Miten leijona kuumerkkinä vaikuttaa luonteeseeni? Olen jousimies ja nousevalta merkiltäni rapu.
Kuumerkkinä leijona?
6
2131
Vastaukset
Lyhyesti Kuumerkistä:
Kun Aurinkomerkki (eli yleisesti vain 'horoskooppi') lasketaan Auringon sijainnista syntymän hetkellä, lasketaan Kuuhoroskooppi Kuun sijainnista.
Aurinkomerkki kuvaa sitä, minkälaisen kuvan muut ihmiset sinusta muodostavat, millainen egosi on, millaisia tapoja ja ominaispiirteitä omaat -eli liittyy ulkoiseen minääsi.
Kuumerkki puolestaan ilmentää sisäistä minääsi, tunteita ja kokemuksia -minkälaisia ihmissuhteita tulet todennäköisesti muodostamaan, miten ymmärrät toisia ihmisia tunnetasolla jne.
KUULEIJONA
Luonteenlaatu: eloisa ja innostunut
Parhaimmat luonteenpiirteet: lämmin ja antelias
Negatiiviset luonteenpiirteet: itsekkyys ja taipumus kerskailuun
Inhoaa: jos jää vaille huomiota
Tarvitsee: ihailua
Täytyy: oppia näkemään pinnallisen imartelun läpi
AURINKOJOUSIMIES-KUULEIJONA
syvä harmonia sisäisen ja ulkoisen minän välillä
avainsanat: karismaa yllin kyllin
Tiedot kirjasta Lori Reid: Kuun taikaa- nappiin
Kuumerkki muovaa paljon ihmisen luonnetta. Tuo kuvaus kuuleijonasta pitää paikkansa erittäin hyvin. Esimerkkinä anoppini, joka on aurinkomerkiltään rapu ja kuu leijonassa, on sanasta sanaan kuuleijonan kaltainen luonteeltaan. Tykkää loisteliaisuudesta ja huomionosoituksista arvolleen sopivalla tavalla. Itsekäskin on ja jatkuvasti huolissaan ulkonäöstään, joka on silmiinpistävävintä hänessä. Häntä pitää palvella ja huomata. Silloin kaikki ovat tyytyväisiä.
Mitähän samainen kirja tuumaa kuu-kaksosista, itse kun olen sellainen.. nappiin kirjoitti:
Kuumerkki muovaa paljon ihmisen luonnetta. Tuo kuvaus kuuleijonasta pitää paikkansa erittäin hyvin. Esimerkkinä anoppini, joka on aurinkomerkiltään rapu ja kuu leijonassa, on sanasta sanaan kuuleijonan kaltainen luonteeltaan. Tykkää loisteliaisuudesta ja huomionosoituksista arvolleen sopivalla tavalla. Itsekäskin on ja jatkuvasti huolissaan ulkonäöstään, joka on silmiinpistävävintä hänessä. Häntä pitää palvella ja huomata. Silloin kaikki ovat tyytyväisiä.
Mitähän samainen kirja tuumaa kuu-kaksosista, itse kun olen sellainen..Aurinkomerkkiäsi et maininnut, joten "yhteiskommenttia" en voi laittaa. Mutta Kuumerkin pohjalta kuitenkin:
KUUKAKSONEN
Luonteenlaatu: joustava ja sosiaalinen
Parhaimmat luonteenpiirteet: nokkeluus ja nuorekkuus
Negatiiviset luonteenpiirteet: taipumus pinnallisuuteen ja juonitteluun
Inhoaa: rutiineja
Tarvitsee: paljon älyllisiä virikkeitä
Täytyy: oppia viemään asiat loppuun saakka
Tiedot kirjasta Lori Reid: Kuun taikaa- minä
awyrol kirjoitti:
Aurinkomerkkiäsi et maininnut, joten "yhteiskommenttia" en voi laittaa. Mutta Kuumerkin pohjalta kuitenkin:
KUUKAKSONEN
Luonteenlaatu: joustava ja sosiaalinen
Parhaimmat luonteenpiirteet: nokkeluus ja nuorekkuus
Negatiiviset luonteenpiirteet: taipumus pinnallisuuteen ja juonitteluun
Inhoaa: rutiineja
Tarvitsee: paljon älyllisiä virikkeitä
Täytyy: oppia viemään asiat loppuun saakka
Tiedot kirjasta Lori Reid: Kuun taikaaPitää paikkansa! Aurinkoneitsyeen liitettynä kuumerkki lisää käsitykseni mukaan (analyyttisyyden ym neitsyelle tyypillisen ohella) nuorekkuutta, jota voi eloisuudeksi kutsua.
minä kirjoitti:
Pitää paikkansa! Aurinkoneitsyeen liitettynä kuumerkki lisää käsitykseni mukaan (analyyttisyyden ym neitsyelle tyypillisen ohella) nuorekkuutta, jota voi eloisuudeksi kutsua.
työskenneltävä sisäisen tasapainon saavuttamiseksi
Avainsana: kekseliäs
tiedot kirjasta Lori Reid: Kuun taikaa
- tähtisiina
Täällä myös jousimies, jolla kuu leijonassa. Kiitokset muuten analyysista kirjoittajalle (nimimerkki ei jäänyt mieleen..), tunnistin itseni tuosta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803