kertoo HS, eli skodzillaa ostetaan maamme itärajan paikkakunnilla.
Skoda on itäauto
19
198
Vastaukset
- Anonyymi
Huutista, skoza suosittu "mm. Kiteellä, Rautavaarassa ja Lieksassa"
Niin ja Paltamossa!- Anonyymi
Ja mm. Viipurissa, Sortavalassa, Petroskoissa, Kontupohjassa, Vienan Kemissä. Onhan Skoda täysin venäläinen auto.
- Anonyymi
Näin, ei näe juurikaan muualla, paitsi hinauksessa kohti itää. Kuulemma parhaat korjaamot Skotsille on itärajalla.
- Anonyymi
Kylläpäs kylläpäs on hassu palsta tämä eikös eikös juupa juu
- Anonyymi
Mutta kuitenkin. Jokin aika sitten saimme lukea, että Skoda on eniten pääkaupunkiseudulla. Mitäs Tero tähän?
- Anonyymi
Sopii oikein hyvin tänne Itä- Euroopaan. Onhan Tsekin tasavalta lännempänä kuin Suomi eli Keski- Euroopassa. Ei pidä olla katkera,
- Anonyymi
Skodisti ei hyväksy yleisesti kaikkien tiedossa olevaan faktaa, ettei Skoda ole auto ensinkään ja sitä käytetään vain itäisen Euroopan kaalipelloilla maataloustöihin. Muutama suomalainen kommunisti Skodineen ei tätä faktaa muuksi muuta.
- Anonyymi
Ja näin kirjoittaa henkilö joka todennäköisesti ajaa yli 15v vanhalla japsilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näin kirjoittaa henkilö joka todennäköisesti ajaa yli 15v vanhalla japsilla..
Minä ajan Mersulla, mutta Toyota on sulle ihan hyvä. Yli 15 v. Japsilla on enemmän käyttövuosia ja kilometrejä edessä, kuin uudella Skodalla.
- Anonyymi
Ilmiannettu skodatrollin asiaton törkypostaus
- Anonyymi
Skodistilta jää vihan kiihkossaan tajuamatta fakta, että 15 v. Mersu kestää pitempään kuin uusi Skoda ja on Auto, ei maatalouskone.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodistilta jää vihan kiihkossaan tajuamatta fakta, että 15 v. Mersu kestää pitempään kuin uusi Skoda ja on Auto, ei maatalouskone.
Siitä huolimatta moinen Mersu vanha parin tonnin ruoska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä huolimatta moinen Mersu vanha parin tonnin ruoska.
Toyota on 15 vuoden ikäisenä arvokkaampi kuin saman ikäinen Mersu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmiannettu skodatrollin asiaton törkypostaus
Tämähän se on ollut palstan meininki jo monta vuotta. Pazkaa saa puhua, mutta jos sen yrittää leimata pazkanpuhumiseksi, niin viesti lähtee heti bittitaivaaseen.
- Anonyymi
RS-poju ei kestä faktoja
- Anonyymi
Miksei Hjallis hankkinut muoviämpäristä veistettyä vRS-fabiaa vaan tällaisen köyhien romun joka hajoaa päivässä ja on senkin korjaamolla?
https://www.youtube.com/watch?v=leT5BaOeEZg - Anonyymi
Samaisen jutun mukaan köyhät ja työttömät ajelevat Tojolla.
- Anonyymi
Toyotalla toki ajavat kaikki köyhistä rikkaisiin, Skodalla ei kukaan vapaehtoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotalla toki ajavat kaikki köyhistä rikkaisiin, Skodalla ei kukaan vapaehtoisesti.
Minä ajan Skodalla vapaaehtoisesti, enkä ole kommunisti. Mitäs rölli tähän?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032