Turhaan sä mies mua välttelet

Anonyymi

Leikitään vaan ettei tunneta niin kun on tehty jo vuosikausia. En mä sulle tuu jutteleen, ihan rauhassa saat olla. Kyl ihminen vähemmälläkin tajuaa et ei seura kiinnosta.

22

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sen valitettavasti vaistoaa jos seura ei kiinnosta. Puolin jos toisinkin. Jatketaan vain samaan malliin siis.

• Anonyymi

Ei ollu sulle, mä pyysin kahville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muakin on pyydetty johonkin kerran. En pystynyt silloin lähteä. Ei se vielä tarkoita ettei ole kiinnostunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muakin on pyydetty johonkin kerran. En pystynyt silloin lähteä. Ei se vielä tarkoita ettei ole kiinnostunut.

Kyl mä sen niin otin. Ja oliki laittamas jonku muun naisen autoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kait sä silloin teit selväks et ei just sillon pysty et joskus toiste vois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

'Lähdetään joskus kahville', ei tarkoita että olisit pyytänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

'Lähdetään joskus kahville', ei tarkoita että olisit pyytänyt.

Enpäs nyt muista tarkkaa sanavalintaa, mut vastaus oli ei pysty. Ihan tarpeeks selventävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin pyysit. Odotin että olisit tullut tai ilmoittanut milloin mutta mitään ei kuulunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin pyysit. Odotin että olisit tullut tai ilmoittanut milloin mutta mitään ei kuulunut.

Et sit ite voi kysyä et koska mennään? Jos toinen jo kerran pyytänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mää voin tulla kahville,enkä ole sua unohtanut vaikka en aina ehdikkään kirjoitteleen.Olis mukava nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mää voin tulla kahville,enkä ole sua unohtanut vaikka en aina ehdikkään kirjoitteleen.Olis mukava nähdä.

Me juotiin kaljaa autossa ja siideriä "terdellä". Ja historiaan jätän sellaiset naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sit ite voi kysyä et koska mennään? Jos toinen jo kerran pyytänyt.

Luulin että muutit mielesi kun ei siitä mitään kuulunut ettet enää halua nähdä. Siksi en enää kehdannut kysellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin että muutit mielesi kun ei siitä mitään kuulunut ettet enää halua nähdä. Siksi en enää kehdannut kysellä.

Ei ollut tasapuolinen asetelma kun toinen on rakastunut ja toinen mietiskelee että kai sitä voisi joskus kahvitella. Parempi silloin antaa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me juotiin kaljaa autossa ja siideriä "terdellä". Ja historiaan jätän sellaiset naiset.

Ei me olla kyllä tollasta yhdessä tehty, eli ei sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olisin mieleni muuttanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut tasapuolinen asetelma kun toinen on rakastunut ja toinen mietiskelee että kai sitä voisi joskus kahvitella. Parempi silloin antaa olla.

Hän ei kyllä koskaan mistään tuntemuksistaan ole mitään sanonut.

• Anonyymi

Miksi hakeudutte ihmisten seuraan jota ei teidän seuranne kiinnosta? Jos miestä ei nainen kiinnosta niin ei kiinnosta ja sama toistepäin.
      Vähän broikkaa kehiin ja tutustukaa uusiin ihmisiin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kaunis biisi.

• Anonyymi

Minä en ainakaan ole vältellyt.

• Anonyymi

Ei ole moneen vuoteen ollut kiinnostusta tutustua keneenkään ja siksi en halua olla missään tekemisissä kenenkään kanssa. Ensin täytyy muut keskeneräiset asiat saada kuntoon ja sitten vasta jaksaa muutakin.

• Anonyymi

No me kyllä jo tunnetaan vaikka sitä ei kovinkaan monen pitäis tietää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      81
      4620
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      63
      2062
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1125
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe