Isoin kalu mitä saanu?

Anonyymi

Olen 19v kundi, ite pannu jotai 30 naista. Kaikki sanonu, et mulla ollu isoin. 24cm pitkä parru. Onko tullu isompaa naisille sängys?

10

1805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian isokaluiset on täysin kykenemättömiä kunnolla panemaan,luottavat liikaa kokoon eivätkä tajua miten sitä naista kuuluu käsitellä. T. Hellu

• mulla ei ole liian iso

• Anonyymi

Yli 40 vuotiaat parhaita....nauttii nuoresta kalusta.....miehet voi katella, kimpas tai salaa.19v panokundi,24cm pituutta, terska 21cm ymärys. Kunnon panopoika...

• Anonyymi

Mä olen pannut 130 naista ovat olleet tyytyväsiä isoon kaluun.28cm pitkä 9cm paksu.

• Anonyymi

Minä olen pannut ainakin 5000 naista. Kulli 12cm ja sormen paksunen. Kaikki ne sanonu, että suurin mitä on saaneet.... Revi siitä.
      Naiset on hyviä valehtelemaan.
      Olen 18v ja finninaama vielä.

• Anonyymi

Panin Askon eukkoa rotuaarilla ja homohäxyn poikakaveria keskimitalla. Ei riittänyt.

• Anonyymi

Panen usein itseäni perseeseen 48cm kyrvälläni. Jännä tunne kun ruiskuttaa spermat omaan persesilmään. Laukeaa mukulla ja perseellä yhtä aikaa.

• Anonyymi

No on niitä iso kaluisia on tullu vastaan, mutta itse en tyydyy pieneen, cuz bad bitch ride a big dick.

• Anonyymi

Enpä ole yhdenkään kunnon panomiehen mulkkua joutanut mittailemaan, vaikea on näin näkemättä sanoa.

• Anonyymi

Olis ihana saada noin nuorta ja noin isolla kyrvällä vielä... Sais paljon hyvää aikaa jos oikein osa käyttää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe