Tänäänkin oli edustettuna saksalaiset ja ranskalaiset autot !
Tielle jääneet automerkit
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ford ,opel , renault ,citreon
- Anonyymi
Olivat varmaa tiensä päähä ajettuja.Vanhoja..tai maanantai mallit.Kyllä sakut on niin parhaat,aja mil vaan ku et paremmasta tiä.Monesti kun ihminen rikastuu ostaa just parhaan,mut sit kitsoo kun ei varaa.Kateellisten käminää oisko,mikä tahaan auto jättää tielle vian tullessa.Ei oo merkistä kiinni.
- Anonyymi
Akku kunnossa , öljyt ja tulpat joskus vaihdettu niin ei ne tielle jätä.
150.000km jälkeen alkaa osia hajoamaan.- Anonyymi
Koska auto on jättänyt tielle tulppien hajottua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä tahansa auto tietty jättää tielle jos vikaa tulee mutta kun joissakin merkeissä on enemmän niitä vikoja niin siksi niitä on tien päällä useammin. itse olen jäänyt tien päälle yhden kerran ja silloin alla oli mersu, saksalaisia näkyy kyllä usein hajonneena. useasti on merkki ollut beeämvee eikä välttämättä mitään vanhoja ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kyntilästä tai kynttilöistä kipinäkatoo niin se on siinä, sen takia nekin on hyvä vaihtaa toisinaan.
- Anonyymi
Eniten hinattu auto on Dacia.
Toyota vähiten hinattu.- Anonyymi
Joo, Toyotaa ei hinata, se jätetään sinne tien varteen.
- Anonyymi
Tänään palasin Helsingistä Tampereelle ja kaksi autoa oli moottoritien varrella. Hopeinen Corolla Hämeenlinnan jälkeen ja musta Avensis Sääksjärven liittymän jälkeen.
- Anonyymi
Minä se olin pysähtyny sinne, lähin mustikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä se olin pysähtyny sinne, lähin mustikkaan.
Ai mustikkaan joulukuussa ? Heh,heh.
Alfa-Romut eivät jääneet tielle, kun eivät lähteneet edes liikkeelle.
- Anonyymi
400 000 toyotalla eikä mitään vikaa !
Vain öljyt ja hihnat vaihdettu ja kerran vesipumppu ja kerran eteen ja taakse jarrupalat .
300 000tuhannessa vaihettiin vesipumppu ja 350 000 jarrupalat
muuten huoletonta ajoa !
Auto 1999 avensis 1,8bensa
Ja aina heittämällä katsastuksesta läpi ,ei vikoja ! Anonyymi kirjoitti:
400 000 toyotalla eikä mitään vikaa !
Vain öljyt ja hihnat vaihdettu ja kerran vesipumppu ja kerran eteen ja taakse jarrupalat .
300 000tuhannessa vaihettiin vesipumppu ja 350 000 jarrupalat
muuten huoletonta ajoa !
Auto 1999 avensis 1,8bensa
Ja aina heittämällä katsastuksesta läpi ,ei vikoja !<300 000tuhannessa vaihettiin vesipumppu>
300 miljoonaa on aina erityismaininnan arvoinen saavutus, vaikka ei tule esiin, mitä yksikköjä niillä tarkoitetaan.
- Anonyymi
Puolilta päivin punainen Yaris Hatanpään valtatien varressa. Sikäli hyvä tuuri että Tammer-auton merkki huolto 200 m päässä!
- Anonyymi
Anteeks maalaisuuteni, mutta onko tämä autojen tiellejääminen vain yksinomaan tamperelainen erityispiirre, vai miksi tästä keskustellaan Tampereen palstalla?
- Anonyymi
toyotat on kestäviä
edellinen öljyn vaihto 180 000km sitten - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toyotat on kestäviä
edellinen öljyn vaihto 180 000km sittenavensis huolto 180 000 jakohihnanvaihto ja öljyn vaihto
Jää rahaa säästöön !
Kestävä menopeli
- Anonyymi
Eniten hinattu on Dacia.
- Anonyymi
Mersu oli nokian ja tampereen välissä menossa nokialle päin mutta oli jääny tien reunaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersu oli nokian ja tampereen välissä menossa nokialle päin mutta oli jääny tien reunaan ?
Miksi tuo virke on mielestäsi kysymys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuo virke on mielestäsi kysymys?
On terävää porukkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015