Nuoresta iästään huolimatta Martinalla on jo melko pitkä työura takanaan koska hän teki jo opiskelujen ohessa töitä.
Martinalla pitkä työura
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Martinan ahkeruutta ja työmotivaatiota on pakko arvostaa.
- Anonyymi
Mitä tekee seuraavaksi? Sofiat?
- Anonyymi
Teki töitä siis minkä opiskelun ohessa? Martina on tuskin peruskoulun käynyt, joten hänellä ei ole ammatikoulussa suoritettua ammattitutkintoa. Siten hänellä ei voi olla ammatikorkeassa suoritettua loppututkintoa. Jokusen harrastekurssin hän on käynyt ja käyttää tittelinään PT, joksi on nimennyt ihan itse itsensä. Jos hän olisi oikea PT, hänellä pitäisi olla vähintään jostain urheiluopistosta loppututkinto.
- Anonyymi
Opiskelu, lapset ja työ samaan aikaan. Ahkera likka.
- Anonyymi
Edelleenkin, mikä opiskelu???
- Anonyymi
Mikä opiskelu, mikä työ, mitkä lapset? Martinan lapsista ainoastaan toinen asuu hänen kanssaan. Toista näkee silloin tällöin jos lomailultaan ja harrastamiseltaan ehtii.
- Anonyymi
Martina tekee koneella töitä.
- Anonyymi
Kukaan ei ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole kiinnostunut.
Minkä tutkinnon tai kurssin on suorittanut loppuun?
- Anonyymi
Opiskeli 🤣🤣🤣 Mitähän opiskeli pitkään? Elämänkoulua 😂😂😂😂😂 Paras ja typerin aloitus ikinä 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Martina on PT ja hyvinvointivalmentaja. Pitkällä ja ansiokkaalla kokemuksellaan hän on yltänyt yli 100.000 vuosituloihin. Yksi Suomen parhaista hyvinvointivalmentajista.
- Anonyymi
PT 😂🤣😅??????? Milloin ja missä opiskellut?
- Anonyymi
Laitapas, pissis, nyt faktoja kehiin? Täällä varmaan moni haluaisi tietää, että mitä kv-stara on opiskellut pitkään 🤣 Kunnolla ei edes peruskoulua käynyt loppuun 😂😂😂 Onko tuollA koulutuspohjalla opiskeltu oikein arvostetuimmissakin opinahjoissa? Eniten kiinnostaa, että mitä TÖITÄ tyrkky on tehnyt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Kun sinä varmana tietona tuollaista heittelet ilmaan, niin vaadi totuudenmukaista selitystä siitä, mistä ovat ” tietosi” peräisin. Joulupukin toimistosta??? Vai vielä tehnyt töitä opiskelujen ohessa 🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapas, pissis, nyt faktoja kehiin? Täällä varmaan moni haluaisi tietää, että mitä kv-stara on opiskellut pitkään 🤣 Kunnolla ei edes peruskoulua käynyt loppuun 😂😂😂 Onko tuollA koulutuspohjalla opiskeltu oikein arvostetuimmissakin opinahjoissa? Eniten kiinnostaa, että mitä TÖITÄ tyrkky on tehnyt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Kun sinä varmana tietona tuollaista heittelet ilmaan, niin vaadi totuudenmukaista selitystä siitä, mistä ovat ” tietosi” peräisin. Joulupukin toimistosta??? Vai vielä tehnyt töitä opiskelujen ohessa 🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤔
Pissiksen provot muuttuu yhä epätoivoisemmiksi,mutta joku roti pitäisi valehtelemisessakin olla.
Mitään todisteita ei tällä dorkalla ole koskaan mistään esittää.
Kritiikitön fani on niellyt kaiken potaskan ,mitä Martina on julkisuuteen syytänyt.
Martina tunnetusti on paatunut ja tottunut totuuden muuntaja ja menneisyytensä valkopesijä ja tää pissis toimii ahkerana muijan asioiden tiedottajana (omia huttujuttujaan unohtamatta) toivottavasti tosta edes maksetaan ,muutakin kuin ilmaisia mukatreenejä. - Anonyymi
Joku täällä jo suoraan sanoikin mistä rahat tulleet.
Viesti poistettiin. No, ootellaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku täällä jo suoraan sanoikin mistä rahat tulleet.
Viesti poistettiin. No, ootellaan...Kohta rytisee.
- Anonyymi
Ihme lause jossa kaikki on valetta.
- Anonyymi
Martina on parasta aikaa töissä ja tienaa hienosti.
- Anonyymi
Jos nyt oikein muistan niin Martina on opiskellut urheiluasioita Vierumäellä ja muita opintoja on esim. Aalto yliopistossa. Kokemus tosin on Martinalla niin kova, että se pesee opinnot mennen tullen.
- Anonyymi
Et muista oikein. Yliopistoon ei mennä pelkällä peruskoulupohjalla.
- Anonyymi
Viikonloppukursseja on opiskeltu 😂😂😂 jotain muuta hömppää joskus aloiteltu, mutta missään ei päässyt ”maaliin” 🤣😂🤣 Kirjekurssitkin on tuolle hömelö-höpökeisarinnalle liian vaikeita, kun ei oikein luonnistu tämä äidinkielen kirjoittaminen oikein häneltä 😂🤣😂🤣😂🤣 Nyt on kyllä pissis yllättänyt itsensäkin tuolla valehtelullaan 🤥🤥🤥🤥🤥 noin paksua juttua ei olekaan tullut aikoihin. Liekö heppa potkaissut päähän ” miehen kaverin” tallilla?
- Anonyymi
Salarakkaana aloitti. ilman mitään koulutusta. samalla tasolla kuin aloittaessaan.
- Anonyymi
Totta,joka sana!
Kaikesta valkopesusta ja kuorrutuksesta huolimatta Martina on edelleen lähtökuopissaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta,joka sana!
Kaikesta valkopesusta ja kuorrutuksesta huolimatta Martina on edelleen lähtökuopissaan.Niin on. Taaskaan ei tullut pissikseltä vastauksia 🙄
- Anonyymi
Minusta Martinan työnteko on kyllä ollut erittäin tuloksellista. Jo 100.000 tulot kerovat, että kyseessä on poikkeuksellisen menestynyt ja osaava yrittäjä. On muuten merkillepantavaa, että menestyneet ja aktiiviset ihmiset heräävät aamulla aikaisemmin. Aamunvirkut saavat paljon aikaan, ovat energisiä ja menestyvät muita paremmin. Herääkä Martina aamulla aikaisin? Itse olen aamunvirkku, herään aikaisin ja aamutoimiin kuuluu terveellinen maukas aamupala, usein treenaamista ja aamun uutisten katsominen. Kun muut heräävät niin olen jo usein menossa ja pitkällä päivän askareissa. Kokeilkaapa! Suosittelen!
- Anonyymi
Oletpa sinä esimerkillinen ihminen, ainoastaan totuudessa pysymisessä on vaikeuksia.
- Anonyymi
🤥🤥🤥🤥🤥 kommentissasi ei oikein mikään pidä paikkaansa 😂😂😂😂
- Anonyymi
Martina herää aikaisin ja kuvaa kaiken instaan. Sanooko hän tytöille(tytölle) että nyt hiljaisuus, äiti tekee töitä ja sitten alkaa ööö, nyt olisi mahtava tilaisuus öööö ostaa mun ööö Martina ööö .....
- Anonyymi
Hesassa 7 ja Marbellassa 14. Hrrr, talvi ja koleaa on kyllä molemmissa. Marbellassa valoisa aika pidempi eli sen puoleen siellä parempi kuvailla näiden valmentajien iän ikuisia avokadojen, kananmunien ja vihersmoothien kuvia. Ihana minä, parempi minä jne valmennukset ovat nyt muotia. Kun joku keksii valmennusidean, niin eikös muut matki heti perässä. Jos maksaisin valmennuksesta, niin valitsisin kouluttautuneimman valmentajan, jolla ihan oikeaa ammatillista koulutusta alalle, eikä vain kirjekursseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesassa 7 ja Marbellassa 14. Hrrr, talvi ja koleaa on kyllä molemmissa. Marbellassa valoisa aika pidempi eli sen puoleen siellä parempi kuvailla näiden valmentajien iän ikuisia avokadojen, kananmunien ja vihersmoothien kuvia. Ihana minä, parempi minä jne valmennukset ovat nyt muotia. Kun joku keksii valmennusidean, niin eikös muut matki heti perässä. Jos maksaisin valmennuksesta, niin valitsisin kouluttautuneimman valmentajan, jolla ihan oikeaa ammatillista koulutusta alalle, eikä vain kirjekursseja.
👍👍👍
- Anonyymi
Moikkelis, minä olen jo tullut kotiin ja valmistaudun itsenäisyyspäivän viettoon. Tänään luen hyvää kirjaa, lasi punaviiniä ja ehkä pieni kävely ulkona jos ei sada. Aamulla huomenna vielä tuoreet leivät leipomosta ja jotain muuta pientä ja itsenäisyyspäivän vietto voi alkaa, vähän olen kateellinen Martinalle kun hän saa olla lämpimässä Marbellassa ja aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta. Toi alle 20˚ on siellä ihan ok ilma kun on vaikka villapaita päällä kahvilan terassilla. Olen viettänyt tuolla useamman uudenvuoden joten kerron kokemuksesta, trust me!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760