Suihinotto/pano
E-Pohjanmaa
Viidellä kympillä
12
849
Vastaukset
Jos olet Nainen niin sopii minnulle
- Anonyymi
Mistä päin?
- Anonyymi
Siellä missä on mätänemis pisteessä oleva persesuoleni
- Anonyymi
Mitä sitte? Ootko tulossa?
- Anonyymi
Laita sähköpostis ni.mä.kerron
- Anonyymi
En kerro tässä. Sähköpostilla voin kertoa
- Anonyymi
Eikai kukaan anna 50 eurolla. Maksan 300 euroa, tosin pitää olla kaunis nainen.
- Anonyymi
Sä oletkin IDIOOTTI.
Lisää nolla perään niin onnstuu ;)
- Anonyymi
Noloa olis ostaa 50 eurolla. Vielä nolompaa on myydä. Kerran yks tyttö pyysi 120 euroa. Maksoin sille 250 euroa. Kauniista naisesta kannattaa maksaa, Arvo pitää tuntea ei kauniit naiset myy satasella, 50 euron naiset on rumia ja lihavia
- Anonyymi
Onnistuu edellyttäen että se tapahtuu kuusikymmentäyhdeksän- nimisessä asennossa ja siksi, koska ennemmin en saa erektiota, ennenkuin nainen tömääyttää kunnon pierut nenänreikiini.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944151- 262268
- 2002126
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011942PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3911732- 1431329
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815