Voiko näin tehdä?

Anonyymi

Homofoobiselle uskovaiselle opettajalle kenkää. Kiusaamisen uhri lapsi:

ttps://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lapsi-kertoi-koulussa-olevansa-kiitollinen-kahdesta-isastaan-opettaja-solvasi-torkeasti/7648516#gs.k0yt3k

28

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tietenkään. Oli opettaja asiasta mitä mieltä hyvänsä, ei siitä pidä lapselle mitään moraalisaarnaa pitää. Miksi pahoittaa lapsen mieltä? Aika tökerösti käyttäydytty.
      Vaikka itse en kannatakkaan homoparien adoptio-oikeutta, en silti kantaani lapseen tyrkkäisi ja pahoittaisi lapsen mieltä.
      Ne on aikuisten elämän valintoja. Lapsi ei koskaan ole niihin syyllinen.

    • Anonyymi

      "Ei tietenkään."

      Mitä ei?

      • Anonyymi

        Vastasin aloittajan kysymykseen, "Voiko näin tehdä?" Siis voiko opettaja heittää omia kielteisiä kantojaan, tai mielipiteitään asioista lapsen kasvoille.


    • Peku unohti mainita, että kyseessä oli sijaisopettaja Utahista Yhdysvalloista, myöskään tuosta uskovaisuudesta ei artikkelissa ollut mainintaa.

      • Anonyymi

        Joo, raamattuvyöhykkltä. Mainitsi olvan syntiä jos kaksi mistä asuu yhdssä. Synti on uskovin jorinoita.


      • Ehkä siinä vain ateisti synnistä paasasi. 😅


      • Meidän naapurit lähtivät muihin maisemiin. Heille oli liikaa kun kaksi miestä asuu yhdessä.

        He ovat Jehovan todistajia.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ehkä siinä vain ateisti synnistä paasasi. 😅

        Maisteri on taas asian ytimessä ;DDDDD

        TIRSK!


      • Anonyymi

        Näitä urbaanilegendoja eräät "sylttytehtaat" tuottaa sarjatuotantona USA:ssa ja käännetään sitten innokkaasti Suomen ym. kielillä ja luodaan mielikuva, että se on tapahtunut ko. maassa.


    • Anonyymi

      Tämä todistaa, että kiihkouskovaiset ovat kelvottomia useisiin työtehtäviin. Pääsääntöisesti kaikkiin joissa on tekemisissä normaalien kansalaisten kanssa tai joissa on esimiesasemassa.

      Työnantajalla pitäisi olla oikeus selvittää onko hakija "uskonnollisesti työrajoitteinen". Suomessakin on edelleen opettajia, jotka esiemrkiksi eivät suostu kertomaan lapsille totuutta biologian perusteisiin kuuluvasta evoluutioteoriasta. Eihän sellaisien pitäisi antaa toimia opettajana.

      • Anonyymi

        Normaalilla kansalaisella tarkoitat jumalatonta saatanalle kuuluvaa kansalaista, joka ottaa oikeaan käteensä tai otsaansa pedonmerkin todistukseksi kuulumisestaan saatanalle ?

        Aamen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normaalilla kansalaisella tarkoitat jumalatonta saatanalle kuuluvaa kansalaista, joka ottaa oikeaan käteensä tai otsaansa pedonmerkin todistukseksi kuulumisestaan saatanalle ?

        Aamen?

        "Normaali kansalainen" on kuka tahansa: meitä on kaikenlaisia.

        Osa sellaisia, jotka odottavat Jeesusta ja pedon merkkiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normaalilla kansalaisella tarkoitat jumalatonta saatanalle kuuluvaa kansalaista, joka ottaa oikeaan käteensä tai otsaansa pedonmerkin todistukseksi kuulumisestaan saatanalle ?

        Aamen?

        Ei tietenkään tarkoita, eihän mitään saatanaa ole olemassakaan.

        Missä tuon pedonmerkin voi käydä ottamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalilla kansalaisella tarkoitat jumalatonta saatanalle kuuluvaa kansalaista, joka ottaa oikeaan käteensä tai otsaansa pedonmerkin todistukseksi kuulumisestaan saatanalle ?

        Aamen?

        Normaalilla kansalaisella tarkoitan kaikenlaisia kansalaisia: luterilaisia, katolilaisia, ortodokseja, ateisteja, muslimeja, hindulaisia, new-age-hörhöjä ja kaikkia muita.

