itsenäisyyspäiväksi. Toivottavasti maistuu. Et tuu kylää, tiiän. Mitä meinasit tehdä jänteiden pehmeytymiselle`? Ihan kiva söpissilmä oli mun kans juttelees mut tahon sen kivan ja rauhallisen ja kauluspaitasen uuen poikaystävän. Otan ehkä kissanpåennun kans sit ku muutan. Sit on koira ja kissinpentu. Nioille molemmille pitää saaha pinkit valjaat ja lonkerohattu, oikeest.
Teen sulle mies chilitonnikala-aurajuusto-ananaspitsaa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kutsutko mutkin syömään?
- Anonyymi
Saat tulla. Pitääks pitsakivi hommaa?
- Anonyymi
Näinköhän mä sut tänään eräässä kauppakeskuksessa? Tai pyörö-ovella itseasiassa.
- Anonyymi
En oo tonnikalaa haken tänää, en oo ollu pyöröovella. Muulla ovekka kyllä
- Anonyymi
Tehdään joku vegepizza, tomaatteja, keltasipulia, oliiveja, paprikaa, pestoa, vegaanista juustoa, parsaa, sitruunaa. Esimerkiksi.
Meillä on kyllä välimatkaa varmasti ainakin 300km ja älyllisesti vähintään 50 pistettä, sivistystasosta puhumattakaan. :D- Anonyymi
Kumpa täs on ja missä tasossa? etin tiiätkö nyt tot yhtä tosi söpöö tummanvaalee hiuksist miestä, jolla on kulktasen noutajan pentu mil on lonkerohattu ja sellanen harmaavalkoinen pikku kissinpoika. mitää se ei puhu eikä intä vastaa munkaa. tunnelma on sopivan epäromanttinen, charmantti ja viilee. et jos on pojoi välissä ni hyvä. eipäh'än tuu jauhettuu paskaa eikä tunnettuu yhteenkuuluvuutta
- Anonyymi
voin maistaa kyl vegepitsaa, jos teet. mut en kyl ite rupee tekee.
- Anonyymi
Saatko mies edes nälkäs tapettua kirjoittelemalla ittelles tätä samaa paskaa vuodesta toiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224