Isoin kalu mitä saanu?

Anonyymi

Olen 19v kundi, ite pannu jotai 30 naista. Kaikki sanonu, et mulla ollu isoin. 24cm pitkä parru. Onko tullu isompaa naisille sängys?

10

982

Vastaukset

• Liian isokaluiset on täysin kykenemättömiä kunnolla panemaan,luottavat liikaa kokoon eivätkä tajua miten sitä naista kuuluu käsitellä. T. Hellu

• mulla ei ole liian iso

• Yli 40 vuotiaat parhaita....nauttii nuoresta kalusta.....miehet voi katella, kimpas tai salaa.19v panokundi,24cm pituutta, terska 21cm ymärys. Kunnon panopoika...

• Mä olen pannut 130 naista ovat olleet tyytyväsiä isoon kaluun.28cm pitkä 9cm paksu.

• Minä olen pannut ainakin 5000 naista. Kulli 12cm ja sormen paksunen. Kaikki ne sanonu, että suurin mitä on saaneet.... Revi siitä.
      Naiset on hyviä valehtelemaan.
      Olen 18v ja finninaama vielä.

• Panin Askon eukkoa rotuaarilla ja homohäxyn poikakaveria keskimitalla. Ei riittänyt.

• Panen usein itseäni perseeseen 48cm kyrvälläni. Jännä tunne kun ruiskuttaa spermat omaan persesilmään. Laukeaa mukulla ja perseellä yhtä aikaa.

• No on niitä iso kaluisia on tullu vastaan, mutta itse en tyydyy pieneen, cuz bad bitch ride a big dick.

• Enpä ole yhdenkään kunnon panomiehen mulkkua joutanut mittailemaan, vaikea on näin näkemättä sanoa.

• Olis ihana saada noin nuorta ja noin isolla kyrvällä vielä... Sais paljon hyvää aikaa jos oikein osa käyttää

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      109
      3685
    2. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      173
      3626
    3. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      77
      2689