Jolla kaivattusi on yllättänyt sinut?
Uskotko hänen järjestävän sinulle yllätyksiä enää tulevaisuudessa?
Mikä on romanttisin tapa
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kukikkaat verhot. Jäi mieleen. Minä olen kauhea ihminen. Paha ja viallinen. Empatiakyvytön. En ansaitse edes sanoja. Karma käy nyt hänen puolestaan.
- Anonyymi
Sepä se ... koirakalenteri.
- Anonyymi
Hän voisi kirjoittaa oppikirjan romantiikasta ja rakkaudesta.
Jokapäivä minut yllättää.
Mut romanttisin tapa hänellä on se että, hän haluaa nukkua meseauki kanssani.
Jos herää yöllä, haluaa nähdä minut.
Tossa se nytkin nukkuu niin kauniina puhelimessani.
Kun itse herään aamulla, hän on jo mennyt töihin. On herätessään minulle kirjoittanut useita viestejä rakkaudestamme.
Itse olen suhteen aikana yllättynyt eniten siitä että, voin olla onnellinen joka päivä.
Se on omituinen tunne kun tietää, toisen tekevän kaikkensa että olisin onnellinen. Ihminen jolla on erittäin vilkas mielikuvitus.
Tietenkin teen parhaani vastatakseni takaisin.
Jos jollekin muulle kerron suhteestamme, joka ei häntä tunne, saan yleensä vastaukseksi: * ...Ja sitten sinä heräsit* - Anonyymi
Tuli toriaukiolle ❤
- Anonyymi
Lisään, kesäkuussa, auringonpolttamana, komea on.
- Anonyymi
Muutti pois mitään puhumatta.
- Anonyymi
Kukalliset verhot. Anteeksi vain pyydän. Ihana ele. Mutta sinun pitäisi oppia puhumaan. Ei tarvitse pelätä. Ihan sama kuinka käy niin voit itse sen jälkeen paremmin. Anna tulla vaan.....
- Anonyymi
Hei ton mä oon tehny jo 2 kertaa.
- Anonyymi
Joo teeskenteli varattua ja järjesteli sokkotreffejä salaa kanssani. Kosti kun en hänelle lämmennyt eikä tajunnut etten minä nyt miään varattua nussiin ala! Seisoo vaikka päällään, laulaa sata biisiä karaokessa ja polvistuu vaikka kosiin lavalla julistaen julkista rakkautta! Evvk! Jos on yksityisesti toistuvasti sanonut olevansa varattu ja nussineensa kakrun tai kaks.
Ois ollut ihan kivoja ja romanttisia juttuja jos ei olisi puhunut ristiin asioita. - Anonyymi
Olimme hotellihuoneessa romanttista iltaa viettämässä. Oli kukkia, tapaksia, juomaa, kynttilöitä...
Minun piti poistua hetkeksi kylppärin puolelle.
Hän tahtoi tulla mukaani.
Polvistui eteeni ja katsoi silmiini.
Pyytäen antamaan kultaista rakkautta.. - Anonyymi
Olen onnekas mies,hänen kautta sain uutta voimaa, puskea elämän myrskyissä..
Toivon, että tapaisimme aivan sattumalta uudelleen. - Anonyymi
Käveli nokka pystyssä ohi, eikä ollut huomaavinaankaan.
- Anonyymi
Luettuani kaikki nämä vastaukset, niin en voi muuta kuin todeta, että olemme surkeaa sakkia...
- Anonyymi
olkaa vaan.
Mä ainakin olen varauksettoman onnellinen.
- Anonyymi
Sai mut uskomaan telepatiaan meidän välillä ja luottamaan itseensä. Uskon, että järjestää vielä monta yllätystä.
- Anonyymi
Bylsii toista naista, ite asias useempaa?
- Anonyymi
Sain häneltä ihanan taimenen. Uskon että yllättää vielä tulevaisuudessakin..
- Anonyymi
Puhdisti autoni ikkunat monena pakkaspäivänä samalla kun oman autonsakin 😭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760