Kiva olisi joskus nautiskella miehen kanssa, mutta löytyisikö Hyvinkään nurkilta mielellään yli 50v ukkomiestä..itse 56v bi um
Hyvinkäältä miestenvälistä leikkikaveria ?
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Riihimäellä olis 52v biukm.. tykkään imee,runkata ja antaa persettä.
Ap on btm, joten top henkinen olisi kiva
- Anonyymi
Samoin, olis mukavaa saunoa ja katsella miesten välistä kivaa sun kanssa!
- Anonyymi
H𝚊luan m𝚊sturboida! Oma puhelin on täällä =-= http://7tb.org/Gay/IlZlUm
- Anonyymi
Klaukkalasta löytyy kiinnostusta yhteisiin harrastuksiin 60 /184/84 posliini ja hoikka.
porukka saunominen olisi hyvä alku kaikkeen yhteiseen kivaan.
Kirjoittelu on helppoa, mutta löytyykö oikeasti toimintaan!- Anonyymi
Asutko yksin? Olen ukm hyvinkäältä.
Nurmijärveltä löytyy 57-v. bi-utelias ukm.
- Anonyymi
Missä voisimme tavata
Anonyymi kirjoitti:
Missä voisimme tavata
Mistäpäin olet? Olis mukavaa vaikka saunoa ja runkkailla toisiamme ja imeä saunapuhdasta,kovaa kullia...Olisko sulla saunaa?
- Anonyymi
timothex kirjoitti:
Mistäpäin olet? Olis mukavaa vaikka saunoa ja runkkailla toisiamme ja imeä saunapuhdasta,kovaa kullia...Olisko sulla saunaa?
Asun hyvinkäällä ja päivällä onnistuu saunominen kun sovitaan. Saunoessa hyvä runkkailla ja hikoilla. Suihkun jälkeen sänkyyn rauhassa imemään toisilta, lopuksi molemmat purkautuu toistensa suuhun, mikä parempaa.
Anonyymi kirjoitti:
Asun hyvinkäällä ja päivällä onnistuu saunominen kun sovitaan. Saunoessa hyvä runkkailla ja hikoilla. Suihkun jälkeen sänkyyn rauhassa imemään toisilta, lopuksi molemmat purkautuu toistensa suuhun, mikä parempaa.
Upealta kuulostaa! Jatketaan s-postilla,eli timothex(at)suomi24.fi
Reima1963 kirjoitti:
Laita sposti osoitteesi tai kirjoita mulle suomi24.fi postiin nimimerkilleni
Laitoin sulle meiliä.
- Anonyymi
Olen Klaukkalasta ja kirjoitin aikaisemmin mainiten saunomisen. Olisi upeeta saunoa vaikka isommallakin porukalla ja katsoa miten kuvio kehittyy.
Itse olen valmis tänäänkin ja matka ei ongelma.
Ilmoitelkaa mikäli kiinnostusta ilmenee.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121680En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331108SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2051048Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7287938Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.35822Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33764- 40754
Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6731+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9702