Uskaltaisinkohan mä

Anonyymi

Tykätä siitä kuvasta julkisesti? Kertoisiko se sulle mitään? :)

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kertoisi se kun et muuten niin usein tykkäile.

• Anonyymi

:DDDDD

• Anonyymi

mutta jos mä painan sydämen kuvaaa? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta jos mä painan sydämen kuvaaa? ;)

Paina ny jo!! <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paina ny jo!! <3

mutta mitä sit tapahtus, saisitko jonkinlaisen varmuuden siitä et mietin sua edelleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta mitä sit tapahtus, saisitko jonkinlaisen varmuuden siitä et mietin sua edelleen?

Joo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisin luonnollisesti varmuuden siitä, että hän vielä ajattelisi minua. Se olis kiva 😊 Voisin pyytää sua messiin jonnekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisin luonnollisesti varmuuden siitä, että hän vielä ajattelisi minua. Se olis kiva 😊 Voisin pyytää sua messiin jonnekin.

mutta jos hän ei ajattelisikaan minua niin se olisi sitten jo vähän noloa.. :/ Tyrkyttää ny itteesä tolleen :D

• Anonyymi

Tykkää vaan, kertoisi mulle, että sua kiinnostaa 😋

• Anonyymi

Vaikka sä tiedät sen kyllä jo muutenkin ;) mutta onhan siinä kuvassa muutama muukin ihminen :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka sä tiedät sen kyllä jo muutenkin ;) mutta onhan siinä kuvassa muutama muukin ihminen :D

Anna palaa "frank"

• Anonyymi

Mun kuvista saisi tykätä eräs. Mutta eipä taida alkaa tykkäileen. Hyvältä se tuntuis.

• Anonyymi

Onks tää alotus keltä kelle?

• Anonyymi

Tää on T-Naiselle.

• Anonyymi

mut ei niil tykkäyksil oomitää välii

• Anonyymi

Ette työ mitään saatana uskalla

• Anonyymi

Älä sano, mä uskallan aika paljon... tunneasioissa nimittäin kun sille päälle ryhdyn! ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sano, mä uskallan aika paljon... tunneasioissa nimittäin kun sille päälle ryhdyn! ;)

Mä oon siitä outo tyyppi että oon samalla todella ujo, mutta samalla joskus/jossain asioissa todella rohkea ;D

• Anonyymi

Tämän T-naisen julkaisemissa kuvissa ei esiinny muita. Tämä aloitus tuskin on siis minulle.

• Anonyymi

Tämä kuva ei olekaan hänen itsensä julkaisema, eikä kenenkään yksityisen ihmisen, vaan erään paikan. Tykkään heidän sivuistaan ja satuin huomaamaan tämän kuvan, eilen :)

• Anonyymi

No oishan se hienoo! Mut hui vähän kyllä säikähtäisinkin. Mutta hyvällä tavalla. Oon vähän ajatellut meitä viime aikoina. Jotenki jäit mieleen,kumma juttu.

• Anonyymi

Mä tiesin kyllä aika pian jo etten ihan hevillä tule sinua unohtamaan, josko koskaan :)

• Anonyymi

Olis seh ihanaa en olis vihainen vaan tulisin tosi iloisesti. T:matti 09al

• Anonyymi

Sinut tuntien, et uskalla! Kaikki ne yhteiset vuodet oli yhtä jossittelua ja empimistä. Kaikki mitä suunnittelit tekeväsi kanssani jäi vaan sanoiksi sinun suustasi.

• Anonyymi

No sehän nyt tokkiinsa riippuu siitä, oletteko somekavereita tai muuten tekemisissä, että huomaako koko ihminen sitä tykkäystäsi ja onko sillä niin väliäkään sitten

• Anonyymi

Rohkeasti vain.

• Anonyymi

Hmm... Kertoisitko jotain siitä kuvasta?

• Anonyymi

Se kuva toi minulle yhden uuden jutun esille hänestä. Liittyen hänen kuvioihinsa musiikin saralla, :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5220
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      129
      1683
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1600
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1589
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1285
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1210
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1110
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1057
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1018
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      867
    Aihe