En jaksa pähkäillä tätä asiaa enää on tullut sen takia monta yötäkin valvottua. Sinä kumminkin tiedät tunteeni. En aijo mitenkään kylmä olla sinua kohtaan irl. Tänä aikana en ole dinua pahemmin nähnyt muuta kun hankalassa paikassa ja olen arkaillut.
Jos näen sinut jossain voin puhua niitä näitä mutta tätä aihetta en ala avaamaan pitäisi olla todella rauhallinen paikka sille ja koska tiedä sinun tunteitasi niin se on hankalaa. Mutta itse en seuraani ala tyrkyttämään. Jos näen että seurani toivottua niin silloin voin jutella en muuten. Kukaan ei löydä palstan kautta kaivattuaan jos joskus olet täällä ollut niin taisit sanoakkin.
T:Tarja
Ei varmaan koskaan selviä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Päivän provo, yhtään en aijo tämmössii ennää kirjoittaa sano trolli ennen puoltapäivää itsensä pettäen, sillä kohta linjoille saapuu sekä pekka että pätkä ettei jopa susihukkakusisukka
- Anonyymi
😅😂🙄🥴👏
- Anonyymi
Miksi kaikki mitä tänne kirjoitetaan ovat teidän mielestä provoja? Todella lapsellista sakkia.
- Anonyymi
Kun nyt vastaan sinun 11:50 ilkeily viestiisi se ei ole mitään itsensä pettämistä. Ajattele miten haluat. Kerroin sydämeni tuntemuksista ja niistähän sinä tuntematon anonyymi et tiedä yhtään mitään.
T:Tarja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaikki mitä tänne kirjoitetaan ovat teidän mielestä provoja? Todella lapsellista sakkia.
Sinua taasen 12:01 kiitän kun puolustit aloitustani kiitos. Jotkut osaavat käyttäytyäkkin.
T:Tarja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua taasen 12:01 kiitän kun puolustit aloitustani kiitos. Jotkut osaavat käyttäytyäkkin.
T:TarjaOmakehu haisee t intiaani vaihtaa nimeä istuva puhveli
- Anonyymi
Eli siis paikalle saapui kaikki tyypin sivupersoonat. On varmasti vaikeaa valita niistä kaikista ja kaipailla myös monia keksittyjä persoonia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T:TarjaOlet myös sama tyyppi joka kirjoittelee Valtakuntana. Nuo sun viestit ja kirjoitustyyli ovat niin samantapaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet myös sama tyyppi joka kirjoittelee Valtakuntana. Nuo sun viestit ja kirjoitustyyli ovat niin samantapaisia.
En ole. Juuri tämän tapaiset kirjoitukset vaikuttavat niin että on vaikea kohdata kyseinen ihminen. Siksi täällä ei kannattaisikaan käydä kirjoittamassa ja lukemassa yhtään mitään. Jos sillä miehellä on minua kohtaan tunteita se tulee ajallaan selviämään.
- Anonyymi
Koska sä muuten aijjjjjjjjjjjjot lopettaa tänne kirjoittelun todellisuudessa. Olet niin monesti luvannut. Lopeta jo.
- Anonyymi
Se tulee tapahtumaan en usko että kirjoitan tänne enää silloin jos minusta ja hänestä tulisi pari mutta kestän senkin jos ei tule ei ketään voi pakoittaa.
Tuskin se ketään häiritsee jos tänne joskus kirjoitan mutta seinään loppuu kirjoitus kun/jos kaivattuni saan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798