Tein teoista kamalimman ja vaimoni jätti minut. Tuntuu oikeasti, että kuolen tähän ikävään, mikä minulla on häntä kohtaan.
En saa mielestäni hänen kasvojaan ja niitä ihania ja vähemmän ihania hetkiä, jotka vietettiin yhdessä. Haluaisin vain hänet heti takaisin luokseni. Kaipaus on niin suurta. Oma oli vikani, että hänet menetin. Mutta haluaisin uuden mahdollisuuden, sillä tästä mitä tein olen kantapään kautta oppinut ja anteeksiantoni esittänyt!
Voiko ikävään kuolla?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi.
- Anonyymi
Mikä voi olla niin suurta🤔 Tietenkin jos luottamus on täysin mennyt tarkoitan nyt henkisellä tasolla
- Anonyymi
Kuolin jo..
- Anonyymi
Nyt pieni ero on paikallaan. Tekee hyvää molemmille. Minäkin nakkasin ulos hetkeksi. Teki todella inhottavan tempun. Ja kerroin eron aikana en halua että on yhteydessä tai muutoinkan kerro muille missä majaili. Kärsi ja aneli otin takaisin koska uskon nähneen mihin johtaa joa munua loukkaa tai pettää. Luottamus tuli ajan kanssa takaisin. On näyttänyt olevansa onnellinen ja rehti. Ei koskaan kertonut kellekkään erostamme. Kukaan ei siitä puhunut tai edes kysynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770