No, miten on persut?

Anonyymi

128

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pohjoismainen vastarintaliike -niminen rekisteröimätön uusnatsiyhdistys ja siihen kuuluvat paikallisosastot on tuomittu lakkautettavaksi Turun hovioikeudessa.

Hovioikeus on antanut Poliisihallituksen nostamassa riita-asiassa ratkaisunsa. Ellei korkein oikeus myönnä asiassa valituslupaa, Pohjoismaisen vastarintaliikkeen tunnukset muuttuvat laittomiksi eikä yhdistys saa kokoontua omissa nimissään.

Hovioikeus jakoi käräjäoikeuden näkemyksen, jonka mukaan PVL on toiminut hyvien tapojen ja lain vastaisesti. Lakkauttamisen puolesta puhuivat uusnatsien juutalaisvastaisuus, fasismi ja vihamielisyys seksuaalivähemmistöjä kohtaan.

Uusnatsit ovat syyllistyneet myös rikoksiin. Eniten julkisuutta sai tapaus, jossa PVL:n jäsen pahoinpiteli uusnatseja protestoineen miehen sairaalakuntoon Helsingin päärautatieaseman edessä syyskuun 16. päivänä 2016.

Mies kuoli vammoihinsa viikkoa myöhemmin, ja potkaisija tuomittiin lopulta kahden vuoden ja kolmen kuukauden ehdottomaan vankeuteen pahoinpitelystä.

Uusnatsit vaativat hovioikeudessa alkuperäisen lakkautuspäätöksen kumoamista. Valituksen mukaan PVL ja sille varoja kerännyt yhdistys eivät kokeneet toimineensa lain tai hyvien tapojen vastaisesti.

• Anonyymi

käsittääkseni korkein oikeus ei vielä ole käsitellyt tuoya asiaa. Joten asia on vielä siltä osin kesken.

• UUsnatsit ovat syyllistyneet rikoksiin ?, sitten esität yhden onnettoman idiootin hyppypotkun seuraukset. Se ei kuulu muotoon, uusnatsit ovat syyllistyneet, eikä myöskään siihen että PVL;n jäsenyys olisi johtanut tapahtumaan.

Lisäksi säälittävää toimintaa on, että kun tuollaiset "yhdistykset"pyritään kieltämään, toiminta menee vain maan alle, ja on vaikeampaa sitä valvoa. Sama juttu tuon idioottimaisen liivijengitunnusten kanssa. Tuntuu olevan vallalla sellainen unelmahöttö-ajattelu, että kielletään, niin ongelma on ratkaistu. Eikä muuten tosiaankaan ole, vaan sillä pahennetaan asiaa. Se on sitä oikeaa vihervasemmistolaisuutta kukkahattuhommaa.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

UUsnatsit ovat syyllistyneet rikoksiin ?, sitten esität yhden onnettoman idiootin hyppypotkun seuraukset. Se ei kuulu muotoon, uusnatsit ovat syyllistyneet, eikä myöskään siihen että PVL;n jäsenyys olisi johtanut tapahtumaan.

Lisäksi säälittävää toimintaa on, että kun tuollaiset "yhdistykset"pyritään kieltämään, toiminta menee vain maan alle, ja on vaikeampaa sitä valvoa. Sama juttu tuon idioottimaisen liivijengitunnusten kanssa. Tuntuu olevan vallalla sellainen unelmahöttö-ajattelu, että kielletään, niin ongelma on ratkaistu. Eikä muuten tosiaankaan ole, vaan sillä pahennetaan asiaa. Se on sitä oikeaa vihervasemmistolaisuutta kukkahattuhommaa.

Ihailemasi fasismi on nyt vain täällä Suomessa ollut täysin laitonta toimintaa jo noin. 75 vuotta.

Joten se on nyt täysin oikein että viranomaiset puuttuvat heti noiden pers.... eiku natsien laittomuuksiin nykyään täällä Suomessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihailemasi fasismi on nyt vain täällä Suomessa ollut täysin laitonta toimintaa jo noin. 75 vuotta.

Joten se on nyt täysin oikein että viranomaiset puuttuvat heti noiden pers.... eiku natsien laittomuuksiin nykyään täällä Suomessa.

Olet sinä jumalauta seinähullu. Miksi kuvittelet että ihnnoisin fasismia ?

Ja kyllä, nämä valheelliset ja leimaavat juttusi ovat perseestä, niin kuin vihervasemmiston tarinat yleensäkin.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Ja kyllä, nämä valheelliset ja leimaavat juttusi ovat perseestä, niin kuin vihervasemmiston tarinat yleensäkin.

Miksi ihmeessä sinä nyt sitten oikein hermostuit? Onko sinulla nyt kaikki asiat kunnossa?

Minun mielestäni persut ovat täysin perseestä sen vuoksi, kun heitä ei muka koskaan saa lainkaan nyt edes missään arvostella ilman että persut hermostuu.
        Kun sen sijaan persut kumminkin ihan aina ovat arvostelemassa kaikkia muita kuin itseään.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinä nyt sitten oikein hermostuit? Onko sinulla nyt kaikki asiat kunnossa?

Minun mielestäni persut ovat täysin perseestä sen vuoksi, kun heitä ei muka koskaan saa lainkaan nyt edes missään arvostella ilman että persut hermostuu.
        Kun sen sijaan persut kumminkin ihan aina ovat arvostelemassa kaikkia muita kuin itseään.

Taas tuo hermostuminen, sen on oltava sinulle jotenkin herkkä paikka, kun sitä toistelet. Minulla on harvinaisen hyvin asiat - kiitos kysymästä, miten itselläsi. Nuo kommentit antavat taas hiukan huolestuttavaa kuvaa mielenterveydestäsi, ja sinulla alkaa syntyä noita pakkomielteisiä kuviasi, joissa muut "ihannoivat" jotain.

Arvostelu, mikäli sen haluaa tehdä asiallisesti, ei tule sisältää valheellista väittämää, eikä varsinakaan toistoina, kun se ensimmäisellä kerralla on jo osoitettu valheeksi. Miten sinulle paljastuu se että joku hermostuu ? Ei täällä ainakaan sellaista ole näkyvissä ollut Persujen taholta.

