Mikä on romanttisin tapa

Anonyymi

Jolla kaivattusi on yllättänyt sinut?

Uskotko hänen järjestävän sinulle yllätyksiä enää tulevaisuudessa?

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukikkaat verhot. Jäi mieleen. Minä olen kauhea ihminen. Paha ja viallinen. Empatiakyvytön. En ansaitse edes sanoja. Karma käy nyt hänen puolestaan.

• Anonyymi

Sepä se ... koirakalenteri.

• Anonyymi

Hän voisi kirjoittaa oppikirjan romantiikasta ja rakkaudesta.
      Jokapäivä minut yllättää.
      Mut romanttisin tapa hänellä on se että, hän haluaa nukkua meseauki kanssani.
      Jos herää yöllä, haluaa nähdä minut.
      Tossa se nytkin nukkuu niin kauniina puhelimessani.
      Kun itse herään aamulla, hän on jo mennyt töihin. On herätessään minulle kirjoittanut useita viestejä rakkaudestamme.

Itse olen suhteen aikana yllättynyt eniten siitä että, voin olla onnellinen joka päivä.

Se on omituinen tunne kun tietää, toisen tekevän kaikkensa että olisin onnellinen. Ihminen jolla on erittäin vilkas mielikuvitus.
      Tietenkin teen parhaani vastatakseni takaisin.

Jos jollekin muulle kerron suhteestamme, joka ei häntä tunne, saan yleensä vastaukseksi: * ...Ja sitten sinä heräsit*

• Anonyymi

Tuli toriaukiolle ❤

• Anonyymi

Lisään, kesäkuussa, auringonpolttamana, komea on.

• Anonyymi

Muutti pois mitään puhumatta.

• Anonyymi

Kukalliset verhot. Anteeksi vain pyydän. Ihana ele. Mutta sinun pitäisi oppia puhumaan. Ei tarvitse pelätä. Ihan sama kuinka käy niin voit itse sen jälkeen paremmin. Anna tulla vaan.....

• Anonyymi

Hei ton mä oon tehny jo 2 kertaa.

• Anonyymi

Joo teeskenteli varattua ja järjesteli sokkotreffejä salaa kanssani. Kosti kun en hänelle lämmennyt eikä tajunnut etten minä nyt miään varattua nussiin ala! Seisoo vaikka päällään, laulaa sata biisiä karaokessa ja polvistuu vaikka kosiin lavalla julistaen julkista rakkautta! Evvk! Jos on yksityisesti toistuvasti sanonut olevansa varattu ja nussineensa kakrun tai kaks.

Ois ollut ihan kivoja ja romanttisia juttuja jos ei olisi puhunut ristiin asioita.

• Anonyymi

Olimme hotellihuoneessa romanttista iltaa viettämässä. Oli kukkia, tapaksia, juomaa, kynttilöitä...
      Minun piti poistua hetkeksi kylppärin puolelle.
      Hän tahtoi tulla mukaani.
      Polvistui eteeni ja katsoi silmiini.
      Pyytäen antamaan kultaista rakkautta..

• Anonyymi

Olen onnekas mies,hänen kautta sain uutta voimaa, puskea elämän myrskyissä..
      Toivon, että tapaisimme aivan sattumalta uudelleen.

• Anonyymi

Käveli nokka pystyssä ohi, eikä ollut huomaavinaankaan.

• Anonyymi

Luettuani kaikki nämä vastaukset, niin en voi muuta kuin todeta, että olemme surkeaa sakkia...

• Anonyymi

olkaa vaan.
        Mä ainakin olen varauksettoman onnellinen.

• Anonyymi

Sai mut uskomaan telepatiaan meidän välillä ja luottamaan itseensä. Uskon, että järjestää vielä monta yllätystä.

• Anonyymi

Bylsii toista naista, ite asias useempaa?

• Anonyymi

Sain häneltä ihanan taimenen. Uskon että yllättää vielä tulevaisuudessakin..

• Anonyymi

Puhdisti autoni ikkunat monena pakkaspäivänä samalla kun oman autonsakin 😭

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe