Hei neanderilaispurilainen

Anonyymi

Teikäläisen sabotointi on taltioitu,cian palveluksessa ollessani kolumbuksen poikamiesvuosina,.kasvatin kolmannensilmän senkin marsupilami.ole rauhassa päivä koittaa vielä,uhrataan juudat perunamaan jumalille.fi ps. Meikäläisen perunaketo,on vartioitu älä selvitä sillä teikäläisen aivopieruttelu on ihmispashhgan pelkkää babushkaa,ole rauhassa,käkä tässä räkä,.tämä on totta vai onko senkin mielenosoittaja? Seinään rastix täh

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

täh?

• Anonyymi

On se hyvä että sullakin on vihdoin se kolmas silmä, perssilmä. Jatkuvaa sonnan suoltamista, josko helpottaisi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oletko ollut vahtivuorossa vapaaehtoisesti vai "vapaaehtoisesti" vinttikomerosta käsin?

Ei pidä provosoitua.

• Anonyymi

Olin vahtivuorossa,join sahtia,hajosin kahtia,vapaaehtoisena työskentelin hallitukselle,ehdonalaisuuden muodossa,lauloin poilakuorossa kirkossa,äänihuuleni muistuttavat klitorista sillä salakerhon neidiksi pääseminen vaatii hinttikomerosta ulostuloa feminiinistön puolueeseen päästäkseen ole rauhassa olen provosoitunut skodamies.fi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin vahtivuorossa,join sahtia,hajosin kahtia,vapaaehtoisena työskentelin hallitukselle,ehdonalaisuuden muodossa,lauloin poilakuorossa kirkossa,äänihuuleni muistuttavat klitorista sillä salakerhon neidiksi pääseminen vaatii hinttikomerosta ulostuloa feminiinistön puolueeseen päästäkseen ole rauhassa olen provosoitunut skodamies.fi

Rehellinen heppu!

Uskomatonta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rehellinen heppu!

Uskomatonta!

Vartiotorni kotiin tilattuna palkinnoksi urheasta rehellisyydestä! Vaikka vahtivuorolla risahduksiin ei ajoissa huomattu reakoida, keskustella ajankohtaisesti juuri siinä mielipiteitä vaihtaen, vaan vasta jälkikäteen provosoituen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vartiotorni kotiin tilattuna palkinnoksi urheasta rehellisyydestä! Vaikka vahtivuorolla risahduksiin ei ajoissa huomattu reakoida, keskustella ajankohtaisesti juuri siinä mielipiteitä vaihtaen, vaan vasta jälkikäteen provosoituen.

Tiekkö,lintutornit rakennettiin homoilutorneiksi sillä valokuvaus lintuja kohtaan on täyttä neiteilyä.fi ps. Meikäläinen ei ole lintu, vaan kala,ole rauhassa uin vastavirtaan,tulen pintaan pieraisen kuplan ota kuva sillä ikuistan pyhän hengen ole rauhassa en ole olemassa olen päässäsi Prööt kjiäh kijkäh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi on suunnattoman arvostettavaa puhua juuri sillä hetkellä siitä asiasta mikä on julki kirjoitettu. Käyttäen sanoja mitkä kuvaavat tapahtumia sellaisina kun ne ihmisen omasta kulmasta näyttävät, sanoa asiat siten miten ne ovat.

Näin on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiekkö,lintutornit rakennettiin homoilutorneiksi sillä valokuvaus lintuja kohtaan on täyttä neiteilyä.fi ps. Meikäläinen ei ole lintu, vaan kala,ole rauhassa uin vastavirtaan,tulen pintaan pieraisen kuplan ota kuva sillä ikuistan pyhän hengen ole rauhassa en ole olemassa olen päässäsi Prööt kjiäh kijkäh

Ahaa, vinttikomerostako taas päivää ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi on suunnattoman arvostettavaa puhua juuri sillä hetkellä siitä asiasta mikä on julki kirjoitettu. Käyttäen sanoja mitkä kuvaavat tapahtumia sellaisina kun ne ihmisen omasta kulmasta näyttävät, sanoa asiat siten miten ne ovat.

Näin on!

asiat ovat mielessäsi,näen sen olenko selvännäkijä vaiko tuurijuoppo,älä selvitä otin välioluen saksan konferenssi matkalla,suljettujen ovien takana pierasin aivoni pöydälle,sain palkankorotuksen sillä kolumbuksen vuoden perunapalkinto jaettiin meikäläiselle kjiäh kjiäh. Ps. Minä suuntaan nyt tiedottomaan tilaan sillä teikäläisen totuus on pelkkä harhainen mielipide,tässä kuukautisside,älä selvitä olet tietovuoto tämä on totta vain omassa päässäsi.fi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

asiat ovat mielessäsi,näen sen olenko selvännäkijä vaiko tuurijuoppo,älä selvitä otin välioluen saksan konferenssi matkalla,suljettujen ovien takana pierasin aivoni pöydälle,sain palkankorotuksen sillä kolumbuksen vuoden perunapalkinto jaettiin meikäläiselle kjiäh kjiäh. Ps. Minä suuntaan nyt tiedottomaan tilaan sillä teikäläisen totuus on pelkkä harhainen mielipide,tässä kuukautisside,älä selvitä olet tietovuoto tämä on totta vain omassa päässäsi.fi

En uskonutkaan, että sulla olis oikeasti skodaa. Taidat olla neuvoton, ajoneuvoton meinaan, jospa siihen pari neuvoa-antavaa...? 🥃

Sivusta vain, tämän kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herrakuu näkee selvemmin kuin horoskooppi, ettei vaan olisi teleskooppi käytös, uskomaton näytös!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pokemon opas huomenna menossa, kolumbuksen löytäretki?

• Anonyymi

Kolmas silmä mikään ihme ole nykyään, Noora Karma on ihme.

• Anonyymi

Ei varmana ole ihme,sanoi jeesus ja muutti veden viiniksi, olin märkänä,noorakin oli ihan karmana paikalla,vaikkei ollut,älä selvitä sillä cian kärsänä haistan kyllä kuukautiskierron alkavan,.ps. teikälöisen karvavisan kosteusvauriot sohvalleni olivat mittavat,senkin neiti kiimatippa,tule isin syliin,sano rehtoriksi sillä muuten matkalippunne kliimaksiin mitätöidään origamiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmana ole ihme,sanoi jeesus ja muutti veden viiniksi, olin märkänä,noorakin oli ihan karmana paikalla,vaikkei ollut,älä selvitä sillä cian kärsänä haistan kyllä kuukautiskierron alkavan,.ps. teikälöisen karvavisan kosteusvauriot sohvalleni olivat mittavat,senkin neiti kiimatippa,tule isin syliin,sano rehtoriksi sillä muuten matkalippunne kliimaksiin mitätöidään origamiksi

Teikäläisen kolmas silmä ei toimi, olen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teikäläisen kolmas silmä ei toimi, olen mies.

Niinkuin mies miehelle, rakkauden osoituksena
        ,pierasin kondomin lattialle,hierasin silmiä,hups nyt kävi näin,.fi

• Anonyymi

Taidamme osapuilleen olla miehiä kaikki, osa päästään enemmän vioittuneita ja osa ei.
      Ansa on tuo nainen mitä ei ole, meidän täytyy vain kehittää egomme nykyaikaan sopivaksi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5200
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      126
      1670
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1579
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1530
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1255
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1200
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1080
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      847
    Aihe