Millaista sinusta sitten on se "Persujen" arvostelu, joka kohdistuu muihin, ja menee jotenkin pieleen.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Taas tuo hermostuminen, sen on oltava sinulle jotenkin herkkä paikka, kun sitä toistelet. Minulla on harvinaisen hyvin asiat - kiitos kysymästä, miten itselläsi. Nuo kommentit antavat taas hiukan huolestuttavaa kuvaa mielenterveydestäsi, ja sinulla alkaa syntyä noita pakkomielteisiä kuviasi, joissa muut "ihannoivat" jotain.

Arvostelu, mikäli sen haluaa tehdä asiallisesti, ei tule sisältää valheellista väittämää, eikä varsinakaan toistoina, kun se ensimmäisellä kerralla on jo osoitettu valheeksi. Miten sinulle paljastuu se että joku hermostuu ? Ei täällä ainakaan sellaista ole näkyvissä ollut Persujen taholta.

Millaista sinusta sitten on se "Persujen" arvostelu, joka kohdistuu muihin, ja menee jotenkin pieleen.

Useat persuthan ihan nykyistä puheenjohtajaansa myöten ovat täysin todistetusti aikoinaan tuomittu erilaisiin tuomioihin ja sanktioihin rikoksesta jonka rikosnimike täällä Suomessa on ollut kiihottaminen kansanrýhmää vastaan.

Ja ainakin nyt minun käsitykseni mukaan tämä rikosnimike kiihottaminen kansanryhmää vastaan on joko puhetta tai kirjoittamista, jonka tarkoituksena on halventaa ja pelotella jotain tiettyä kansanryhmää, tai lietsoa väkivaltaista ja syrjivää toimintaa jotain kansanryhmää kohtaan. Kansanryhmällähän sitten yleensä tarkoitetaan esimerkiksi jotain ihmisrotua tai vastavaa asiaa.

Ja valehtelenko minä sinun mielestäni nyt vain taas?
        Ja jos minä nyt sitten muka taas valehtelen, niin kerrotko sitten pelkin faktoin esimerkiksi että missä ja miten ja mikä se sinun mielestäsi on se oikea totuus tämän kertomani kyseisen asian suhteen?

• Anonyymi kirjoitti:

Useat persuthan ihan nykyistä puheenjohtajaansa myöten ovat täysin todistetusti aikoinaan tuomittu erilaisiin tuomioihin ja sanktioihin rikoksesta jonka rikosnimike täällä Suomessa on ollut kiihottaminen kansanrýhmää vastaan.

Ja ainakin nyt minun käsitykseni mukaan tämä rikosnimike kiihottaminen kansanryhmää vastaan on joko puhetta tai kirjoittamista, jonka tarkoituksena on halventaa ja pelotella jotain tiettyä kansanryhmää, tai lietsoa väkivaltaista ja syrjivää toimintaa jotain kansanryhmää kohtaan. Kansanryhmällähän sitten yleensä tarkoitetaan esimerkiksi jotain ihmisrotua tai vastavaa asiaa.

Ja jos minä nyt sitten muka taas valehtelen, niin kerrotko sitten pelkin faktoin esimerkiksi että missä ja miten ja mikä se sinun mielestäsi on se oikea totuus tämän kertomani kyseisen asian suhteen?

Siitä vaan sitten niitä "todisteita" kehiin, en kyllä ymmärrä mitä se tähän kuuluu, mutta miten vaan.

Käsityksiä tietysti on monia, kuten ymmärryksiäkin, meillä noita tuomioita kyseisestä aiheesta jaellaan "auliisti". Tuonkaan asian liittymistä en ymmärrä asiaan. Noita joka tapauksessa kutsutaan mieipiteiksi, vaikka ne Suomessa laittomiksi onkin tuomittu, ja jatkossahan pyrkimys on viellä tiukentaa lakia, että poistuvat muutkin kriittiset mielipiteet julkisuudesta ja saadaan se yksi ainoa oikea mielipide esille.

Kerrot muutamista tuomioista, joista voidaan olla montaa mieltä, tuoko on se sinun faktasi "persujen kaikkien muiden arvosteluun" `Menikö nyt ihan putkeen mielestäsi ?

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Siitä vaan sitten niitä "todisteita" kehiin, en kyllä ymmärrä mitä se tähän kuuluu, mutta miten vaan.

Käsityksiä tietysti on monia, kuten ymmärryksiäkin, meillä noita tuomioita kyseisestä aiheesta jaellaan "auliisti". Tuonkaan asian liittymistä en ymmärrä asiaan. Noita joka tapauksessa kutsutaan mieipiteiksi, vaikka ne Suomessa laittomiksi onkin tuomittu, ja jatkossahan pyrkimys on viellä tiukentaa lakia, että poistuvat muutkin kriittiset mielipiteet julkisuudesta ja saadaan se yksi ainoa oikea mielipide esille.

Kerrot muutamista tuomioista, joista voidaan olla montaa mieltä, tuoko on se sinun faktasi "persujen kaikkien muiden arvosteluun" `Menikö nyt ihan putkeen mielestäsi ?

Tässä nyt linkin muodossa esimerkkinä ihan pelkkä faktaa vaikkapa tuosta persujen nykyisen pj:n tuomiosta.

https://yle.fi/uutiset/3-6171365

Suomessahan toki on sananvapaus olemassa, mutta siihen sananvapauteen sitten kuuluu aina myös täysin oikeutetusti todella tiukka vastuu omista sanomisistaan. Sillä myös mielipiteet voivat täällä Suomessa olla joko laillisia tai laittomia, kuten aivan varmasti sinäkin tiedät tämän kertomani faktan. Ainakin toivon niin.

Ja vielähän ei ole lainkaan edes keskusteltu mistään muista persujen tekemistä rikoksista kuin vain tuosta kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

Haluaisitko sinä nyt edes lainkaan keskustella esimerkiksi persujen tekemistä seksuaalirikoksista? Sinä saat nyt ihan itse valita, minä olen kumminkin siihenkin kesusteluun täysin valmis. Ja pystyn kertomaan sinulle pelkkiä faktoja myöskin tuosta kyseisestä aihealueesta

Aika erikoista muuten, ettet sinä enää lainkaan syytellyt minua miksikään valehtelijaksi ilman minkäänlaista todellista oikeaa näyttöä, niin kuin sinä tuossa hiukan aikaisemmin kumminkin teit.

