Isoin kalu mitä saanu?

Anonyymi

Olen 19v kundi, ite pannu jotai 30 naista. Kaikki sanonu, et mulla ollu isoin. 24cm pitkä parru. Onko tullu isompaa naisille sängys?

10

1493

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian isokaluiset on täysin kykenemättömiä kunnolla panemaan,luottavat liikaa kokoon eivätkä tajua miten sitä naista kuuluu käsitellä. T. Hellu

      • mulla ei ole liian iso


    • Anonyymi

      Yli 40 vuotiaat parhaita....nauttii nuoresta kalusta.....miehet voi katella, kimpas tai salaa.19v panokundi,24cm pituutta, terska 21cm ymärys. Kunnon panopoika...

    • Anonyymi

      Mä olen pannut 130 naista ovat olleet tyytyväsiä isoon kaluun.28cm pitkä 9cm paksu.

    • Anonyymi

      Minä olen pannut ainakin 5000 naista. Kulli 12cm ja sormen paksunen. Kaikki ne sanonu, että suurin mitä on saaneet.... Revi siitä.
      Naiset on hyviä valehtelemaan.
      Olen 18v ja finninaama vielä.

    • Anonyymi

      Panin Askon eukkoa rotuaarilla ja homohäxyn poikakaveria keskimitalla. Ei riittänyt.

    • Anonyymi

      Panen usein itseäni perseeseen 48cm kyrvälläni. Jännä tunne kun ruiskuttaa spermat omaan persesilmään. Laukeaa mukulla ja perseellä yhtä aikaa.

    • Anonyymi

      No on niitä iso kaluisia on tullu vastaan, mutta itse en tyydyy pieneen, cuz bad bitch ride a big dick.

    • Anonyymi

      Enpä ole yhdenkään kunnon panomiehen mulkkua joutanut mittailemaan, vaikea on näin näkemättä sanoa.

    • Anonyymi

      Olis ihana saada noin nuorta ja noin isolla kyrvällä vielä... Sais paljon hyvää aikaa jos oikein osa käyttää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1827
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1577
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1102
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1073
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      132
      1019
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      819
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      798
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      674
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      662
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      638
    Aihe