meinaa tehdä länsikeskuksen prisman kassahenkilön töitä. typerä keksintö, kun kuitenkin tarvitaan ihminen vahtimaan esim jos vaikka alaikäinen yrittää ostaa olutta. sitten kun keksivät koneen joka lukee viivakoodit suoraan kassista, niin voin harkita.
minä en ainakaan
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mun mielestä ole typerä keksintö. Jos on muutama tavara, pääsee nopeammin itsepalvelukassan läpi, kun kassalla on jonoa. Sen olen kyllä itse huomannut miten sitä viivakoodia välillä hakee, mutta tekemällä oppii. Hyvä puoli on sekin, että tavarat voi laittaa rauhassa omaan tahtiin ilman paniikinomaista tunnetta saada kassapöytä tyhjäksi uusien tieltä. Vielä parempi keksintö olisi se mukana kulkeva käsiskanneri, jolla saa tuotteen tiedot skannattua jo hyllystä otettaessa. Televisiossa oli kerran miten tämmönen on jossain Prismassa koekäytössä. Veikkaan tämän tulevan laajempaan käyttöön vaihtoehdoksi muiden ohella.
lajijasuris - Anonyymi
tänäänkin valtavat jonot kassalla, silti yksi työntekijä seisoi tyhjän panttina tyhjällä pikakassalla. normaalisti kassalle tullessaan olisi jonot lyhentyneet. täysin typerä uudistus, vasta kun vahtia ei tarvita, voidaan puhua järkevyydestä.
- Anonyymi
Vasta kun vahtia ei tarvita.... Vahtia tarvitaan epärehellisten varalta. Sitten kun epärehellisyyttä ei ole, ei tarvita vahtia.
- Anonyymi
siinäpä se, kun se vahti voisi mennä normikassalle, ja tehdä se duuni mistä palkankin saa. vaikka asiakas tekee itse työn tarvitaan silti se työntekijä, sen tähden hommassa ei olekkaan mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?374052- 1003564
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1133492- 783225
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883211Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862865- 392696
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472539- 692523
- 972322