Matt. 4:10 ja siitä eteenpäin
ei ketään saa kumartaa, eli notkistaa selkäänsä tai kaikkein pahin, langeta hänen eteensä maahan. myös pään nyökkääminen toista kohtaa on synti.
kun demoni ilmestyy ihmisen eteen sille voi käskeä Herran nimessä poistumaan,
hyvä rukous on joskus käskeä niitä poistumaan heti alas syvyyde n viemäreihin.
muuten,
Raamatun tulkintaa
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Matt. 27: 22
Jumalan Sana ristiinnaulittiin ihmisten edessä
koska tämä on Jumalan Sanaa, niin se ristiinnaulitsiminen oli todella tärkeää
23:
ristiinnaulitsimisen tärkeys toistettiin. se kaksinkertaistettiin- Anonyymi
Apt, teot 21:22
se yksi, joka on tuntematon ihmisten kesken voi olla kuka tahansa Pyhän Hengen mies
21 on Pyhän Hengen luku, myös se on tärkeä, melkein tärkeämpi kui luku 22, - Anonyymi
Apt. teot 21:23
neljä miestä tarkoittaa Jumalan miestä ja lupaus päällänsä tarkoittaa, että, he ovat luvanneet Herra Jumalalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apt, teot 21:22
se yksi, joka on tuntematon ihmisten kesken voi olla kuka tahansa Pyhän Hengen mies
21 on Pyhän Hengen luku, myös se on tärkeä, melkein tärkeämpi kui luku 22,Ai, sinä alat veistelemään Jumalasta kuvaa- eli Pyhän Hengen kuva, on luku 22.
Miettikääs vähän enämpi, kun alatte veistelemään noita tarinoitanne.
Eli Pyhä Henki- joka tutkii Jumalan syvyydetkin, ja kirkastaa Kristuksen.
Ihan numeroksiko hänet loit?
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä. Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni. Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu. Muista pyhittää lepopäivä. Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi; mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
(2Mo 20:2-11)
Ai, että Jumala oikein numeroidaan. Luoja, joka loi maailmankaikkeuden ja tavallaan matemaattisen toimintayhtälön kaikkeen, mikä pysyy Häneessä koossa. - Anonyymi
Mitähän sinulle se Sana todella tarkoittaa?
Tarkoittaako se Jumalan rakkaus. Rakkaudestahan on kyse, koska lain päämäärä on rakkaus.
Ja kuka on nähnyt Pojan, on nähnyt Isän.
Meidän tahdostammehan oli kyse, ristinsanomassa, eli osoitettiin meidän pahuutemme.
Ja meidän mielen harhastahan on päästävä eroon. Eli näytettävä se meidän tämänhetkinenkin paskamaisuus, millä meidän rakkaus rikkoo lähimmäisen ja rikkoo suhteen Jumalaan.
Ja tässä me rakennetaan risti., eli näemme paskamaisuutemme ihmisyys, tappaa, myy huumeita, myy harhaa, väärää rakkautta, tyhjää kiiltokuvamaisuutta eikä kumarra Jumalaa, noin tiivistettynä.
Ja kun näillä silmälaseilla tänäänkin katsotaan Jumalaa ja lähimmäistä, aletaan rakentaa se RISTI- jolle naulitaan ihminen.
Tämä on se läksy rististä ja Golgatasta ja kun tämän TÄHDEN se veri vuotaa, se osoittaa meidän syyllisyyden, niin eilen, tänään ja huomenna.
Ja tuon RAKKAUDEN, joka Pojassa tuli kirkastamaan Isän tahdon, niin ME ristiinnaulitsemme, rakennamme ristin, siis se on meidän työtä, naulat, meidäntyötä, orjantappurakruunu, meidäntyötä ja tällä me "kruunaamme" rakkauden kuolemaan, lyöden hakaten muodottomaksi, ja naulaamalla ristille kuolemaan - ettei rakkaus vain pääsisi koskemaan meitä, vaan se lihamme saisi ELÄÄ. Siksipä se onkin rajattu omaan kuolemaan jo ajassa.
Kauheata jos Hitler ja muut kauhistukset eläisi vielä, toisten kauhistuksien rinnalla.
Onneksi on kuolema. Kuoleman ota on synti. Kiitos Herralle, että aadam syntisenä on rajattu 80- ikävuoteen.
Mutta rakkaus elää. Siksi tuo Poika jota Pyhä Henki kirkastaa ristiltä, niin on UHRIKARITSA.
ja tätä Kritsaa Hengen silmin katsellen nähdäänkin jännite omiin töihin ja sitten tuohon rakkauteen. Se vaikuttaa tietoon hyvän ja pahanvälisestä taistelusta ja vaatii elämään oikeaa Jumalanmieleistä elämää, jota Jeesus kuuliaisuudessa opetti, eli rakkauden päämäärästähän on kyse, Jumalan luonteesta, vanhurskaudesta ja Pyhyydestä.
Siksi tuo VERI kertoo totuuden, meidän työstä ja Hänen työstään.
Veressä on sovitus, eli anteeksianto. Pyydämme ristinrakennusta anteeksi, eli tekojamme, teemme parannuksen emmekä enää tee ristejä, ei lähimmäiselle, eikä Jumalaakaan naulita, eli esimerkki ja työ on tehnyt tehtävänsä, olemme tulleet --näkeviksi--.
KM-kin näkee hyvän ja pahanvälisen jännitteen, ja haluaa valita hyvän, ja pyydän anteeksiantoa niihin tekoihin millä tavallaan vihasin rakkautta.
Ja nyt yhdyn Jumalantahtoon ja PYHÄ HENKI voimana sitten hoitaa asiaa eteenpäin ja sen onkin Jumalantyö.
Ei minun työ, sillä minä teen pian ristin, siksi Hengen kautta näen Sanan rakkauden päämäärän ja sen avulla se iankaikkisen elämän -armolahja- avautuu.
Tavallaan se elämänkirja kirjautuu taivaassa, kun on käsittänyt mitä veri merkitsee tässä elämässä. Hänen verensä ei ole ollut turha kohdaltani.
Se on tehnyt työnsä. Ja siksi Hengessä, Herra saa laittaa tahtonsa sydämeen Valoksi.
Pyhä Henki olkoon voimana kirkastamassa sitä ja Voimana, että söisin vain Elämänpuusta elämäksi. Näin saan kumartaa Häntä, joka on luonut taivaan ja maan, sekä se luotu maa oli alkujaankin hyvä, ja se siunattiin. Eli Jumala luo kaiken.
Siinä on se Sana. Sana näin toteuttaa olemuksensa persoonassa ja on Jumala. Hän on YKSI.
Alussa oli Sana, Hän oli Jumalan tykönä ja Hän on Jumala- ja kaikki on saanut syntynsä Hänen kauttaan. Eli luominenkin tehtiin suunnitelman mukaan, mikä lausuttiin ennen luomista.
Ja tämä Kirkkaus pukeutui Kristukseen, Uuteen Adamiin, ja sen siemenen kautta, olen saanut siintyä, eli Sana loi uutta. Sanalla on käsittämätön voima, ja siksi rakkaus on ikuinen. KM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän sinulle se Sana todella tarkoittaa?
Tarkoittaako se Jumalan rakkaus. Rakkaudestahan on kyse, koska lain päämäärä on rakkaus.
Ja kuka on nähnyt Pojan, on nähnyt Isän.
Meidän tahdostammehan oli kyse, ristinsanomassa, eli osoitettiin meidän pahuutemme.
Ja meidän mielen harhastahan on päästävä eroon. Eli näytettävä se meidän tämänhetkinenkin paskamaisuus, millä meidän rakkaus rikkoo lähimmäisen ja rikkoo suhteen Jumalaan.
Ja tässä me rakennetaan risti., eli näemme paskamaisuutemme ihmisyys, tappaa, myy huumeita, myy harhaa, väärää rakkautta, tyhjää kiiltokuvamaisuutta eikä kumarra Jumalaa, noin tiivistettynä.
Ja kun näillä silmälaseilla tänäänkin katsotaan Jumalaa ja lähimmäistä, aletaan rakentaa se RISTI- jolle naulitaan ihminen.
Tämä on se läksy rististä ja Golgatasta ja kun tämän TÄHDEN se veri vuotaa, se osoittaa meidän syyllisyyden, niin eilen, tänään ja huomenna.
Ja tuon RAKKAUDEN, joka Pojassa tuli kirkastamaan Isän tahdon, niin ME ristiinnaulitsemme, rakennamme ristin, siis se on meidän työtä, naulat, meidäntyötä, orjantappurakruunu, meidäntyötä ja tällä me "kruunaamme" rakkauden kuolemaan, lyöden hakaten muodottomaksi, ja naulaamalla ristille kuolemaan - ettei rakkaus vain pääsisi koskemaan meitä, vaan se lihamme saisi ELÄÄ. Siksipä se onkin rajattu omaan kuolemaan jo ajassa.
Kauheata jos Hitler ja muut kauhistukset eläisi vielä, toisten kauhistuksien rinnalla.
Onneksi on kuolema. Kuoleman ota on synti. Kiitos Herralle, että aadam syntisenä on rajattu 80- ikävuoteen.
Mutta rakkaus elää. Siksi tuo Poika jota Pyhä Henki kirkastaa ristiltä, niin on UHRIKARITSA.
ja tätä Kritsaa Hengen silmin katsellen nähdäänkin jännite omiin töihin ja sitten tuohon rakkauteen. Se vaikuttaa tietoon hyvän ja pahanvälisestä taistelusta ja vaatii elämään oikeaa Jumalanmieleistä elämää, jota Jeesus kuuliaisuudessa opetti, eli rakkauden päämäärästähän on kyse, Jumalan luonteesta, vanhurskaudesta ja Pyhyydestä.
Siksi tuo VERI kertoo totuuden, meidän työstä ja Hänen työstään.
Veressä on sovitus, eli anteeksianto. Pyydämme ristinrakennusta anteeksi, eli tekojamme, teemme parannuksen emmekä enää tee ristejä, ei lähimmäiselle, eikä Jumalaakaan naulita, eli esimerkki ja työ on tehnyt tehtävänsä, olemme tulleet --näkeviksi--.
KM-kin näkee hyvän ja pahanvälisen jännitteen, ja haluaa valita hyvän, ja pyydän anteeksiantoa niihin tekoihin millä tavallaan vihasin rakkautta.
Ja nyt yhdyn Jumalantahtoon ja PYHÄ HENKI voimana sitten hoitaa asiaa eteenpäin ja sen onkin Jumalantyö.
Ei minun työ, sillä minä teen pian ristin, siksi Hengen kautta näen Sanan rakkauden päämäärän ja sen avulla se iankaikkisen elämän -armolahja- avautuu.
Tavallaan se elämänkirja kirjautuu taivaassa, kun on käsittänyt mitä veri merkitsee tässä elämässä. Hänen verensä ei ole ollut turha kohdaltani.
Se on tehnyt työnsä. Ja siksi Hengessä, Herra saa laittaa tahtonsa sydämeen Valoksi.
Pyhä Henki olkoon voimana kirkastamassa sitä ja Voimana, että söisin vain Elämänpuusta elämäksi. Näin saan kumartaa Häntä, joka on luonut taivaan ja maan, sekä se luotu maa oli alkujaankin hyvä, ja se siunattiin. Eli Jumala luo kaiken.
Siinä on se Sana. Sana näin toteuttaa olemuksensa persoonassa ja on Jumala. Hän on YKSI.
Alussa oli Sana, Hän oli Jumalan tykönä ja Hän on Jumala- ja kaikki on saanut syntynsä Hänen kauttaan. Eli luominenkin tehtiin suunnitelman mukaan, mikä lausuttiin ennen luomista.
Ja tämä Kirkkaus pukeutui Kristukseen, Uuteen Adamiin, ja sen siemenen kautta, olen saanut siintyä, eli Sana loi uutta. Sanalla on käsittämätön voima, ja siksi rakkaus on ikuinen. KMMitähän sinulle se Sana todella tarkoittaa?
Tarkoittaako se Jumalan rakkaus
Jumalan Sana on Jesus, ja Hengelliset tekstit
ei Jesus ole Kaikkivaltias, koska vain Taivaan Isä on Ääretön Rakkaus
ihmisen rakkaus ei riko suhdetta Jumalaan, joka on Herra
ihminen ei rakenna ristiä, vaan Herra rakentaa ristin ihmiseen, tehden hänestä uskovan
- Anonyymi
Mitäpä sitä ajassa nyökkii sitten kaikenkarvaisten tekniikoittenkin ääressä.
Vai pitääkö verottajan edessä kumartaa, kun paperiversiota ei enää saa, eikä ole tekniikkaa. Eli ihmistähän siinäkin vaaditaan kumartamaan ja sinäkin sitä kumarrat.
On nöyristeletävä keisaria. Keisari muutoin rankaisee orjaansa.
Antaa mätkyt. Entä jos Sysmän takavintturin mummo ei osaa kumartaa keisaria, jota vaaditaan kumartamaan. Tuleenhan hänet heittää valtiovalta.
Keisaria on kumarrettava.
Kuis siihen se Vapahtaja tulee mukaan?- Anonyymi
lisää lakia:
juoruilu,
valehtelu, sitä ei saa puolustaa
eriseurat, eli eristäytyy ihmisestä, joka on uskova
halu saada maallista kunniaa ihmisiltä, eli (maineen tavoittelu)
kaveeraminen jumalattomien kanssa, (uskova on vain toiseten uskovien sekä oman aviokumppaninsa ystävä, vaikka kuinka vahvasti uskoo ja haluaa Jeesuksesta erossa olevan ihmisen kanssa olla ystävä)
kaveeraminen jumalattomien kanssa on melko suuri synti tai pienempi, mutta sillä on monia tuhoavia vaikutuksia, kuten vaikeus rakastaa kasvaa, tulee useammin tehtyä syntiä,
kuten
valehtelu, ylpeys, rumat puheet, halveksunta, riidan haluisuus, juopottelu, Jumalan Sanan halveksunta, Herran arvostelu,
mässäily, rahan ja omaisuuden palvonta, eli haluaa lisää rahaa, unelmoi rahasta, katsoo roskaohjelmia, arvostaa ja katsoo uutisia tv: stä, ne uutiset maailmalta on ihmisviisautta ja politiikkaa, johon vain Herra tietää ratkaisut, - Anonyymi
Tuo on Herran pilkkaa, kun kysyt "missä se Vapahtaja tulee mukaan", se on synkkää tarinaa, kun laittaa fiktioon Herran, siinä tulee raskas synti,
ja toiseksi,kun kutsutaan Vapahtajaa sanalla se, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lisää lakia:
juoruilu,
valehtelu, sitä ei saa puolustaa
eriseurat, eli eristäytyy ihmisestä, joka on uskova
halu saada maallista kunniaa ihmisiltä, eli (maineen tavoittelu)
kaveeraminen jumalattomien kanssa, (uskova on vain toiseten uskovien sekä oman aviokumppaninsa ystävä, vaikka kuinka vahvasti uskoo ja haluaa Jeesuksesta erossa olevan ihmisen kanssa olla ystävä)
kaveeraminen jumalattomien kanssa on melko suuri synti tai pienempi, mutta sillä on monia tuhoavia vaikutuksia, kuten vaikeus rakastaa kasvaa, tulee useammin tehtyä syntiä,
kuten
valehtelu, ylpeys, rumat puheet, halveksunta, riidan haluisuus, juopottelu, Jumalan Sanan halveksunta, Herran arvostelu,
mässäily, rahan ja omaisuuden palvonta, eli haluaa lisää rahaa, unelmoi rahasta, katsoo roskaohjelmia, arvostaa ja katsoo uutisia tv: stä, ne uutiset maailmalta on ihmisviisautta ja politiikkaa, johon vain Herra tietää ratkaisut,ylpeys on jatkuvaa syntiä, se toistuu kaikissa ihmisissä, se on ehdottomasti suurimpia, vielä enemmän yleisin
- Anonyymi
kohteliaisuus on huono asia, sillä
silloin ei tee eroa jumalattoman ja jumalallisen välillä.
kohteliaisuus on este vastustaa toisen synnin tekoa, se on este esittää hengellisiä mielipiteitään, kun pelkää, että ei ole kohtelias- Anonyymi
kaarisulkeiden sisällä olevat Raamatun tekstit ovat Jumalan Sanaa.
Herra haluaa antaa uskovalle nauvonsa, mitä Raamkatun käännöstä on uskovan parasta lukea.
mutta, usein jos uskova ei usko Herran neuvoon, vaan haluaa lukea alkukielistä Raamattua, Herralta ei välttämättä tule siihen apua, siis neuvoa. Minulle, tämä on toisaalta huono, että älä lue 1600-luvun suomen kielistä Raamatun käännöstä, koska käännöksen selkokielisyys on myös tärkeää ja hän ohjasi minut Biblian lukemiseen. Suomessa puhutaan Suomea, jo se on tärkeä, merkittävä syy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra haluaa antaa uskovalle nauvonsa, mitä Raamkatun käännöstä on uskovan parasta lukea.
mutta, usein jos uskova ei usko Herran neuvoon, vaan haluaa lukea alkukielistä Raamattua, Herralta ei välttämättä tule siihen apua, siis neuvoa. Minulle, tämä on toisaalta huono, että älä lue 1600-luvun suomen kielistä Raamatun käännöstä, koska käännöksen selkokielisyys on myös tärkeää ja hän ohjasi minut Biblian lukemiseen. Suomessa puhutaan Suomea, jo se on tärkeä, merkittävä syyMatt. 3:4
hihnainen vyö vyöllänsä tarkoittaa, että joskus saa ruokaa ja juomaa ja muuta maallista mukavuutta joskus enemmän ja joskus vähemmän
3:5
Jerusalem tarkoittaa Herran profeetoille ennenkaikkea henkikastetta ja parannuksen kastetta, että ennenkaikkea he saavat ne parhaaseen aikaan
koko Efraim tulee olemaan niitä, eli pieniä profeettoja(Manasse),
Juudea tarkoittaa Vanhan Liiton lihallisen siunauksen tarkoittavaa juutalaisia, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta, usein jos uskova ei usko Herran neuvoon, vaan haluaa lukea alkukielistä Raamattua, Herralta ei välttämättä tule siihen apua, siis neuvoa. Minulle, tämä on toisaalta huono, että älä lue 1600-luvun suomen kielistä Raamatun käännöstä, koska käännöksen selkokielisyys on myös tärkeää ja hän ohjasi minut Biblian lukemiseen. Suomessa puhutaan Suomea, jo se on tärkeä, merkittävä syyMarkus 10:32
opetuslapsista monet tai valtaosa olivat saaneet (hengellisen) tiedon hengen, joka ilmoittaa ihmiselle tulevista Luomakunnan asioista, ja tämä tieto AAMMEEN! Siunataan me vaan luuvitosella käkättimmeen ja Kraamatulla päähän! HÄLLEELYYYYYJÄÄ!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta, usein jos uskova ei usko Herran neuvoon, vaan haluaa lukea alkukielistä Raamattua, Herralta ei välttämättä tule siihen apua, siis neuvoa. Minulle, tämä on toisaalta huono, että älä lue 1600-luvun suomen kielistä Raamatun käännöstä, koska käännöksen selkokielisyys on myös tärkeää ja hän ohjasi minut Biblian lukemiseen. Suomessa puhutaan Suomea, jo se on tärkeä, merkittävä syyLuuk. 16:2
miksi minä sinusta sen kuulen tarkoittaa, Herran ärsyyntymistä sinua kohtaan,
tee luku haallituksestas, sillä et sinä saa tästedes hallita
tarkoittaa: sinut tuomitaan Tuomiopäivänä
4 jae
Minä tiedän, mitä minä teen, että kuin minä viralta pannaan pois, niin he korjaavat minun huoneeseensa
tarkoittaa: hänet tuomitaan Tuomiopäivänä, mutta hän pääsee Taivaaseen, eli Herran huoneeseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 3:4
hihnainen vyö vyöllänsä tarkoittaa, että joskus saa ruokaa ja juomaa ja muuta maallista mukavuutta joskus enemmän ja joskus vähemmän
3:5
Jerusalem tarkoittaa Herran profeetoille ennenkaikkea henkikastetta ja parannuksen kastetta, että ennenkaikkea he saavat ne parhaaseen aikaan
koko Efraim tulee olemaan niitä, eli pieniä profeettoja(Manasse),
Juudea tarkoittaa Vanhan Liiton lihallisen siunauksen tarkoittavaa juutalaisia,1Mooses 21:18
Herra tekee Ismaelista suuren kansan, ja se tarkoittaa:
islamin usko tulee nousemaan suureksi, mutta etenkin sen tähden ja paljon muuta syytä ei siihen ole kuin he ovat yhtenäinen joukko jota siunata, eli Herra siunaa yhtenäisen joukon, joka on islamin uskonttoiset
- Anonyymi
4:10 Silloi sano hänelle Jesus, "Häivythän, Satana, onhan kirjoitettuna näin - 'Herra, sinu Jumalasi, tule palvoma, ja Häntä yksi palvelema.'
>>> kun demoni ilmestyy ihmisen eteen sille voi käskeä Herran nimessä poistumaan...
Sen hetken olisi kiva nähdä, kun käsket demonin poistumaan.- Anonyymi
1Mooses 22:6
heillä oli paljon luottamusta Herraan, Aabrahamilla enemmän kuin pojallaan Iisakilla, koska Iisak epäili, mitä tehdä
Mites ku myö euko kaa ostettii lespo kalenteri. =Muumi joulu kalenteri. Onkse syntii? Muumit on vissiinniinkaet niitä temoonia ku Tove ja Tuutikki polttel sitä höpöheinää siellä saarella ja Tuuve alako nähä hemulia ynnä muuta muumia. Pitäsköhä soittaa & kysyvä Leo Melleriltä et oliko tän lespo kalenderin hanginta syntijä? Ahistaap nii vitust! Henken ahistusta... Öisiinnii näkkyy hattivattii ynnä muuta temonii eli viiraajata nii maan pirust! Lepso kalenter, voi Venäjä kevät...
- Anonyymi
1Matteus 21:2, eteenpäin
se, että Jesus istui aasin tamman ja ikeen alaisen aasin tamman varsan päällä tarkoittaa, että Jesus olisi voinut istua kumman tahansa niiden päällä,
mutta kun tätä ihmettilin, niin Herra sanoi minulle, minä sinulle aasin tammat näytän, istu sinä aasin tamman varsan päälle.
aasin tamma tarkoittaa heikkoutta maallisesti ja ikeenalaisen aasin tamman varsa tarkoittaa työtä tekevän nöyrän HerraJumalan, siis Hänen kohdallaan TaivaanIsän, palvelijaa,
eikä Jeesukselta nöyryyttä puuttunut, viimeinen torni, mikä ylpeydessä on hengellisen kunnian haluaminen, sekä maallisesti, että hengellisesti - Anonyymi
Matteus 21:2
aasin tamma sidottuna tarkoittaa: se oli edeltäkatsottu vain tätä Jeesuksen ratsastusta varten
menkäät kylään tarkoittaa: hän, jolta Jeesus sai ratsatavakseen aasin tamman ja ikeenalaisen aasin tamman varsan tarkoittaa, ihmistä/ihmisiä, joilla ei ole vähän rakkautta, sillä rakkauden suuruus ilmoitetaan miesvahvuudessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316216- 394032
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833363- 122928
- 122297
- 292292
- 1621926
- 241769
- 281554
- 1051392