minä en ainakaan

Anonyymi

meinaa tehdä länsikeskuksen prisman kassahenkilön töitä. typerä keksintö, kun kuitenkin tarvitaan ihminen vahtimaan esim jos vaikka alaikäinen yrittää ostaa olutta. sitten kun keksivät koneen joka lukee viivakoodit suoraan kassista, niin voin harkita.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mun mielestä ole typerä keksintö. Jos on muutama tavara, pääsee nopeammin itsepalvelukassan läpi, kun kassalla on jonoa. Sen olen kyllä itse huomannut miten sitä viivakoodia välillä hakee, mutta tekemällä oppii. Hyvä puoli on sekin, että tavarat voi laittaa rauhassa omaan tahtiin ilman paniikinomaista tunnetta saada kassapöytä tyhjäksi uusien tieltä. Vielä parempi keksintö olisi se mukana kulkeva käsiskanneri, jolla saa tuotteen tiedot skannattua jo hyllystä otettaessa. Televisiossa oli kerran miten tämmönen on jossain Prismassa koekäytössä. Veikkaan tämän tulevan laajempaan käyttöön vaihtoehdoksi muiden ohella.

lajijasuris

• Anonyymi

tänäänkin valtavat jonot kassalla, silti yksi työntekijä seisoi tyhjän panttina tyhjällä pikakassalla. normaalisti kassalle tullessaan olisi jonot lyhentyneet. täysin typerä uudistus, vasta kun vahtia ei tarvita, voidaan puhua järkevyydestä.

• Anonyymi

Vasta kun vahtia ei tarvita.... Vahtia tarvitaan epärehellisten varalta. Sitten kun epärehellisyyttä ei ole, ei tarvita vahtia.

• Anonyymi

siinäpä se, kun se vahti voisi mennä normikassalle, ja tehdä se duuni mistä palkankin saa. vaikka asiakas tekee itse työn tarvitaan silti se työntekijä, sen tähden hommassa ei olekkaan mitään järkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      111
      4639
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      173
      4395
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      95
      1769
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1671
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1433
    6. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1119
    7. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      354
      1116
    8. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      989
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      58
      984
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      948
    Aihe