Toivottavasti sinä nyt opit ainakin sen faktan, että rehellisyys asioissa kannattaa ihan aina, on se asia sitten ihan mikä tahansa. Tai aivan sama mulle opitko vai et.:- TSEMPPIÄ!!

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä nyt linkin muodossa esimerkkinä ihan pelkkä faktaa vaikkapa tuosta persujen nykyisen pj:n tuomiosta.

https://yle.fi/uutiset/3-6171365

Suomessahan toki on sananvapaus olemassa, mutta siihen sananvapauteen sitten kuuluu aina myös täysin oikeutetusti todella tiukka vastuu omista sanomisistaan. Sillä myös mielipiteet voivat täällä Suomessa olla joko laillisia tai laittomia, kuten aivan varmasti sinäkin tiedät tämän kertomani faktan. Ainakin toivon niin.

Ja vielähän ei ole lainkaan edes keskusteltu mistään muista persujen tekemistä rikoksista kuin vain tuosta kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

Haluaisitko sinä nyt edes lainkaan keskustella esimerkiksi persujen tekemistä seksuaalirikoksista? Sinä saat nyt ihan itse valita, minä olen kumminkin siihenkin kesusteluun täysin valmis. Ja pystyn kertomaan sinulle pelkkiä faktoja myöskin tuosta kyseisestä aihealueesta

Aika erikoista muuten, ettet sinä enää lainkaan syytellyt minua miksikään valehtelijaksi ilman minkäänlaista todellista oikeaa näyttöä, niin kuin sinä tuossa hiukan aikaisemmin kumminkin teit.

Toivottavasti sinä nyt opit ainakin sen faktan, että rehellisyys asioissa kannattaa ihan aina, on se asia sitten ihan mikä tahansa. Tai aivan sama mulle opitko vai et.:- TSEMPPIÄ!!

Pitäisikö kiinnostaa ? Jos, niin miksi ?
        Harvinaisen vähän kiinnostaa, ja varsinkaan täällä tuo paskanheitto.
        Ihan vapaasti sonnit vaan palstalle, ja senhän sinä teet joka tapauksessa, ja mikä ettei, toistelet siinä vaan tarinoitasi - onko se järkevää, no ei. Mikä merkitys sillä paskanheitolla on, ei mikään. Mutta mikäs siinä jos pakkomielletäsi helpottaa. Minua ei paskanheittosi kiinnosta.

Mikis minä keskustelisin kanssasi mentaali ongelmistasi, ihmetyttää vaan miksi niitä tänne tuuppaat, terapiana toivottavasti sinua sitten helpottaa.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Ihan vapaasti sonnit vaan palstalle, ja senhän sinä teet joka tapauksessa, ja mikä ettei, toistelet siinä vaan tarinoitasi - onko se järkevää, no ei. Mikä merkitys sillä paskanheitolla on, ei mikään. Mutta mikäs siinä jos pakkomielletäsi helpottaa. Minua ei paskanheittosi kiinnosta.

Mikis minä keskustelisin kanssasi mentaali ongelmistasi, ihmetyttää vaan miksi niitä tänne tuuppaat, terapiana toivottavasti sinua sitten helpottaa.

Ymmärrän kyllä ettet sinä nyt lainkaan halua keskustella esimerkiksi persujen tekemistä rikoksista.

Ne kyseiset rikokset kumminkin nyt ovat täysin totta, halusit sinä sitä tai et.

Mutta todella erikoista ettet sinä nyt edelleenkään lainkaan kestä sitä yhtään mitenkään, että joku kertoo sinulle vain nyt hiukan totuuksia persuista ja niiden täysin laittomista teoistaan.

Kyllä sinunkin nyt ainakin minun mielestäni täytyisi todella kiireesti herätä sieltä todella ihmeellisestä haavemaailmastasi tänne karuun todellisuuteen ja ymmärtää elämän tosiasiat.:- TSEMPPIÄ!!

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä ettet sinä nyt lainkaan halua keskustella esimerkiksi persujen tekemistä rikoksista.

Ne kyseiset rikokset kumminkin nyt ovat täysin totta, halusit sinä sitä tai et.

Mutta todella erikoista ettet sinä nyt edelleenkään lainkaan kestä sitä yhtään mitenkään, että joku kertoo sinulle vain nyt hiukan totuuksia persuista ja niiden täysin laittomista teoistaan.

Kyllä sinunkin nyt ainakin minun mielestäni täytyisi todella kiireesti herätä sieltä todella ihmeellisestä haavemaailmastasi tänne karuun todellisuuteen ja ymmärtää elämän tosiasiat.:- TSEMPPIÄ!!

Miksi keskustelisin ? Mitä ne minulle kuuluvat ? Vanhat asiat, joiden rangaistukset on kärsitty. The End.

Miksi minua kiinnostaisi vanhat "totuudet" kenestäkään ? Tällaisessa paikassa, anonyymien puskaruikutuksena ? Sellaisiin keskittyminen ei ole kovin älykästä ja kehittävää.

Minä olen sentään hereillä, enkä oksentelemassa anonyyminä paskaa puskista. Miksi siis kiinnostaisi sinun ja kaltaistesi puskaruikkujen "totuudet" persuista.

Elämän tosiasiat on selvästikin sinulla hukassa, eihän tuollaista sairasta ruikkimista kukaan anonyymipalstalla pitäisi.,

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Miksi keskustelisin ? Mitä ne minulle kuuluvat ? Vanhat asiat, joiden rangaistukset on kärsitty. The End.

Miksi minua kiinnostaisi vanhat "totuudet" kenestäkään ? Tällaisessa paikassa, anonyymien puskaruikutuksena ? Sellaisiin keskittyminen ei ole kovin älykästä ja kehittävää.

Minä olen sentään hereillä, enkä oksentelemassa anonyyminä paskaa puskista. Miksi siis kiinnostaisi sinun ja kaltaistesi puskaruikkujen "totuudet" persuista.

Elämän tosiasiat on selvästikin sinulla hukassa, eihän tuollaista sairasta ruikkimista kukaan anonyymipalstalla pitäisi.,

Nythän sinä jo tartut ihan tosissasi niihin kuuluisiin "liilukan varsiin":-)))))

Mutta jos et nyt sitten enää lainkaan psyykkisistä syistäsi johtuen pysty mitenkään fiksusti ja asiallisesti keskustelemaan esimerkiksi vaikkapa Jussi Halla-ahon rikosrekisteristä. Niin täysin omapahan on sitten murheesi.

Toivon sinulle nyt kumminkin kaikesta huolimatta kaikkea hyvää ja pikaisia paranemisia.

Mutta varo nyt kumminkin ettei se päänuppisi nyt vaan räjähdä tuon sinun todella suuren ja mahtavan vitutuksesi johdosta.:- TSEMPPIÄ !!

• Anonyymi kirjoitti:

Nythän sinä jo tartut ihan tosissasi niihin kuuluisiin "liilukan varsiin":-)))))

Mutta jos et nyt sitten enää lainkaan psyykkisistä syistäsi johtuen pysty mitenkään fiksusti ja asiallisesti keskustelemaan esimerkiksi vaikkapa Jussi Halla-ahon rikosrekisteristä. Niin täysin omapahan on sitten murheesi.

Toivon sinulle nyt kumminkin kaikesta huolimatta kaikkea hyvää ja pikaisia paranemisia.

Mutta varo nyt kumminkin ettei se päänuppisi nyt vaan räjähdä tuon sinun todella suuren ja mahtavan vitutuksesi johdosta.:- TSEMPPIÄ !!

😏🙄😂

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

😏🙄😂

Pettikö sinun lääkityksesi?

Vai mikä ihme sinua nyt oikein vaivaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Pettikö sinun lääkityksesi?

Vai mikä ihme sinua nyt oikein vaivaa?

🙄 Minuako vaivaa . . 🤣

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Tuomioista voidaan olla vain yhtä mieltä: ne ovat rikoksista saatuja.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

🙄 Minuako vaivaa . . 🤣

Sinuapa juuri. Et vaikuta nyt kovinkaan terveeltä.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

UUsnatsit ovat syyllistyneet rikoksiin ?, sitten esität yhden onnettoman idiootin hyppypotkun seuraukset. Se ei kuulu muotoon, uusnatsit ovat syyllistyneet, eikä myöskään siihen että PVL;n jäsenyys olisi johtanut tapahtumaan.

Oletko aivan tosissasi nyt? Sun mielestä on siis Ok, että tuollainen fasistinen ryhmä marssii kadulla vapaana? Tiedäthän mitä nuo hakaristit tarkoittavat? Suosittelen perehtymään aiheeseen, jos ei vielä täysin selvillä.

Toivottavasti persut sun muut alkavat vähän ajatella nyt näin itsenäisyyspäivänä. Kuunnelkaa, miten Jouko Haasto sanoo Maikkarilla, kuinka rauhan aika on ihanaa aikaa. Toivottavasti ymmärrätte ettekä enää lietso pelkoa tähän upeaan maahan.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Sulle juuri hei linkattiin uutinen aiheesta kun itse pyysit ja sun vastaus "Pitäisikö kiinnostaa?" Käyttäydyt kuin lapsi joka ei saa heti karkkii. No, taidat ollakin perus persu. Lycka till sulle vaan! :))

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko aivan tosissasi nyt? Sun mielestä on siis Ok, että tuollainen fasistinen ryhmä marssii kadulla vapaana? Tiedäthän mitä nuo hakaristit tarkoittavat? Suosittelen perehtymään aiheeseen, jos ei vielä täysin selvillä.

Toivottavasti persut sun muut alkavat vähän ajatella nyt näin itsenäisyyspäivänä. Kuunnelkaa, miten Jouko Haasto sanoo Maikkarilla, kuinka rauhan aika on ihanaa aikaa. Toivottavasti ymmärrätte ettekä enää lietso pelkoa tähän upeaan maahan.

Siellä pyörii paljon muitakin omituisia tyyppejä, ja jos edelleen joku saa siitä näppylöitä, että pieni porukka tekee itsestään idiootteja - siitä vaan. Miksi sitten Perussuomlaiset palstalla toistelet tuota idiotismia, yleistäen - Perussuomalaiset sitä, Persut tätä. Ei kuulu minulle, siksi on virkavalta joka huolehtii ylilyönneistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulle juuri hei linkattiin uutinen aiheesta kun itse pyysit ja sun vastaus "Pitäisikö kiinnostaa?" Käyttäydyt kuin lapsi joka ei saa heti karkkii. No, taidat ollakin perus persu. Lycka till sulle vaan! :))

Miksi siis pitäisi kiinnostaa ?

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Oikea lajinsa persu. Kielenkäyttöä myöten ei voi kukaan erehtyä, että kyseessä on "rautoihin laitettava". Halla-aho ei saa näitä kuriin kuten Soini aikanaan pidätteli, pidot vaan persuyhteisössä pahenee.

Eiköhän tässä muutaman vuoden päästä ole muodostunut PerusPersut ja Aärioikeistolaiset Persut. Vaikea kuvitella että nahkatukkapersuja ja kouluja käyneet persut olisivat yhtä ja samaa joukkoa. Protestiksi sanottu äänestettävän persuja, kohta ei kehtaa ääneensellaista julistaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Oikea lajinsa persu. Kielenkäyttöä myöten ei voi kukaan erehtyä, että kyseessä on "rautoihin laitettava". Halla-aho ei saa näitä kuriin kuten Soini aikanaan pidätteli, pidot vaan persuyhteisössä pahenee.

Eiköhän tässä muutaman vuoden päästä ole muodostunut PerusPersut ja Aärioikeistolaiset Persut. Vaikea kuvitella että nahkatukkapersuja ja kouluja käyneet persut olisivat yhtä ja samaa joukkoa. Protestiksi sanottu äänestettävän persuja, kohta ei kehtaa ääneensellaista julistaa.

Edelleenkin säälittävää on tuo touhusi.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Siellä pyörii paljon muitakin omituisia tyyppejä, ja jos edelleen joku saa siitä näppylöitä, että pieni porukka tekee itsestään idiootteja - siitä vaan. Miksi sitten Perussuomlaiset palstalla toistelet tuota idiotismia, yleistäen - Perussuomalaiset sitä, Persut tätä. Ei kuulu minulle, siksi on virkavalta joka huolehtii ylilyönneistä.

Varmasti pyörii monenlaista hiipparia, muttei sellaista pidä missään nimessä hyväksyä. Nytkin lapsiperheet miettivät, uskaltaako kadulle mennä.
        Mut ai niin, eihän tää kuulu sulle eikä varmaan mullekaan, koska minullakaan ei ole lapsia! :-)

• Anonyymi kirjoitti:

Varmasti pyörii monenlaista hiipparia, muttei sellaista pidä missään nimessä hyväksyä. Nytkin lapsiperheet miettivät, uskaltaako kadulle mennä.
        Mut ai niin, eihän tää kuulu sulle eikä varmaan mullekaan, koska minullakaan ei ole lapsia! :-)

Eipä ole minkäänlaiset hiipparit hyökkäileet minun tai perheeni kimppuun koskaan. Toki jokainen saa pelätä ihan mitä ja miten haluaa, mutta tietämättömyydestähän se pelko yleensä johtuu. Hyökkäysten kohteeksi joutuminen on useasti itse aiheutettua, mulkku on mulkku - mutta toki, ei se hyökkäyksiä oikeuta siltikään.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Edelleenkin säälittävää on tuo touhusi.

"Helsinki ilman natseja" kulkueessa on yli kymmenen kertaa enemmän väkeä kun natsien kulkueessa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006333993.html

Olen todella ylpeä suomalaisten mielipiteistä. Todella ylpeää olla nyt suomalainen.

• Anonyymi kirjoitti:

"Helsinki ilman natseja" kulkueessa on yli kymmenen kertaa enemmän väkeä kun natsien kulkueessa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006333993.html

Olen todella ylpeä suomalaisten mielipiteistä. Todella ylpeää olla nyt suomalainen.

No, miltäs nyt tuntuu sitten kun ylpeänä suomalaisena pohdit sitä meteliä, jota olet palstalla natseista ja Perussuomalaisten natseiksi haukkumisella pitänyt.
        Sinullehan on koetettu selittää, että kyseinen natsiliike on promille-luokkaa kansasta. Mutta ethän sinä sitä uskonut ole, entäs nyt sitten, joko ymmärrät ja uskot.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

No, miltäs nyt tuntuu sitten kun ylpeänä suomalaisena pohdit sitä meteliä, jota olet palstalla natseista ja Perussuomalaisten natseiksi haukkumisella pitänyt.
        Sinullehan on koetettu selittää, että kyseinen natsiliike on promille-luokkaa kansasta. Mutta ethän sinä sitä uskonut ole, entäs nyt sitten, joko ymmärrät ja uskot.

Eipä nyt tuolla Helsinki ilman natseja kulkueessa yhtään persuja missään näkynyt.

Sen sijaan suomalainen työväenliike oli todella hyvin ja näyttävästi edustettuna tuossa kyseisessä kulkueessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä nyt tuolla Helsinki ilman natseja kulkueessa yhtään persuja missään näkynyt.

Sen sijaan suomalainen työväenliike oli todella hyvin ja näyttävästi edustettuna tuossa kyseisessä kulkueessa.

Miten erotat persun tai muun suomalaiseen työväenliikkeeseen kuuluvan ?

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Miten erotat persun tai muun suomalaiseen työväenliikkeeseen kuuluvan ?

Selvennyksesi vielä, että mitkään persuthan eivät nyt sitten kyllä koskaan ole kuuluneet mihinkään työväenliikkeeseen täällä Suomessa.

Ja persunhan erottaa aina todella selkeästi siitä jatkuvasta öyhottämisestään ja johtaja höpötyksistään.
        Eikä nyt todellakaan tuolla Helsinki ilman natseja kulkueessa kukaan lainkaan öyhöttänyt tai höpötellyt johtajasta yhtään mitään.

Sen sijaan tuolla Helsinki ilman natseja kulkueessa laulettiin vasemmistolaisia työväenlauluja, kunnioitettiin isänmaatamme ja tunnelma oli todella hyvä ja leppoisa.

• Anonyymi kirjoitti:

Selvennyksesi vielä, että mitkään persuthan eivät nyt sitten kyllä koskaan ole kuuluneet mihinkään työväenliikkeeseen täällä Suomessa.

Ja persunhan erottaa aina todella selkeästi siitä jatkuvasta öyhottämisestään ja johtaja höpötyksistään.
        Eikä nyt todellakaan tuolla Helsinki ilman natseja kulkueessa kukaan lainkaan öyhöttänyt tai höpötellyt johtajasta yhtään mitään.

Sen sijaan tuolla Helsinki ilman natseja kulkueessa laulettiin vasemmistolaisia työväenlauluja, kunnioitettiin isänmaatamme ja tunnelma oli todella hyvä ja leppoisa.

Kyllä persuja on kuulunut ja tulee kuulumaan suomalaiseen työväenliikkeeseen.

Kuvastaa hyvin täydellistä tietämättömyyttäsi ja suoranaista tyhmyyttäsi tuokin .

Kannattaisi mennä paikalle, niin ei tulisi öyhötettyä valheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On annettu POLIITTINEN TUOMIO puuttumisesta pedofiiliaan

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Kyllä persuja on kuulunut ja tulee kuulumaan suomalaiseen työväenliikkeeseen.

Kuvastaa hyvin täydellistä tietämättömyyttäsi ja suoranaista tyhmyyttäsi tuokin .

Kannattaisi mennä paikalle, niin ei tulisi öyhötettyä valheita.

En usko sinua.

Sillä ei ole lainkaan nyt esimerkiksi ammattiliittojen hallituksissa ja johtokunnissa persuja päättämässä ay-liikettä koskevista asioista.

• Anonyymi kirjoitti:

En usko sinua.

Sillä ei ole lainkaan nyt esimerkiksi ammattiliittojen hallituksissa ja johtokunnissa persuja päättämässä ay-liikettä koskevista asioista.

Sinun uskosi ei kiinnosta, eikä muuta totuutta miksikään.

Estääkö se Persujen kuulumisen työväenliikkeeseen ?
        Ay-liike on ajastaan jäljessä ja sen verran korruptoitunut johdostaan, mutta kyllä tulevat näkymään perussuomalaiset sielläkin.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Sinun uskosi ei kiinnosta, eikä muuta totuutta miksikään.

Estääkö se Persujen kuulumisen työväenliikkeeseen ?
        Ay-liike on ajastaan jäljessä ja sen verran korruptoitunut johdostaan, mutta kyllä tulevat näkymään perussuomalaiset sielläkin.

Yksi tuntemani haukkuu ammattiyhdistystä,toinen tehnyt pimeitä,kolmas syyttää EU ta

• Anonyymi kirjoitti:

Yksi tuntemani haukkuu ammattiyhdistystä,toinen tehnyt pimeitä,kolmas syyttää EU ta

No sitten . . . . 🤣🤣

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Suomi on kieltojen maa minusta tuntuu et poliisit ja poliitikot on tehny enemmän rikoksia ku Suomen natsat huumepoliisit myy huumeita tonni kaupalla poliitikot valehtelee kansalle minkä kerkeää ja nostavat {SOPEUTIMIS ELÄKKEITÄ[ ENSIN OLLAAN HYVÄLLÄ PALKALLA HUIJAAMASSA KANSALAISIA PUHUMASSA PASHAA SIITÄ PITÄÄ SIT SOPEUTUA AHNEUS ON MYÖS RIKOS

• Anonyymi kirjoitti:

Suomi on kieltojen maa minusta tuntuu et poliisit ja poliitikot on tehny enemmän rikoksia ku Suomen natsat huumepoliisit myy huumeita tonni kaupalla poliitikot valehtelee kansalle minkä kerkeää ja nostavat {SOPEUTIMIS ELÄKKEITÄ[ ENSIN OLLAAN HYVÄLLÄ PALKALLA HUIJAAMASSA KANSALAISIA PUHUMASSA PASHAA SIITÄ PITÄÄ SIT SOPEUTUA AHNEUS ON MYÖS RIKOS

Täytyy kyllä sanoa, että tuo poliisien, Aarnion huumekauppa systeemi tuntuu kyllä enemmänkin huonosti lavastetulta kostopuuhastelulta. Olisi huolestuttavaa jos noin huolimattomasti ja holtittomasti pyöriteltäisiin huumebusinesstä.

• Anonyymi

Aloittajalla taas purskahti katkeruus pinnalle..

Eikö Antifa-joukoissa olekaan kivaa ???

• Anonyymi

Vasurit ovat itse yhteiskunnan vihollisia ja terroristeja.

Jälleen kerran näemme että kun Liiltä kajahtaa ukaasi käydä hyökkäykseen Suomalaisia vastaan, nämä uljaat partavasuri-kasakat hyppäävät alpakoittensa selkään ja pupujen kanssa ratsastavat sirpit ja vasarat heiluen rauhallisten ihmisten kimppuun terroria levittäen.

Mukaan otetaan YLEn toimittajat ja ilta-lehdistö , jotka näyttävät ja ylistävät näiden vasuri-kasakoiden urotekoja. mm kananmunien heittoa ja sotaveteraanien päälle sylkemistä...

Ja nyt nyt kaikki uljaat vasurit huutamaan! " Natsi Natsi Natsi Natsi Natsi "

Vain näin saadaan Suomi nousuun!!

• Anonyymi

Vasemmistohan ei juhli itesenäisyyspäivänä tappiotaan.

Niin vain jäi Suomen kommunistinen työväen neuvosto-tasavalta perustamatta.

Koska me Suomalaiset olimme toista mieltä.

• Anonyymi

Viimeksihän vasemmiston nuoret kävivät raivoissaan sylkemässä rauhallisesti marssivien sotaveteraanien päälle ja miinoittivat kulkureitit alpakanpaskalla.

• Anonyymi

Minäkin olen jo varannut paljon mätiä kananmunia käyttöön perjantaiksi.

• Anonyymi

Mistä räksyttäjä löytää marssimaan pystyvän sotaveteraanin, joka veläpä osallistuisi paskasakin kulkueisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen jo varannut paljon mätiä kananmunia käyttöön perjantaiksi.

ketä meinaat heittää jos sä halveksit sotaveteraaneja niin sut pitäs viedä SAUNAN TAAKSE

• Anonyymi

Persut eivät marssi, koska eivät kiljupäissään siihen pysty...

• Anonyymi

Eiköhän se onnistuisi Persuilta marssiminen vähintään yhtä hyvin kuin sinulla kiljupäissäsi kirjoittelu. Tavalliset persut, joita on 99 %, vaan eivät koe tarpeelliseksi tuollaista marssia.

• Anonyymi

te kommunistit juotte kiljua persut juo alkon tuetteita se on isänmaallista tuo rahaa pohjattomaan valtion kassaan revi siitä

• Anonyymi

pvl on osa perussuomalaisten puoluetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pvl on osa perussuomalaisten puoluetta

Totta turiset.

Pvl on todellakin se persujen äärioikeistolainen siipi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta turiset.

Pvl on todellakin se persujen äärioikeistolainen siipi.

Ei ole.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt vain on.

Esimerkiksi Persujen Olli Immonen toimii todella aktiivisesti pvl:n toiminnassa.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/naissakin-piireissa-olli-immonen-pyorii-aarioikeiston-tutkija-hyvin-erikoista/f390146d-a377-3d0a-993b-6e255622f98d

Ei ole eikä ollut vuonna 2015 vaikka Olli Immonen pyörisi missä, ei tee PVL;stä Perussuomalaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole eikä ollut vuonna 2015 vaikka Olli Immonen pyörisi missä, ei tee PVL;stä Perussuomalaista.

Hmmmmmmmmmmm....

https://yle.fi/uutiset/3-10873479

Ihanko tosi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antifa-vasuri ei oman natsisminsa huumassa osaa oikein keskustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antifa-vasuri ei oman natsisminsa huumassa osaa oikein keskustella.

Etpä nyt sinä itsekään kovinkaan taitavalta keskustelijalta lainkaan nyt vaikuta.

• Anonyymi

Ei marssita. Poliisi esti natsimarssimme. Olemme hyvin hyvin vihaisia ja voimme alkaa vaikka vihapuhumaan.

PS for ever.

• Anonyymi

"Me persut" taas vauhdissa valheillaan - persuna totta kai.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Miten se liittyy tähän palstaan natzit on natzeja ja perussuomalaiset on perussuomalaisia menisit selvittämään pääsi

• Anonyymi

RähinäTrollit taas kiimautuvat valheittensa kera

• Anonyymi

Sinä itsehän tässä nyt vain valehtelet. Ei kukaan muu.

• Anonyymi

Miksiköhän persujen on aina tultava Helsinkiin marssimaan? Miksi persumarssia ei voi järjestää vaihteeksi jossakin muuallla?

• Anonyymi

Helppo vastata.

Persut pitävät jostain kumman syystä jotain tsadia jotenkin parempana paikka kuin muita Suomen paikkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppo vastata.

Persut pitävät jostain kumman syystä jotain tsadia jotenkin parempana paikka kuin muita Suomen paikkoja.

Helsinkihän on Suomen savolaisin kaupunki.:-))

• Anonyymi

Vasemmistohan ei juhli itsenäisyyspäivänä tappiotaan.

Niin vain jäi Suomen kommunistinen työväen neuvosto-tasavalta perustamatta.

Koska me Suomalaiset olimme toista mieltä.

• Anonyymi

Viimeksihän vasemmiston nuoret kävivät raivoissaan sylkemässä rauhallisesti marssivien sotaveteraanien päälle ja miinoittivat kulkureitit alpakanpaskalla.

Se on sitä vasurien "suomalaisuutta".......

• Anonyymi

Jokaisen sanotaan olevan jossain pätevä. Viherkommunistit ovat päteviä tuossa paskan levityksessä. Niin kuvainnollisesti kuin käytännön tasollakin.

• Anonyymi

Alpakanpaskaekspertti on valehteleva massapostaaja.

• Anonyymi

Persujen kannattaisi nyt vain marssia ihan vaihtelun vuoksi tuolla pride marssilla. Niin persut ainakin nyt heti olisivat silloin kaltaistensa seurassa.

• Anonyymi

Vasemmisto tietää että Hakaniemen torilta on lyhyt matka marssia espalle...
      Onnea matkaan toverit!!!

• Anonyymi

Johdattakoon Rinteen Antti teidän kukoistavaan tulevaisuuteen !!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johdattakoon Rinteen Antti teidän kukoistavaan tulevaisuuteen !!!!!!

Antti Rinne todellakin valitaan tänään uudestaan hallitustunnustelijaksi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan siinä nyt sitten kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitsivat sitten luuserin, kuvastaa hyvin vasemmiston mielikuvituksen puutetta.

• Anonyymi

Putkaan persut nyt sitten vain suoraan marssivat huomenna jos johonkin nyt marssivat.

• Anonyymi

tenuvasurin katkeruus vaan yltyy kun marssit lähestyvät.... ;DDDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tenuvasurin katkeruus vaan yltyy kun marssit lähestyvät.... ;DDDD

Meinaako persut nyt todellakin marssia natsilippuineen ilman minkäänlaista viranomaisten virallista lupaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaako persut nyt todellakin marssia natsilippuineen ilman minkäänlaista viranomaisten virallista lupaa?

Meinaako vasurit nyt todellakin marssia natsilippuineen ilman minkäänlaista viranomaisten virallista lupaa?

• Anonyymi

Uskaltautuvatkohan persut käymään itä-Helsingin no-go zonessakin? Jos bussi maalta tuleekin etuajassa, niin siitähän metrolla pääsisi no-go slummiinkin. Olisi se persulle aikamoinen seikkailu.

• Anonyymi

Persuthan juuri nyt ovatkin todella seikkailunhaluisia tomppeleita.:-))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuthan juuri nyt ovatkin todella seikkailunhaluisia tomppeleita.:-))

Ja tenuvasurihan on taas rasistisen katkera noissa vihapuheissaan ;DDDDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tenuvasurihan on taas rasistisen katkera noissa vihapuheissaan ;DDDDD

Mikäs sinua nyt taas noin kovasti ja paljon harmittaa?

• Anonyymi

Antilla oli peräti 2. kysymystä!

On sillä vanhuksella mielikuvitusta!.

Se 3. kysymys kuuluu näin:

- Pääsenks mää takas pääministeriksi ???

• Anonyymi

No ei Antista nyt varmaankaan enää mikään pääministeri tule.
        Mutta Paateron tilalle Antti olisi todella oiva valinta.

• Anonyymi

Tottakai osallistumme kaikki persut 612 marssille! Juhlapäivä, yhdistämme voimamme, saakoon muut tuta nahoissaan.

• Anonyymi

Pride marssillahan te persut nyt vain kuulemma olette todella aktiivisesti nykyään mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pride marssillahan te persut nyt vain kuulemma olette todella aktiivisesti nykyään mukana.

Noinhan se asia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se asia on.

Anttihan sitä kulkuetta johti.

Noinhan se asia on, juna täynnä vasureita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anttihan sitä kulkuetta johti.

Noinhan se asia on, juna täynnä vasureita.

Muistat väärin.

Ettei nyt vaan olisi ollut Teuvo joka sitä kulkuetta johti.

• Anonyymi

• Anonyymi

Vasurit tietävät ettei Hakaniemestä ole pitkä matka espalle.
      Ja vasurille henkisesti vieläkin lyhyempi.

• Anonyymi

Vasuri on ylpeimmillään espalla Antin perässä.

• Anonyymi

Eikä persuja koskaan päästetä päättämään Suomea koskevista tärkeistä asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä persuja koskaan päästetä päättämään Suomea koskevista tärkeistä asioista.

Heh heh poju, millä sinä sen estät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh poju, millä sinä sen estät?

Kenenkään muun ei tarvitse tehdä mitään. Persut huolehtivat siitä ihan itse. Eihän persun mukaan Suomen politiikassa ole kuin persuja ja sitten kaikki loput ovat kommareita. Milloinkas persut ovat olleet valmiita kommareiden kanssa yhteistyöhön tai toisinpäin?

• Anonyymi

Jos Pesut yrittävät Suomessa samaa kuin mitä Ruotsinpersut Ruotsissa: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006299928.html

Niin nostan heti sateenkaarilipun salkoon ja pidän sen siellä liehumassa kaiken aikaa - jos kunnanisät tykkää huonoa, niin tulkoot itse yrittämään sen laskemista alas - mutta voipi olla että saavat turpaansa sitä yrittäessään.

• Anonyymi

kaikki saa uhota kerran.:-))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikki saa uhota kerran.:-))))

niin saakin.:-))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin saakin.:-))

Anttikin sai ..... ;DDDDDD

• Anonyymi

No, mites ite, sinne punaisten ja sateenkaarilippujen keskellekös aiot sitten kivinesi piiloutua ?

• Anonyymi

On se kumma että toisten marssinta järjestys niin vitusti kiinostaa? Eikö tuo ihan sa ma marssi tahi ei? Ja yleensä tämä persu, persu persu pulputuksella kirjoittelu aloitetaan.
      Jos punikkia natsi lippu nuin kovasti kiihottaa kirjoituksiin niin kaivele sinä punikkina sirppi ja vasara komerostasi ja liputa ylväästi kotimaan etujen puolesta.

• Anonyymi

Ihan kaikkiin mielenilmauksiin ja marsseihin tarvitaan viranomaisten virallinen lupa.

Ja nythän juuri viranomaiset kielsivät pvl:n potukoita marssimasta eikä lupaa herunut.
        Syyn terrorismin pelko.

• Anonyymi

Juu!

Ja joka risteyksessä pidämme juutalaisen mittasen tupakkitauon!

Dachau! Aina on tilaa vielä yhdelle suvakille!

Hail Halla-aho!

• Anonyymi

Ehei en tienytkään että Suomessa on 24.3%:a äänestäjistä natseja taitaapa olla tämän teksti ketjun aloittaja vaähän sekaisin.

• Anonyymi

En tienytkään että perussuomalaiset on natseja.
      Yleensähän nämä natsit esim natsi saksassa olivat vasemmistolaisia johan puolueen nimikin oli nsdap saksan kansallissosialistinen työväen puolue joka muuten alussa 1920 luvulla kilpaili saksassa vallasta muiden työväen puolueiden esim. kommunistien kanssa.

• Anonyymi

Tuskin persut nyt mitään natseja ovat, typeriä ja tyhmiä idiootteja vain persut kyllä ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin persut nyt mitään natseja ovat, typeriä ja tyhmiä idiootteja vain persut kyllä ovat.

Taitaa nyt sillä legendaarisella nokialaisella nuoriso-ohjaajalla olla illaksi kovasti töitä viranomaisten toimesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuollainen kommentti enemmänkin sinusta, eikä mitään kovinkaan hyvää, eikä taatusti kieli mitenkään kovinkaan suuresta viisaudesta.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Eikö tuollainen kommentti enemmänkin sinusta, eikä mitään kovinkaan hyvää, eikä taatusti kieli mitenkään kovinkaan suuresta viisaudesta.

Et kyllä nyt sinä itsekään vaikuta miltään ruudin keksijältä.

• Anonyymi kirjoitti:

Et kyllä nyt sinä itsekään vaikuta miltään ruudin keksijältä.

Sinuun verattuna, olen suorastaan nero !!

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Sinuun verattuna, olen suorastaan nero !!

äitiskö sano.:-)))))))))))))))))

• Anonyymi kirjoitti:

äitiskö sano.:-)))))))))))))))))

Ei vaan sinä, omilla kommenteillasi osoitat sen.

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Ei vaan sinä, omilla kommenteillasi osoitat sen.

Sinuahan nyt vain "lämmitetään" kun kaikki tietävät etteivät hermosi kestä kauaa sitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinuahan nyt vain "lämmitetään" kun kaikki tietävät etteivät hermosi kestä kauaa sitä.

🤔😏🙄🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän nyt vasuri-lasten kiukuttelun kestää, eihän niistä raukoista muuhun ole.

• Anonyymi
      • AdDicte

Mutta ei persuista

• Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

Mutta ei persuista

ei niin, vaan natsipersuista.

• Anonyymi

Itsenäisyyspäivän lopputuloshan oli se, että marssit sujuivat rauhallisesti ja
      Räyhänatsivasurit lentivät putkaan!

• Anonyymi

Poliisi kertoo ottaneensa kiinni kaksi henkilöä, koska he häiritsivät Soldiers of Odin -kulkuetta. Lisäksi illalla otettiin kiinni kaksi henkilöä, jotka häiritsivät 612-kulkuetta. Aikaisemmin Helsingin metrosta otettiin kiinni viisi henkilöä.

Poliisi kertoi myöhemmin perjantaina, että kaikkiaan 13 henkilöä on otettu kiinni itsenäisyyspäivän marsseihin liittyen.

Loppusaldo: kaikki pidätetyt olivat vasureita.

Tuollaista se äärinatsivasemmistolaisuus on, pelkkä rähinää!!

• Anonyymi

Joo tuo äärivasemmistolaisuus pitäisi lailla kieltää samoi kuin on kieletty natsi ja fsisti puolueet on vähintääkin yhtä vaarallinen ideologia kuin nämä muut kieletyt puolueet.
        Ei tarvitse mennä paljon ajassa taaksepäin kun oli itänaapurissa isä aurinkoinen alias stalin myös kobanakin tunettu vallassa , tämä herra ja hänen halintonsa tapatti 20miljoonaa oman maan kansalaista. Palvottiimpa ko herraa tietyissä piireissä suomessakin aika lailla et sillain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tuo äärivasemmistolaisuus pitäisi lailla kieltää samoi kuin on kieletty natsi ja fsisti puolueet on vähintääkin yhtä vaarallinen ideologia kuin nämä muut kieletyt puolueet.
        Ei tarvitse mennä paljon ajassa taaksepäin kun oli itänaapurissa isä aurinkoinen alias stalin myös kobanakin tunettu vallassa , tämä herra ja hänen halintonsa tapatti 20miljoonaa oman maan kansalaista. Palvottiimpa ko herraa tietyissä piireissä suomessakin aika lailla et sillain

Jaahas..Yksi asia minua mietityttää tässä politiikassa.
        Persujen kannatus on vajaat 25% mutta minkä takia kaikki kannattajat profiloidaan johonkin ideologiaan kun kannattaja kuntaa löytyy läpisuomen?
        Tuskin tästä vajaasta 25% kaikki ajattelevat tietyn ideologian raja arvojen sisäpuolella.
        Yleistetään liian hanakasti isoa ihmismäärää.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7492
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      104
      5274
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3471
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      353
      1515
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      57
      1330
    Aihe