Lieksan lastensuojelussa on yksi ainakin henkilö joka käyttää järjetöntä painostusta ja mielivaltaa ,hänen mielivaltansa kohtistuu myös lähiomaisiin,Hän kirjoittaa raportit ne on muuneltua totuutta.Hänellä ei ole vastuuta eikä omaa tuntoa, hän itkettää asiakkaita jotka ovat heikkoja puolustamaan itseään,Hän ei tunne armoa jos on asiakas masentunut,Hän tekee vahinkoa myös lapsille ne ovat hänelle heittopusseja,Hänellä e ole tunteita jos lapsi ikävöi se on hänen mielestä häiriintynyt lapsi,Hän järjestää asiat niin et lapsi joutuu syömään pillereitä, vaikka lapselle on tehty tutkimukset alle puolivuotta sitten ja on totettu ettei tartte pillereitä.Mä ainakin katson et tälläinen virkailia on epäpätevä,Vaikka hän on itseään ilmaissut ammattipäteväs hän niinkuin korostaa itsensä toimintaa ,Hän kävelee muitten mielipitetten yli,tässä aihetta keskusteluun.
lastensuojelusta
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Todella ikävää, jos kirjoittamasi on muuntelematon totuus. Asioilla tuppaa olemaan aina yhtä useampi puoli. Oletko ajatellut edetä asiasi hoidossa astetta ylemmälle taholle. Oikeusvaltiossa tässä, jos tämä nyt suinkin on enää uskottavaa, on mahdollista vahvistaa itsensä tuntojensa mukaan, ja edetä oman etunsa hoitamisessa kaikin laillisin keinoin. Vahvuutta sinulle lisää toivon, heikossa tilanteessasi.
Ota itseäsi niskasta kiinni, ja toimi itsesi ja lastesi hyväksi. Kyllä minä uskon, että siihen pystyt. Jos et pysty, valittaminen täällä on turhaa. Silloin lastensuojeluviranomainen on oikeassa.- Anonyymi
Olen tehnyt kantelun ,mutta asiat menevät hitaasti eteenpäin,tämä virkailia vapaasti saa jatkaa ennen kuin päätöksiä tulee.Kyllä mä olen perillä miten tässä etetään.Ja mitä tulee oikeusvaltioon Okeusvaltio laatii virkailialle suojat ettei sitä ihan helposti käräjäoikeuteen saan ennen kun on monen mutkan kautta asiat käyty läpi,Eihän täälä kirjoittaminen ole turhaa vaan kannustan toisiakin ketä on kaltoin kohteltu keskustelemaan avoimesti .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tehnyt kantelun ,mutta asiat menevät hitaasti eteenpäin,tämä virkailia vapaasti saa jatkaa ennen kuin päätöksiä tulee.Kyllä mä olen perillä miten tässä etetään.Ja mitä tulee oikeusvaltioon Okeusvaltio laatii virkailialle suojat ettei sitä ihan helposti käräjäoikeuteen saan ennen kun on monen mutkan kautta asiat käyty läpi,Eihän täälä kirjoittaminen ole turhaa vaan kannustan toisiakin ketä on kaltoin kohteltu keskustelemaan avoimesti .
Siellä on ainakin 2 sellaista työntekijää, joiden ei todella pitäisi. Toinen on ollut monien apua tarvitsevien perheiden onneksi paljon työkyvyttömänä. Toinen käyttäytyy kuin teinipissis, joka ei ymmärrä vastuun kantamisesta yhtään mitään. Tekee tietoista tuhoa, kun kukaan ei näytä paljon puuttuvan sossujen sairaalloiseen mielivallan käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on ainakin 2 sellaista työntekijää, joiden ei todella pitäisi. Toinen on ollut monien apua tarvitsevien perheiden onneksi paljon työkyvyttömänä. Toinen käyttäytyy kuin teinipissis, joka ei ymmärrä vastuun kantamisesta yhtään mitään. Tekee tietoista tuhoa, kun kukaan ei näytä paljon puuttuvan sossujen sairaalloiseen mielivallan käyttöön.
Tässä todella kokeneen vararuomarin kirjoitus (1 niistä) aiheesta:
https://leeniikonen.fi/2019/03/25/osa-2-sosiaalityontekijat-tuomareina/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä lieksan lastensuojalussa henkistäväkivaltaa,joka on rikos ja sitä ei saisi käyttää,Jos asiakas haluaa tukihenkilön mukaan niin sitä ei kelpuuteta,Sama on asianajajaan asiakkaalle väitetään etteise asianjaja kelpaa jos sattuu olemaan isän asianajaja vaikka heilä on yhteyshuoltajuus ja asia on sama.Eivätkä laita asianajalle papereita vaikka asianajaja pyytää.Siitäkin on näyttöä.Kun he lähettävät hallintooikeuteen paperit niin siel on sitä muuneltua totuuta.Kuinkahan paljon näillä on sidonnaisuuksia kukapa niitä on ottanut selvää?Suomessahan ei ole ihmiskauppaa mut tämähän piiloihmiskauppaa.Kun katselaan perheyksiköita niiten pitäjiä niiten liikevaihto on parin miljoonan paikkeila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä lieksan lastensuojalussa henkistäväkivaltaa,joka on rikos ja sitä ei saisi käyttää,Jos asiakas haluaa tukihenkilön mukaan niin sitä ei kelpuuteta,Sama on asianajajaan asiakkaalle väitetään etteise asianjaja kelpaa jos sattuu olemaan isän asianajaja vaikka heilä on yhteyshuoltajuus ja asia on sama.Eivätkä laita asianajalle papereita vaikka asianajaja pyytää.Siitäkin on näyttöä.Kun he lähettävät hallintooikeuteen paperit niin siel on sitä muuneltua totuuta.Kuinkahan paljon näillä on sidonnaisuuksia kukapa niitä on ottanut selvää?Suomessahan ei ole ihmiskauppaa mut tämähän piiloihmiskauppaa.Kun katselaan perheyksiköita niiten pitäjiä niiten liikevaihto on parin miljoonan paikkeila.
Tähän voi vielä lisätä.Kun lapsi joutuu vanhemmista ja lähisukulaisista laitokseen,Niin vaikeutetaan vanhempien ja lähisukulaisten tapaamisia,Kaikenlaisilla rajoituksilla.Lastensuojelun ja laitoksen on helppo määrätä lisää rajoituksia,ja raportit on sit sen mukaisia ,Koskaan raportit eivät ole positiivisiä ne on yleensä nekatiivisiä,Koskaa niissä ei näy lapsen ilmaisuja kuinka tarkeitä hälle on lähiomaiset.Lastensujelun sana muotoa käyttäen se on lapselle vierotus hoitoa.Sanoisivat suoraan lapsi eroitetaan teistä ja lapsi opetetaan vihamaan teitä.Jos laitoksessa tapatuu pahoipitelyä ne lakaistaa maton alle tai kommunikoijaan tutun polisimiehen kanssa ja totetaa et se vähäpätöinen rike.vaikka asia kuuluisi veidä oikeuteen.Niinhän ne tekee jos vanhempi kurittaa lasta,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikö vain? Joensuussa on aika monta samanlaista. Kantelu ei paljon auta, koska valehtelevat selityksissään eikä asioita tarkisteta. Ja vaikka todettaisikin jotain, niin sormen heristys on ainoa seuraus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä todella kokeneen vararuomarin kirjoitus (1 niistä) aiheesta:
https://leeniikonen.fi/2019/03/25/osa-2-sosiaalityontekijat-tuomareina/Kannattaa lukea varatuomarin kirjoitukset kaikki ,Hän kirjoittaa asiaa ja on asioista perillä..
Minä olen joutunut yhden kanssa tekemisiin, ja hän oli erittäin asiallinen ja pätevä työssään.
Sain olla mukana kolmen lapsen pelastamisessa erittäin vaikeista oloista, jossa lapset olivat huonommassa asemassa, kuin perheen kissat tai koirat.- Anonyymi
Ihan turhaa on tehdä kanteluja sossusta. Varsinkin täällä. Osaavat niin hyvin puhua ja kääntää asiat.
- Anonyymi
Onneksi nauhotukset ovat tallella ja myös puuh.keskustelut.
- Anonyymi
Nauhuri iltana siellä on Jyri Häkämies tai Komu tai Komu tai pienille lapsille ukko potkaissut Juuka kaikissa huoneissa on hotellin oppositio ja aiheena Komu ja pienille lapsille jogurtit redcross Hägglund ja hissanmaikk
- Anonyymi
Sun pitää littteroida nauhat, jos haluat että niitä huomioidaan. Hao:n tuomarit ei niitä todellakaan kuuntele vapaaehtoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauhuri iltana siellä on Jyri Häkämies tai Komu tai Komu tai pienille lapsille ukko potkaissut Juuka kaikissa huoneissa on hotellin oppositio ja aiheena Komu ja pienille lapsille jogurtit redcross Hägglund ja hissanmaikk
Komu vei pienet lapset vankileirille, lastensuojelu toimii vai mitä hissa.
- Anonyymi
Koulutus ei takaa sitä että henkilö on alalle soveltuva. Lisäksi ihmisen persoonallisuus voi muuttua vuosien saatossa ja tehdä alkujaan pätevästä ja alalle soveltuvasta täydellisen epäkelvon.
Jos kokee tulleensa väärinkohdelluksi, asiasta kannattaa tehdä kantelu ja ottaa lakimies. Muistaakseni henkilö jonka kanssa olin tekemisissä oli Veera, ja hän oli tosi ammattitaitoinen ja tarmokas.
- Anonyymi
Komu syö pieniä lapsia ja nuoria haastattelu virallinen valvoja päällikkö Somaliassa yhteensä noin sadan Xenopus zeze juoksisin lopussa ynnä vähän aikaa kierrellyt heitä noin sadan metrin päässä hissanmaikk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komu syö pieniä lapsia ja nuoria haastattelu virallinen valvoja päällikkö Somaliassa yhteensä noin sadan Xenopus zeze juoksisin lopussa ynnä vähän aikaa kierrellyt heitä noin sadan metrin päässä hissanmaikk
Komu oli jutuubi ja pienet lapset vankina hissan kellari 9000Mg ei tehoa vielä toivoo hissanmaikk
- Anonyymi
Lastensuojelun ja psykiatrian työntekijöille naamat nettiin. Asiakkaat saa arvostella. Sitten armotta erotetaan ne huonoimmat. Parhaille paremmat palkat.
Kun itse joutuu keppi ja porkkana-metodin kohteeksi, niin itsekin alkaa ymmärtää omaa toimintaansa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904403
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583082Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182358- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki781912Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608