Näkyy olevan hyvässä tikissä Hondan tuotanto

Anonyymi

7

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän tuo kerro mitään tuotannosta.
      Taitavat juuri sulkea ainakin Britannian tehtaan.

    • Anonyymi

      Olen aina ihmetellyt, miksi moni seuraa autojen myyntilukuja tai muuta menestystä milloin missäkin testissä. Itse olen aina ostanut autoni vain omiin tarkoituksiini ilman, että seurailen merkin myytimenestyksiä tai suosiota.

      • Anonyymi

        Itse seuraan katsastus ja tyyppivikatilastoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse seuraan katsastus ja tyyppivikatilastoja.

        Tyyppivikoja löytyy taitaa kaikista autoista. Sama, kuin googlaisi tauteja, joita itsellä voisi olla. Ne ovat pahimpia tauteja, joiden oireita ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyppivikoja löytyy taitaa kaikista autoista. Sama, kuin googlaisi tauteja, joita itsellä voisi olla. Ne ovat pahimpia tauteja, joiden oireita ei ole.

        Mä taas hölmönä kinkelinä uskon fanaattisesti TM:n, ja muiden "asiantuntioiden" tekemiin muutaman tunnin mittaisiin testeihin, jossa selviää esim, se auton tärkein kriteeri, eli luotettavuus perin pohjin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyyppivikoja löytyy taitaa kaikista autoista. Sama, kuin googlaisi tauteja, joita itsellä voisi olla. Ne ovat pahimpia tauteja, joiden oireita ei ole.

        Toisissa enemmän toisissa vähemmän. Enemmän ne tilastot kertoo kuin abc:n kahvi pöydät.


    • Anonyymi

      Autot ovat erilaisia, kuten ihmisetkin. Joku haluaa singota autonsa 0-100 km/h:ssa mahdollisimman nopeasti. Jollekin riittää, että aamusella töihin lähtiessä auto yleensä käynnistyy ja muutenkin auto on luotettava.
      Hajoamatonta autoa tuskin löytyy, joten säännöllisillä huolloilla tuon hajoamisen voi estää parhaiten. Jotenkin uskoisin niiden autojen upeat ominaisuudet unohtuvan, kun ajelee aamutuimaan räntäsateessa pitkin nupukivikatua ja on maanantai. Toki voi ottaa mallia näistä eräistä TopGearin reikäpäistä, joka arvostavat satoja ja satoja hevosvoimia ja nauttivat ajaessaan (tyhjällä) tiellä perää heittäen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe