Ärsyttävää valvoa ja miettiä toista, vaikka ihan hyvin itse tietää ettei sitä kiinnosta vittuakaan. Miten tän tunnetilan saa kytkettyä pois päältä?
Kiitti vaan mies
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitä saa... Itse olen samankaltaisessa tilanteessa. Ei ruoka maistu ja unikin tulee yleensä vasta neljän maita. On se niin kivuliasta ja suoraan sanottuna perseestä rakastua.
- Anonyymi
Sairasta hommaa.
- Anonyymi
Sairasta, jotain vain niin sairasta...
- Anonyymi
Kuoleman kauppiaalla ei ole vapaapäiviä.
- Anonyymi
Millaista homma se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista homma se on?
En kyllä aio kuolla. Narsisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tää kuolemankauppias juttu nyt on? Mitä hittoa se tarkoittaa?
Ja minä en ainakaan toivo kenenkään kuolemaa. Narsistiksi haukkumisen voisit jättää jo jos olet hän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tää kuolemankauppias juttu nyt on? Mitä hittoa se tarkoittaa?
Ja minä en ainakaan toivo kenenkään kuolemaa. Narsistiksi haukkumisen voisit jättää jo jos olet hän.Narsisti?
- Anonyymi
Kyllä se alkaa vituttamaan
- Anonyymi
Olisko apua jos kerron että tämä mies on samassa tilassa vatvomassa ajatuksiaan naisesta kun ei hän sieltä poistu ei?
- Anonyymi
Jos joskus kotona halaus. Kotiin kai kaikki haluaa.
- Anonyymi
Minä ainakin ajattelen niin että kuka helvetti nyt tällaisesta arvottomasta ihmispaskasta olisi kiinnostunut ja niin saa hienosti unenpäästä kiinni. Sitten voi vielä ajatella menneitä aikoja ja punnita tiettyjä tilanteita jotka vahvistavat sen että täysin mahdotontahan se olisi että olisi molemminpuolisia tunteita kun pilkattavaksihan tänne on synnytty ja kapitalistijohtajien orjaksi.
- Anonyymi
Sinä eikä kukaan muukaan ole mikään ihmispaska.
Jokainen on tärkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä eikä kukaan muukaan ole mikään ihmispaska.
Jokainen on tärkeä.Sellainen fiilis tässä on tullut kun on valtion opeissa oltu. Tottakai olen kovapalkkaiselle opettajalle tärkeä ilman minuahan ei olisi kovapalkkaista opettajan virkaa. Tottakai olen upseereille tärkeä sen ajan kun olen heidän opetettavana. Tottakai olen työnantajalle tärkeä kun teen paskahommat heidän puolestaan ja he voivat kahvitella ja suunnitella miten saataisiin palkkaa alennettua tai etuja leikattua. Tottakai olen kirkolle tärkeä sitten kun kuolema tulee ja arkkukin maksaa 5 tonnia eikä hautaaminenkaan ilmaista ole. Millään muulla tavalla en ole kovinkaan tärkeä vaan ainoastaan bisnesmielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen fiilis tässä on tullut kun on valtion opeissa oltu. Tottakai olen kovapalkkaiselle opettajalle tärkeä ilman minuahan ei olisi kovapalkkaista opettajan virkaa. Tottakai olen upseereille tärkeä sen ajan kun olen heidän opetettavana. Tottakai olen työnantajalle tärkeä kun teen paskahommat heidän puolestaan ja he voivat kahvitella ja suunnitella miten saataisiin palkkaa alennettua tai etuja leikattua. Tottakai olen kirkolle tärkeä sitten kun kuolema tulee ja arkkukin maksaa 5 tonnia eikä hautaaminenkaan ilmaista ole. Millään muulla tavalla en ole kovinkaan tärkeä vaan ainoastaan bisnesmielessä.
Olet omana itsenäsi hyvine ja huonoine puolinesi varmasti jollekkin/joillekkin tärkeä.
- Anonyymi
Viisaitahan siellä edellä kirjoitellaan. Muistakaa, että meitä työn orjia tarvitaan, että näillä parempiosaisilla menis hyvin. Ei mejän kestä lakkoilla. Painetaan hulluna vain töitä...stana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770