Työkaveri oli selvästi ihastunut minuun, ja minä häneen. Katselimme toisiamme pitkään silmiin muutaman kuukauden. Nyt välttelee minua ja katsoo pois, ihastus lienee loppunut :( Vieläkö kannattaa toivoa, että joskus voisi ihastua uudelleen? Vaikka tilanne on molemmilla hankala.
Voiko mies ihastua uudelleen samaan naiseen?
9
91
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymällä se selviää mitä hävittävää sinulla on? Se että välttelee voi tarkoittaa montaa asiaa. Sitä että on ujo tai sitä että ei halua sotkea parisuhdetta/ihmisuhteita työasioihin.
- Anonyymi
Olettaen että et pullahda etkä rupsahda, niin siihen asti voi "ihastua" kunnes ootte sisäkkäin. Sen jälkeen peliin tulee kovemmat panokset.
- Anonyymi
Tuskinpa on kiinnostunut kun välttelee... Time To move on.
- Anonyymi
Tapahtuiko teidän välillänne jotain sellaista, mistä välttely voisi olla alkanut? Ihastumiset tuskin noin nopeasti vain loppuu ja välttely kertoo jo jostakin. Jos ei ihmistä kohtaan mitään tunne niin ei siihen kyllä kiinnitä erityistä huomiotakaan.
- Anonyymi
Itse ainakin olen kai vähän outo kun alan välttelemään kun ihastun oikein kunnolla. Tarkoitan, että se tunnekuohu on niin kova, että parempi välttää kuin mokata. Hölmöä, mutta minkä sitä luonnolleen voi. Tämä on yhden miehen näkemys asiaan.
- Anonyymi
Toivotaan, että asia on näin tässäkin tapauksessa :) Hän vaikuttaa vähän ujolta, eli voi hyvin ollakin. En keksi mitään varsinaista syytä tälle välttelylle.
- ap
- Anonyymi
Voihan se olla että ihastuminen on laantunut.
- Anonyymi
Minulla voimakas ihastus erääseen ihastuttavaan naiseen vain pahenee ja samalla muutun itse koko ajan ujommaksi ja aremmaksi. Ollaan hiljalleen tutustuttu enemmän ja olen tietysti tosi iloinen kaikista niistä pienistä yhteisistä hetkistä, mutta parasta näyttää vain kaverinaamaa, koska en halua paljastua. En halua rikkoa mitään, varsinkaan hänen parisuhdettaan, siksi näyttelen viileää vaikka sisälläni kuohuu. Luulen kyllä että hänkin on vaistonnut tilanteen, mutta ei halua ylittää rajoja. Sivusta.
- Anonyymi
Oletko sinä varattu myös vai nainen pelkästään? Hankalia tilanteita...
- ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038