymi

        Hei sammeli🤗 erosin kolmisen kuukautta sitten, siitä saakka ilman miehen koosketusta. Olen 43v vaalea normaali vartalo. Olisin valmis "antamaan" sekä saamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei sammeli🤗 erosin kolmisen kuukautta sitten, siitä saakka ilman miehen koosketusta. Olen 43v vaalea normaali vartalo. Olisin valmis "antamaan" sekä saamaan.

        Kiinnostaisi, kerrotko josko ehtisit tavata? Olis iltaisin aikaa :)


      • Anonyymi
        sammeli1987 kirjoitti:

        Kiinnostaisi, kerrotko josko ehtisit tavata? Olis iltaisin aikaa :)

        Tänään vähän tiukka aika taulu mut huomenna kyllä. Oletko varattu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään vähän tiukka aika taulu mut huomenna kyllä. Oletko varattu?

        Olen juu, sillä luottamusta huutelin


      • Anonyymi
        sammeli1987 kirjoitti:

        Olen juu, sillä luottamusta huutelin

        Hyvä niin! Haen ainoastaan pientä piristystä tähän eron saumaan. Varatulla terveys yleensä kunnossa sillon voi nauttia avoimmesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin! Haen ainoastaan pientä piristystä tähän eron saumaan. Varatulla terveys yleensä kunnossa sillon voi nauttia avoimmesti.

        Juu kunnossa on, odotan huomista innolla. Onko sinulla paikkaa vai miten haluat ;)


      • Anonyymi
        sammeli1987 kirjoitti:

        Juu kunnossa on, odotan huomista innolla. Onko sinulla paikkaa vai miten haluat ;)

        Ajattelin eka kertaa jos auto sopii sinulle jos molemmat tykkäämme niin jatkossa voit tulla kotiani. Autoni on tilava tila auto josta penkit saa lattiaksi, voin ottaa ohuen patjan mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin eka kertaa jos auto sopii sinulle jos molemmat tykkäämme niin jatkossa voit tulla kotiani. Autoni on tilava tila auto josta penkit saa lattiaksi, voin ottaa ohuen patjan mukaan.

        Sopiihan se


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin eka kertaa jos auto sopii sinulle jos molemmat tykkäämme niin jatkossa voit tulla kotiani. Autoni on tilava tila auto josta penkit saa lattiaksi, voin ottaa ohuen patjan mukaan.

        Jos sattuu aikataulu muuttumaan ni ilmoittele


      • Anonyymi
        sammeli1987 kirjoitti:

        Jos sattuu aikataulu muuttumaan ni ilmoittele

        Uskallisko laittaa puh numerosi tänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskallisko laittaa puh numerosi tänne.

        En mielellään tänne, mutta laitan viestiä sinulle puhelimeen tässä aamun aikana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sammeli🤗 erosin kolmisen kuukautta sitten, siitä saakka ilman miehen koosketusta. Olen 43v vaalea normaali vartalo. Olisin valmis "antamaan" sekä saamaan.

        Mitäs vaalea 43v naikkonen. Täällä olis myös varattu 50v mies porista antamaan sulle hyvää.


      • Anonyymi
        sammeli1987 kirjoitti:

        En mielellään tänne, mutta laitan viestiä sinulle puhelimeen tässä aamun aikana :)

        Hei😊 olen töissä kolmeen saakka miten sun aikataulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs vaalea 43v naikkonen. Täällä olis myös varattu 50v mies porista antamaan sulle hyvää.

        Katson tän eka kaverin ensin mut kiinnnostaa kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei😊 olen töissä kolmeen saakka miten sun aikataulu.

        Lopetan 4 maissa


      • Anonyymi
        sammeli1987 kirjoitti:

        Lopetan 4 maissa

        Onko mielessä joku rauhallinen paikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko mielessä joku rauhallinen paikka.

        Ei oikein, ehdotuksia otetaan vastaan


      • Anonyymi
        sammeli1987 kirjoitti:

        Ei oikein, ehdotuksia otetaan vastaan

        Luonto tornin parkki meri-porissa vois sopia. Iltahan pimentyy sopivasti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luonto tornin parkki meri-porissa vois sopia. Iltahan pimentyy sopivasti

        Nähdään vaik siellä sopiiko 17


      • Anonyymi
        sammeli1987 kirjoitti:

        Nähdään vaik siellä sopiiko 17

        Sopii😊 Mietin juuri mitä laitan päälleni jotain helposti riisuttavaa ja puettaavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopii😊 Mietin juuri mitä laitan päälleni jotain helposti riisuttavaa ja puettaavaa.

        Pakko kysyä et mis kohtii tuo luontotorni onkaan, en ihan saa päähäni


      • sammeli1987 kirjoitti:

        Pakko kysyä et mis kohtii tuo luontotorni onkaan, en ihan saa päähäni

        Nii mikä niistä oli mielessä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopii😊 Mietin juuri mitä laitan päälleni jotain helposti riisuttavaa ja puettaavaa.

        En ny tienny mitä näistä tarkoitit mut olen ny parkissa yhden reitin p. Paikal, missäs sinä


    • Täällä kans mies Satakunnasta joka haluais antaa naiselle kaikkea hyvää ;). Ikää 36v ja rakasta suuseksiä

    • Anonyymi

      Kuka haluaa tavata tänään?
      Nimeni on Anna .!
      Profiilini on täällä http://7tb.org/Anna94
      kirjoittaa....

    • Vielä haku päällä, löytyy paikkakin jos siitä kiinni

      • Anonyymi

        Eilen meni kaikki pieleen en saanut yhteyttä. Otetaanko uusiksi kerro paikka🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eilen meni kaikki pieleen en saanut yhteyttä. Otetaanko uusiksi kerro paikka🤗

        Miltä viikonloppusi näyttää milloin kävisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eilen meni kaikki pieleen en saanut yhteyttä. Otetaanko uusiksi kerro paikka🤗

        Viikonlopulla olen ulvilan nurkilla käviskö siellä nähdä? Vaiks ulvilan pesiskentän hiekkaparkki?


    • Hiljaista on

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe