Suihinotto/pano
E-Pohjanmaa
Viidellä kympillä
12
839
Vastaukset
Jos olet Nainen niin sopii minnulle
- Anonyymi
Mistä päin?
- Anonyymi
Siellä missä on mätänemis pisteessä oleva persesuoleni
- Anonyymi
Mitä sitte? Ootko tulossa?
- Anonyymi
Laita sähköpostis ni.mä.kerron
- Anonyymi
En kerro tässä. Sähköpostilla voin kertoa
- Anonyymi
Eikai kukaan anna 50 eurolla. Maksan 300 euroa, tosin pitää olla kaunis nainen.
- Anonyymi
Sä oletkin IDIOOTTI.
Lisää nolla perään niin onnstuu ;)
- Anonyymi
Noloa olis ostaa 50 eurolla. Vielä nolompaa on myydä. Kerran yks tyttö pyysi 120 euroa. Maksoin sille 250 euroa. Kauniista naisesta kannattaa maksaa, Arvo pitää tuntea ei kauniit naiset myy satasella, 50 euron naiset on rumia ja lihavia
- Anonyymi
Onnistuu edellyttäen että se tapahtuu kuusikymmentäyhdeksän- nimisessä asennossa ja siksi, koska ennemmin en saa erektiota, ennenkuin nainen tömääyttää kunnon pierut nenänreikiini.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201