Yrittäjän avunhuuto sai aikaan myötätuntoryöpyn somessa
https://www.ilkka.fi/tilaajalle/maakunta/jatkuuko-seinajokelaisen-antikvariaatin-tarina-yrittajan-avunhuuto-sai-aikaan-myotatuntoryopyn-somessa-1.3174589
https://www.heidivari.com/
https://www.facebook.com/HeiDivari/
Kannattaa käyttää paikallisten pienyrittäjien palveluita ettei ne katoa.
Jatkuuko antikvariaatin/divarin tarina?
16
150
Vastaukset
- Anonyymi
Vuoden vanha yritys.
- Anonyymi
Keskustan liikkeiden kuihtuminen alkaa tästä.
Spr kirppis on jo lopettamassa. Seuraajia on tulossa. Tämän sanoin jo puoli vuotta sitten, olen samanlainen kaukonäkijä kuin Notti.
Olen Notin tavoin viisas, jälkiviisas.
- Anonyymi
EPStorillakin ihan autiota, Piikissä jonkinverran väkeä.
Kauppakeskus Lehtinen rakennettiin muutama vuosi sitten ja nyt ollaan jo purkamassa ja rakentemassa asuntoja tilalle.
Keskustan ravintolatkin lujalla kun Ideaparkin ravintoloita aletaan pitää auki 24 saakka.- Anonyymi
No ei nyt ihan muutama vuosi sitten. Lehtisen kauppakeskus on perustettu vuonna 2001.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt ihan muutama vuosi sitten. Lehtisen kauppakeskus on perustettu vuonna 2001.
En ihmettele jos ovat purkamassa. Vanha Lehtinen oli paljon mukavampi, ei tulla uudessa ole tullut käytyä kuin pakon edessä.
- Anonyymi
Ei ollut edes tietoa, että tuollainenkin liike on vielä olemassa.
Eipä ole itsestään mitään melua pitänyt, siis mainontaa ollut. Mutta, erittäin huonolla paikalla, kun tuossa Vapaudentiellä. Tälläisillä pienillä liikkeillä onkin mahdottomuus pärjätä, kun vuokrat ovat kalliita isoissa kauppakeskuksissa.
Eikö näiden pienten liikkeiden olisikin hyvä yhdistää voimansa ja laittaa yhteen liikehuoneistoon yrityksensä, näin vuokramenot Yms olisivat kohtuulliset.
Keskustassahan olisikin nyt yltäkyllän liiketiloja vapaana.
Tosin astuukohan kateus, sitten siinäkin kuvioihin loppujenlopuksi
Aivan kuin tuossa(Ää-jokisten) Senäjokisten ja(Lapsellisten) Lapualaisten kohdalla.- Anonyymi
Se on Lestijoen pappakin saanu taas kuivat vaipat ja koneen auki.
- Anonyymi
Avaruuden pääkaupungissa ei tietenkään voi olla enempää meidän tiedostamaa elämää kuin avaruudessa. INTO Seinäjoen kampanja alkaa tuottamaan tuloksia... Kampanjan lopullinen tarkoitus: vuoden 2022 kolmannen Pääsiäispäivän aamuna Avaruuden Pääkaupungin keskustassa on yhtä tyhjää kuin Jeesuksen haudassa.
Ja taas twiitataan. - Anonyymi
Moni on laittanut firman pystyyn. Saattanut aloittaessaan laittaa jonnekin mainoksenkin että nyt aloitetaan ja väkeä käy kivasti. Mainonta jää siihen ja vähitellen ei ovi enää käykään. Jos haluu saada pitää antaa eli kannattaa mainostaa ja pitää melua itsestään. Mainoksia paikallisiin lehtiin ja aktiivinen somessa niin pysyy ihmisten mielissä ja ihmiset käyvät ja tuovat rahaa.
- Anonyymi
Vuoden just pysyy pystyssä starttirahan voimin. Sitten alkaa tosi koitos.
- Anonyymi
Divariin ei saa starttirahaa ellei sitten ole maahanmuuttaja. Ne saavat sitä vaikka kampaamon tai kahvilan perustamiseen johon yksikään suomalainen ei ole koskaan saanut.
- Anonyymi
Ei yksikään suomalainen myöskään ole saanut pyörittää firmaa kahta vuotta verottomana.
- Anonyymi
En tiennytkään tuosta liikkeestä mitään.
- Anonyymi
En minäkään. Olen ollut siinä luulossa että Seinäjoella ei Sarjismestan lisäksi ole divareita.
- Anonyymi
Olen käynyt tässä Divarissa muutaman kerran! Tosi hyvin löytää hakemaansa - ja löytyy myös jotain hienoja lahjaideoitakin! Etenkin lapsille ja nuorille. Myös ihan uutta tai lähes uutta! Tykkäsin! Kerran vein jotain omiakin kirjoja myytäväksi - ja sain mielestäni oikean hinnan. - Kannattaa käydä,
Perus kebabeja tälläkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811