Stalkkeri, joka vainoot ja herjaat minkä kerkiät. Mee KUULE töihin välillä.
Naine oot röyhkeä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Naisia on paljon,paljon,paljon....
- Anonyymi
Mitenhän täällä tunnistellaan🤔? Ikävää jos kaikki vastaukset eivät miellytä.
- Anonyymi
Punapää
- Anonyymi
Taas yksi uusi pasilan mies siellä taas
- Anonyymi
No KUULE, käynkin töissä välillä. Ja olen välillä jopa pitkiä aikoja pois täältä. Mites siellä? Mulla ei ole pienintäkään halua sua stalkkailla, kun jätät mut rauhaan ja lopetat tuon naurettavan ilkeilyn, mustamaalaamisen, ilkeilyn, sotkemisen täällä saat olla rauhassa. Mutta jos se ei lopu alan antaa samalla mitalla takaisin.
- Anonyymi
Mistä tiedät tää sulle?
- Anonyymi
Piti laittaa valehtelu tuohon listaan mutta tulikin ilkeilyn kahteen kertaan. Mutta toivottavasti tajusit pointin. Ja voit myös jättää tuon akkamaisen kiusaamisen myös muiden mahdollisten uhrejen kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät tää sulle?
Aloittaja itse kirjoitti aloituksen ja kommentit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät tää sulle?
Voihan olla että täällä on useampi stalkkeri. Mua tuo mies on kiusannut jo kahdeksan vuotta. Mun mielestä on ihan sama vaikka seuraa jotain netissä mutta se että levittelee tavallisen ihmisen tietoja täällä ja värittää niitä omalla ilkeällä tyylillään ja niljakkaalla mielikuvituksella vääristeltynä alkaa tämän tyypin kohdalla olla jo kohta poliisiasia. Mutta joo, voi olla että aloitus ei ollut mulle olen vain niin kyllästynyt tähän. :(
- Anonyymi
Itse olet röäyhyhkeä pallinkarvakeisari jolla varbaassa väginä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944