pitäisikö tehdä uusi silta suoraan Saavanniemelle ja siitä leveä tie Sorsalaan. On Lieksan luxusaluetta, nih !
Nyt kun Kaarisilta puretaan niin
Anonyymi
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Iljanniemestä voisi vetää lamminsuun yli Ekin pelloille ja siitä Alakanavantiehen ja se pitää asfaltoida.
Tarvittais rahaa siihen purkamiseenkin. Eilen Karjalaisessakin ihmeteltiin Osulaa, miten rakennus joka on vaaraksi ihmiselle jököttää vaan siinä ja kaupunki "patistelee" eikä mitään tapahdu.
- Anonyymi
Uusi silta vain entisen paikalle niin metka talollisetkin pääsee nopeammin metkaan kelalta.
- Anonyymi
Metkaan ilman mutkia kun kiire on työmatkalla.
Vieläkö siellä asuu ihmisiä, vaiko vain karhuja ja susia?
- Anonyymi
Niin Lieksassako ? No ei kyllä asu oikeestaan enää muita kuin minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31912992- 2275330
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112898- 1692139
- 1352064
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131658Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos941366Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon431171Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411166- 871057