https://tekniikanmaailma.fi/tassa-ovat-pohjois-amerikan-vuoden-autot-2018-honda-kaappasi-komeimman-voiton/ ei huonosti vaikka täällä ei menestynyt...
Näkyy olevan hyvässä tikissä Hondan tuotanto
7
61
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuo kerro mitään tuotannosta.
Taitavat juuri sulkea ainakin Britannian tehtaan. - Anonyymi
Olen aina ihmetellyt, miksi moni seuraa autojen myyntilukuja tai muuta menestystä milloin missäkin testissä. Itse olen aina ostanut autoni vain omiin tarkoituksiini ilman, että seurailen merkin myytimenestyksiä tai suosiota.
- Anonyymi
Itse seuraan katsastus ja tyyppivikatilastoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse seuraan katsastus ja tyyppivikatilastoja.
Tyyppivikoja löytyy taitaa kaikista autoista. Sama, kuin googlaisi tauteja, joita itsellä voisi olla. Ne ovat pahimpia tauteja, joiden oireita ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyyppivikoja löytyy taitaa kaikista autoista. Sama, kuin googlaisi tauteja, joita itsellä voisi olla. Ne ovat pahimpia tauteja, joiden oireita ei ole.
Mä taas hölmönä kinkelinä uskon fanaattisesti TM:n, ja muiden "asiantuntioiden" tekemiin muutaman tunnin mittaisiin testeihin, jossa selviää esim, se auton tärkein kriteeri, eli luotettavuus perin pohjin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisissa enemmän toisissa vähemmän. Enemmän ne tilastot kertoo kuin abc:n kahvi pöydät.
- Anonyymi
Autot ovat erilaisia, kuten ihmisetkin. Joku haluaa singota autonsa 0-100 km/h:ssa mahdollisimman nopeasti. Jollekin riittää, että aamusella töihin lähtiessä auto yleensä käynnistyy ja muutenkin auto on luotettava.
Hajoamatonta autoa tuskin löytyy, joten säännöllisillä huolloilla tuon hajoamisen voi estää parhaiten. Jotenkin uskoisin niiden autojen upeat ominaisuudet unohtuvan, kun ajelee aamutuimaan räntäsateessa pitkin nupukivikatua ja on maanantai. Toki voi ottaa mallia näistä eräistä TopGearin reikäpäistä, joka arvostavat satoja ja satoja hevosvoimia ja nauttivat ajaessaan (tyhjällä) tiellä perää heittäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869