        Uskovaisilla on sairas maailmankuva, jonka mukaan kaikki muut kuin umpiluukiihkokristityt ovat "jumalattomia ja saatanalle kuuluvia". Tuollaisen vihan täyttämän ideologian omaksuneet ovat kelvottomia palvelemaan moniarvoista yleisöä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normaalilla kansalaisella tarkoitan kaikenlaisia kansalaisia: luterilaisia, katolilaisia, ortodokseja, ateisteja, muslimeja, hindulaisia, new-age-hörhöjä ja kaikkia muita.

        Uskovaisilla on sairas maailmankuva, jonka mukaan kaikki muut kuin umpiluukiihkokristityt ovat "jumalattomia ja saatanalle kuuluvia". Tuollaisen vihan täyttämän ideologian omaksuneet ovat kelvottomia palvelemaan moniarvoista yleisöä.

        Onneksi sentään tämä Luterilaisuus palsta on "vapaa" vihapuheesta uskovaisia kohtaan.


      • Anonyymi
        ArtoTTT kirjoitti:

        Onneksi sentään tämä Luterilaisuus palsta on "vapaa" vihapuheesta uskovaisia kohtaan.

        Mutta uskovat ovat hanakasti tuomitsemaan lähimmäisiään "saatanalle kuuluviksi" tai ikuisen kidutuksen ansaitseviksi ja muuta kristillistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta uskovat ovat hanakasti tuomitsemaan lähimmäisiään "saatanalle kuuluviksi" tai ikuisen kidutuksen ansaitseviksi ja muuta kristillistä.

        "Mutta uskovat ovat hanakasti tuomitsemaan lähimmäisiään "saatanalle kuuluviksi" tai ikuisen kidutuksen ansaitseviksi ja muuta kristillistä."

        Näinhän se on, että tämänkaltainen Jumalan ilmoitus on riittävä syy vihapuheelle uskovaa vähemmistöä kohtaan.


      • Tämä hurja yhden henkilön otos on siis mielestäsi kiistaton todistus asiasta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta uskovat ovat hanakasti tuomitsemaan lähimmäisiään "saatanalle kuuluviksi" tai ikuisen kidutuksen ansaitseviksi ja muuta kristillistä."

        Näinhän se on, että tämänkaltainen Jumalan ilmoitus on riittävä syy vihapuheelle uskovaa vähemmistöä kohtaan.

        Kiihkouskovaisen vihapuhujan vakiopuolustus: En se minä ollut! Se oli Jumala.


    • Tuo on aika tavallista opettajapiireissä, ettei pysytä erottamaan työminää ja yksityisminää toisistaan ja lapsia rangaistaan ja kiusataan siitä, ettei opettaja hyväksy hänen vanhempiaan. Tästä on tosi paljon esimerkkejä Suomestakin. Esim, uskovainen opettaja on saattanut kiusata ja jopa pahoinpidellä lapsia, kun tämän vanhemmat on olleet väärästä puolueesta. Ihan kuin lapsi olisi jotenkin osallinen vanhempiensa valintoihin.

      • Anonyymi

        Mihin se lähdekritiikki nyt yhtäkkiä katosi? Oliko alustus niin mieluisa, että tämäkin unohtui tuosta vaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se lähdekritiikki nyt yhtäkkiä katosi? Oliko alustus niin mieluisa, että tämäkin unohtui tuosta vaan :)

        Niin tässäkin on hyvä huomioida, että ko. sijaisopettajan näkemystä asiasta ei ole kerrottu lainkaan, ainoastaan toisen osapuolen, emme myöskään tiedä onko tätä toisen osapuolen kertomusta väritetty. Voisi verrata vaikka oikeudenkäyntiin jossa vain toinen osapuoli saa puhua ja sen perusteella julistetaan tuomio.


      • Anonyymi
        ArtoTTT kirjoitti:

        Niin tässäkin on hyvä huomioida, että ko. sijaisopettajan näkemystä asiasta ei ole kerrottu lainkaan, ainoastaan toisen osapuolen, emme myöskään tiedä onko tätä toisen osapuolen kertomusta väritetty. Voisi verrata vaikka oikeudenkäyntiin jossa vain toinen osapuoli saa puhua ja sen perusteella julistetaan tuomio.

        Potkut on tullut. Todistajia on ollut yksi koululuokallinen kummiskin.


    • Anonyymi

      Oikein hyvää itsenäisyyspäiväilluusiota kaikille.

      Erotaan EU:sta äkkiä!

      • Ja tuntematonta sotilasta ei ole syytä enää esittää televisiossa, se voi sisältää vihapuhetta, jotakin kansallista vähemmistöä kohtaan.


      • Tai erotaan hitaammin kuin Britannia.


    • Anonyymi

      Tuo sijaisopettaja näköjään voi.

    • Anonyymi

      Jeesus oli ylpeä isästään, jota ei oikeasti ollut olemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe