Isoin kalu mitä saanu?

Anonyymi

Olen 19v kundi, ite pannu jotai 30 naista. Kaikki sanonu, et mulla ollu isoin. 24cm pitkä parru. Onko tullu isompaa naisille sängys?

10

1808

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian isokaluiset on täysin kykenemättömiä kunnolla panemaan,luottavat liikaa kokoon eivätkä tajua miten sitä naista kuuluu käsitellä. T. Hellu

• mulla ei ole liian iso

• Anonyymi

Yli 40 vuotiaat parhaita....nauttii nuoresta kalusta.....miehet voi katella, kimpas tai salaa.19v panokundi,24cm pituutta, terska 21cm ymärys. Kunnon panopoika...

• Anonyymi

Mä olen pannut 130 naista ovat olleet tyytyväsiä isoon kaluun.28cm pitkä 9cm paksu.

• Anonyymi

Minä olen pannut ainakin 5000 naista. Kulli 12cm ja sormen paksunen. Kaikki ne sanonu, että suurin mitä on saaneet.... Revi siitä.
      Naiset on hyviä valehtelemaan.
      Olen 18v ja finninaama vielä.

• Anonyymi

Panin Askon eukkoa rotuaarilla ja homohäxyn poikakaveria keskimitalla. Ei riittänyt.

• Anonyymi

Panen usein itseäni perseeseen 48cm kyrvälläni. Jännä tunne kun ruiskuttaa spermat omaan persesilmään. Laukeaa mukulla ja perseellä yhtä aikaa.

• Anonyymi

No on niitä iso kaluisia on tullu vastaan, mutta itse en tyydyy pieneen, cuz bad bitch ride a big dick.

• Anonyymi

Enpä ole yhdenkään kunnon panomiehen mulkkua joutanut mittailemaan, vaikea on näin näkemättä sanoa.

• Anonyymi

Olis ihana saada noin nuorta ja noin isolla kyrvällä vielä... Sais paljon hyvää aikaa jos oikein osa käyttää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      99
      989
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      162
      958
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      64
      740
    4. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      709
    5. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      694
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      49
      678
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      50
      638
    8. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      39
      600
    9. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      32
      582
    10. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      577
    11. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      497
      564
    12. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      553
    13. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      541
    14. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      74
      515
    15. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      506
    16. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      503
    17. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      81
      489
    18. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      481
    19. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      31
      475
    20. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      455
    Aihe