Viedä tää tieto tunteistani vaan hautaan mukanani. Ilman että saisit koskaan tietää.En arvannut että voisit olla täällä. Enkä oikein vieläkään pysty siihen uskomaan. Vittu miten mä voin olla näin tyhmä.
Anna anteeksi minun ois pitäny
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä olet todella tyhmä v-sanaa viljelevä. Jotka tuota anaa kyttää on keskivertoa tyhmempiä.
- Anonyymi
Juu kiitos.Mitä ihmeen anaa?
- Anonyymi
Siis mitä joku sut täällä tunnistanu?
- Anonyymi
No aika vahvasti siltä vaikuttaa. Tai sitten kuvittelen vain. Mutta liian paljon asioita jotka tuntuu sopivan yhteen. Tän on pakko olla vain harhaa sitä tää on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aika vahvasti siltä vaikuttaa. Tai sitten kuvittelen vain. Mutta liian paljon asioita jotka tuntuu sopivan yhteen. Tän on pakko olla vain harhaa sitä tää on.
Ootko mies vai nainen?
- Anonyymi
Eikö se olisi match jos täältäkin toisenne löydätte?
- Anonyymi
Eiks sen pitäs olla hyvä juttu?
- Anonyymi
Onhan se ihan uskomatonta. Ja toisaalta ihan liian surullista kun nyt on jo liian myöhäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se ihan uskomatonta. Ja toisaalta ihan liian surullista kun nyt on jo liian myöhäistä.
Miksi on liian myöhäistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi on liian myöhäistä?
Liian mahdon tilanne. Liikaa ihmisiä joihin sattuisi. Enkä enää voisi elää itseni kanssa. Miks tän piti mennä näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian mahdon tilanne. Liikaa ihmisiä joihin sattuisi. Enkä enää voisi elää itseni kanssa. Miks tän piti mennä näin.
Siis mahdoton piti kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tunne tulee vain voimistumaan ajan kuluessa. Ei ole kenenkään kannalta hyvä että virut väärässä suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tunne tulee vain voimistumaan ajan kuluessa. Ei ole kenenkään kannalta hyvä että virut väärässä suhteessa.
Kyllä se suhde on ihan oikea. Rakastan sitä ihmistä jonka kanssa olen. Piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se suhde on ihan oikea. Rakastan sitä ihmistä jonka kanssa olen. Piste.
Ei hätää. En lavertele ja en tee mitään jos et halua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hätää. En lavertele ja en tee mitään jos et halua...
No eihän tässä ole tapahtunut mitään mistä edes kertoa. Harhainen kokemus vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756