Siis minä en kestä! Onko muita ketkä ollu sellasessa tilanteessa että tykkää kahdesta samaan aikaan ja ne MOLEMMAT TYKKÄÄ MYÖS SUSTA. Tänää selvis ja oon ihan halolla päähän lyöty 😭😭 Mitä hel..
Apua mikä draama
10
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ratkaisu=Polyamorinen suhde??
- Anonyymi
No se 🤔
- Anonyymi
Jopas jopas
- Anonyymi
Miten aiot ratkaista tilanteen
- Anonyymi
Saa nähä
- Anonyymi
Olen ja monta kertaa, ei ole herkku paikka se. Ja useammin vielä niin päin että kaksi tai kolme naista on samaan aikaan kiinni minussa ja itse vain yhtä kohden, ei se hivele vaan turruttaa hyi ttu.
- Anonyymi
Jos olet eräs V-mies niin ratkaisu on helppo. Minä en halua sinua, jos edes harkitset haluavasi jonkun toisen. Silloin et välitä musta kuten mä välitän susta.
- Anonyymi
Oletko nainen?
- Anonyymi
Voisitko laittaa jonkun tunnisteen? Haluisin tietää jos tää on mun kaivatulta. Mun mielestä teet väärin jos et kerro tota ihastuksillesi.
- Anonyymi
Avoimuutta kehiin. Älä ainakaan leikittele kummankaan tunteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780