Posliinina uimahalliin?

Anonyymi

Ajattelin kysäistä, että kehtaako mennä uimahalliin kun alapää on karvaton? Olen muijan pyynnöstä leikannut posliinin ja nyt haluisin aloittaa uudelleen uimisen. Tuleeko vielä paheksuva katseita toisilta jos jollakulla on posliini?

31

2378

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kehtaa.

    • Anonyymi

      Tietty kehtaa

    • Anonyymi

      Et voi missään tapauksessa

    • En tiedä mitä katsoo, mut katsokoon.

      Mua vähän kans nolotti mennä poslarina, mut ei siihen kukaan reagoinnu. Hyvä, en mä mitään reaktioita ois halunnutkaan.
      Saunaan olin vain menossa.

      Siitä en voi tietää mitä miehet päässään miettii.

      • Anonyymi

        Sama homma, naisten puolella ei ainakaan kukaan senkummemmin tuijottele, osalla karvat osalla ei. Itse lääni ei, teini iästä saakka olen alapään ajellu. Kati88


    • Itse ainakin käyn posliinina uimahallissa ja kaveripiirissä saunassa. Kukaan ei ole kommentoinut eikä tuijotellut. En tiedä, jos uimahallin suihku- tai pukutiloissa on lapsia, ne saattaa katsoa pitkään. Silloin käännyn poispäin.

    • Anonyymi

      Se vähän riippuu meneekö uimaan uikkarit jalassa vai ilman.

    • Tottakai kehtaa.

    • Anonyymi

      Tottakai kehtaa.

      • Anonyymi

        No eipä ainakaan naisten puolella ole mitään ongelmaa kehtaamisessa, puolet kävijöistä posliineja joten eipä siinä mitään erikoista ole


    • Anonyymi

      Tietty kehtaa, itsekkin oon nuori jätkä ja oon sheivannut jo pitkään posliiniksi, eikä ole ujosttuttanut olla yleisissä suihku ja saunatiloissa, olen kyllä huomannut että joku on saattanut vilkaista mutta ei sen kummemmin kiinnitä huomioon

      • Anonyymi

        Katselen mielellään paljaita posliinikulleja nuorilla miehillä..
        Nähdään itiksen uimahallissa


    • Anonyymi

      Tottakai kehtaa. Minusta nolompaa olisi, jos haarovälissä olisi sellainen afroperuukin kokoinen karvapallo.

      • Anonyymi

        Muutenkin on jotenkin mukavempi olla kun ei karvat hiosta boksereissa


      • Anonyymi

        No tuolla Itiksessä luulis löytyvän😆


    • Anonyymi

      Tottakai kehtaa ise olen 70v vuosikausia posliini ja käyn 2-3 kertaa viikossa uimahallissa ei mikäänlaista negatiivistä huomiota.

      • Anonyymi

        Ei varmasti... ihana olis imeä sinun kulliasi.
        Tule itiksen uimahallin höyrysaunaan imettämään


      • Anonyymi

        Missäspäin hallissa/halleissa käyt...😛?


    • Anonyymi

      Kyllä kehtaat mennä ja anna sen seisoa komeasti suihkussa ja höyrysaunassa karvattomana niin voin ottaa sen suuhuni.
      Nähdään itiksessä pus..

    • Anonyymi

      rakastan kun karvainen tykkään maistaa ja nuolla

    • Anonyymi

      Hyi sinua kun kehtaat edes kysyä tällaista! 🤭

      • Anonyymi

        Itse varmaan laitat villahousut u-halliin😯?


    • Kun katsot ympärillesi miesten suihkutiloissa tai saunassa, niin huomaat että monet muutkin ovat ajelleet, joko vaimon toivomuksesta tai sitten omasta päätöksestään. Siis aivan varmasti kehtaa mennä.

      • Anonyymi

        Eikä! Hyi miten pervoja ihmisiä! 🤭 muutenkin, pieruverkkarit jalkaan uimahalliin! Kauheita itsensä paljastelijoita 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä! Hyi miten pervoja ihmisiä! 🤭 muutenkin, pieruverkkarit jalkaan uimahalliin! Kauheita itsensä paljastelijoita 😱

        Turkishaalaria minä ehdotan tällaisille paljasta munaansa esitteleville rietastelijoille! 🧐


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turkishaalaria minä ehdotan tällaisille paljasta munaansa esitteleville rietastelijoille! 🧐

        Turkishaalari olisi hyvä, kunmonet uimahallit ovat aika viileitä ilmastoltaan, mutta aina tulee joku noheva valvoja ja ottaa niskasta kii, kun oot turkishaalareissa altaassa. Ei oo kuulemma sovelias uima-asu.


      • Anonyymi
        mr-groove kirjoitti:

        Turkishaalari olisi hyvä, kunmonet uimahallit ovat aika viileitä ilmastoltaan, mutta aina tulee joku noheva valvoja ja ottaa niskasta kii, kun oot turkishaalareissa altaassa. Ei oo kuulemma sovelias uima-asu.

        Eikö? Mikä sitten neuvoksi tällaiselle pervoilulle? 😱


    • Anonyymi

      Tänään uimahallissa höyrysaunassa oli täysin posliini kaveri. Itselläni sellainen 3mm ajeltu sänki. Tsekattiin toisiamme suihkussa, mitäs siinä jos mies pitää itsestään huolta ja paikat siistinä.

      • Anonyymi

        Just näin. Hyväksyviä katseita ne on eikä sen kummempaa.


    • Anonyymi

      Tottakait kehtaa,olen 70 posliini 80 luvun alusta. Uimassa n.5-7 kertaa kuukaudessa en ole huomannut mitään ihmeellistä huomiota.Tervetuloa mukavaan porukkaan!

    • Anonyymi

      Jos ajelee,niin kehtaa mennäkkin.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe