Tykätä siitä kuvasta julkisesti? Kertoisiko se sulle mitään? :)
Uskaltaisinkohan mä
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kertoisi se kun et muuten niin usein tykkäile.
- Anonyymi
:DDDDD
- Anonyymi
mutta jos mä painan sydämen kuvaaa? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta jos mä painan sydämen kuvaaa? ;)
Paina ny jo!! <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paina ny jo!! <3
mutta mitä sit tapahtus, saisitko jonkinlaisen varmuuden siitä et mietin sua edelleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta mitä sit tapahtus, saisitko jonkinlaisen varmuuden siitä et mietin sua edelleen?
Joo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisin luonnollisesti varmuuden siitä, että hän vielä ajattelisi minua. Se olis kiva 😊 Voisin pyytää sua messiin jonnekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisin luonnollisesti varmuuden siitä, että hän vielä ajattelisi minua. Se olis kiva 😊 Voisin pyytää sua messiin jonnekin.
mutta jos hän ei ajattelisikaan minua niin se olisi sitten jo vähän noloa.. :/ Tyrkyttää ny itteesä tolleen :D
- Anonyymi
Tykkää vaan, kertoisi mulle, että sua kiinnostaa 😋
- Anonyymi
Vaikka sä tiedät sen kyllä jo muutenkin ;) mutta onhan siinä kuvassa muutama muukin ihminen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sä tiedät sen kyllä jo muutenkin ;) mutta onhan siinä kuvassa muutama muukin ihminen :D
Anna palaa "frank"
- Anonyymi
Mun kuvista saisi tykätä eräs. Mutta eipä taida alkaa tykkäileen. Hyvältä se tuntuis.
- Anonyymi
Onks tää alotus keltä kelle?
- Anonyymi
Tää on T-Naiselle.
- Anonyymi
mut ei niil tykkäyksil oomitää välii
- Anonyymi
Ette työ mitään saatana uskalla
- Anonyymi
Älä sano, mä uskallan aika paljon... tunneasioissa nimittäin kun sille päälle ryhdyn! ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sano, mä uskallan aika paljon... tunneasioissa nimittäin kun sille päälle ryhdyn! ;)
Mä oon siitä outo tyyppi että oon samalla todella ujo, mutta samalla joskus/jossain asioissa todella rohkea ;D
- Anonyymi
Tämän T-naisen julkaisemissa kuvissa ei esiinny muita. Tämä aloitus tuskin on siis minulle.
- Anonyymi
Tämä kuva ei olekaan hänen itsensä julkaisema, eikä kenenkään yksityisen ihmisen, vaan erään paikan. Tykkään heidän sivuistaan ja satuin huomaamaan tämän kuvan, eilen :)
- Anonyymi
No oishan se hienoo! Mut hui vähän kyllä säikähtäisinkin. Mutta hyvällä tavalla. Oon vähän ajatellut meitä viime aikoina. Jotenki jäit mieleen,kumma juttu.
- Anonyymi
Mä tiesin kyllä aika pian jo etten ihan hevillä tule sinua unohtamaan, josko koskaan :)
- Anonyymi
Olis seh ihanaa en olis vihainen vaan tulisin tosi iloisesti. T:matti 09al
- Anonyymi
Sinut tuntien, et uskalla! Kaikki ne yhteiset vuodet oli yhtä jossittelua ja empimistä. Kaikki mitä suunnittelit tekeväsi kanssani jäi vaan sanoiksi sinun suustasi.
- Anonyymi
No sehän nyt tokkiinsa riippuu siitä, oletteko somekavereita tai muuten tekemisissä, että huomaako koko ihminen sitä tykkäystäsi ja onko sillä niin väliäkään sitten
- Anonyymi
Rohkeasti vain.
- Anonyymi
Hmm... Kertoisitko jotain siitä kuvasta?
- Anonyymi
Se kuva toi minulle yhden uuden jutun esille hänestä. Liittyen hänen kuvioihinsa musiikin saralla, :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455220Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1291683Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511600Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589- 141285
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41210No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867