Oon nyt koko yön miettinyt tätä tilannetta. Ja haluaisin olla edes ystäviä. Muuhun en pysty..Tuntuu niin kauhean pahalta kun ei voi olla missään tekemisissä. Toisaalta tuntuu että pahentaisikko se vaan tilannetta olisko se vaan pahempaa nähdä toistemme elämää kun tehdään ja eletään asioita muiden kanssa jotka meidän ois pitäny tehdä yhdessä. Tää on kyllä vähän liiankin raskasta.
Tää repii ihan rikki
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Hän toivoisi ystävyyttä kanssani niin se olisi joululahja minulle. Ensin pitäisi löytyä oikea kanava yhteyden rakentamiselle.
- Anonyymi
Ystävyys olisi ollut iso juttu.
Hän kuitenkin sanoi sen irti omalla käytöksellään. - Anonyymi
En tiedä kenelle tämä on, mutta ei ole ketään kenen kanssa voisin olla enemmän kuin ystävä. Olen varma siitä, että näin tulee aina olemaan.
- Anonyymi
Tiedän tunteesi😔 Itse luovutin jo aika päivää sitten enkä nyt enää niin siitä kärsi, mutta oli raskaita aikoja asian suhteen.
Ei siihen auta muu kuin uuden lehden kääntö sekä vanhan taakse jättäminen pysyvästi. Tiedän että se sattuu, mutta eteenpäin ei ole muuta tietä.
Jos elämä vielä joskus heittää hänet jotenkin lähellesi niin että teillä olisi mahdollisuus avoimeen keskusteluun, niin ole asialle avoin.
Asiat yleensä selkeytyy suoralla kommunikaatiolla, eikä se vie kummankaan elämästä kovinkaan montaa minuuttia eli kannattanee tilaisuuden tullen👍 - Anonyymi
Olen aloittaja. En nyt kaipaa tähän mitään katkeraa tilitystä kuka teki ja mitä. Kaikki meni vain pieleen liikaa väärin käsityksiä liian vähän puhumista. Luulen että jos hän lukee tämän jolle viesti on osoitettu ymmärtää kyllä.
- Anonyymi
Oma tilanteeni on ollut koko ajan se, etten halua muuta kuin ystävyyttä. Minun kannalta katsottuna mitään ei ole mennyt pieleen. Olen oma itseni, enkä muuta omia toimintatapojani yhdenkään ihmisen toiveiden vuoksi, koska silloin en olisi oma itseni.
- Anonyymi
Ei täällä voi tunnistaa, monet lukijat ovat tismalleen samassa tilanteessa. Jos oikein tulkitsin, niin tunteita on ollut joko toisella tai molemmilla, vai jopa suhteessa oltu? Pitäisi pystyä silloin puhumaan kasvotusten. Jos olet anteeksipyynnön velkaa, pyydä. Ota yhteyttä. Tee mitä tehtävissä on. Täältä et kuitenkaan saa kuin palstaystäviä.
- Anonyymi
Se kannattaa huomioida kuitenkin, kun puhutaan yleisesti väärinkäsityksistä, että se kenestä niitä käsityksiä on ollut ei ole velvollinen tilinselvityksiin/vakuutteluihin yms, sen sijaan voi ajatella, että avoimella rehellisellä kommunikaatiolla voi saada jonkinlaisen lopputuloksen. Epäselvien käsitysten ylläpitäminen voi olla henkinen rikkomus toista kohtaan.
- Anonyymi
Tähän loppuu ikuisuus, tänä perjantaina.
Me rakkaus pannaan hautaan, vaik sen piti jatkuu aina.
Tässä on maaliviiva ja sivu viimeinen.
Tässä filmin loppukohtaus, finito, the end.
Liekki on sammunut, se joskus paloi roihuten.
Kuinka niin polttavasta tulee vain kädenlämpöinen?
Liekki on sammunut, tää kesä oli sateinen.
Ja liian pian saapui loppu ikuisuuden.
Murretaan sinetti, rikotaan pyhä vala.
Mitätöidään sopimus, jonka ratifioi Jumala.
Unohdetaan kaikki mitä joskus luvattiin.
Vain sanoja ne oli vailla merkityksii. - Anonyymi
Kirjoitatko miehelle vai naiselle?
Sopii omaan tilanteeseen. Haluaisin kyllä olla ystävä hänen kanssaan. Mikään muu ei juuri nyt olisi mahdollistakaan. Jokin henkilökohtainen elonmerkki hänestä olisi paras joululahja, mitä voin kuvitella. Nähtäisiinpä huomenna. Uskaltaisitko halata? Se olisi enemmän kuin uskallan toivoa.
- Anonyymi
Eronneet ei aina pysty oleen ystäviä. Jos mitään suhdetta ei oo ollu niin mitä täällä vaikerratte, jos tykkäätte voitte yrittää korjata tilannetta ja se johtaa sitten mihin johtaa. Vaikea sanoa, kun ei tiedä ihmisten tilanteita.
- Anonyymi
Kulta, kulta, kulta.
- Anonyymi
Jeah mut tuliki vaa hopea, hopea, hopea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeah mut tuliki vaa hopea, hopea, hopea
Jotenkin tulee vain sellainen olo että paras unohtaa koko juttu. Ei tätä tapahtunut. Mulla kuitenkin elämässä niin paljon hyvää ja rakkautta ja rakastan oikeasti ihmisiä jota siinä on. Kaikki oli vaan kuvitelmaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin tulee vain sellainen olo että paras unohtaa koko juttu. Ei tätä tapahtunut. Mulla kuitenkin elämässä niin paljon hyvää ja rakkautta ja rakastan oikeasti ihmisiä jota siinä on. Kaikki oli vaan kuvitelmaa....
Platina, platina, platina.
- Anonyymi
Mä ihmetten tässä ketjussa lähinnä vaan viestejä, että annetaan asian vaan olla ja mulla on niin paljon rakkaita ihmisiä lähellä ym. Tosiasia, ainakin omasta mielestäni on, että kyllä se rakkauskohde on eri juttu kuin muut rakkaimmat. Erilaista läheisyyttä ym. Mä ihmettelen teidän juttuja.
- Anonyymi
Juuri siksi ystävyys on mahdotonta, ja en halua nähdä, koska miettisin aivan varmasti mielessäni, että minun pitäisi olla tuo, jonka kanssa teet noita asioita.
Vastasin kuin hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626017Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813496Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242661No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165- 212159
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61659Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy84126781-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226- 261097