Kohta tämä menee varmaan yli!

Anonyymi

Siis ei ole enää todellista. En kiellä sitä enää ja en välitä mitä kukaan ajattelee. Minä olen rakastunut häneen. Sitä minun ei tarvitse hävetä ja kieltää itseltäni. Olen vain niin iloinen ja hyvällä tuulella taas. Hymyilen tässä itsekseni ja päästelen hassuja ääniä. Voi kuinka kaunis ja niin täydellinen hän onkaan. Kaikkien muiden naisten yläpuolella. Itse asiassa kaikkien muiden yläpuolella. Hän on ainoa ihminen tässä maailmassa, joka on antanut kaikelle merkityksen. Tuntuu kuin ymmärtäisin kaiken...

Minä luotan häneen ja hänen tunteisiinsa. Hän ei voi tehdä mitään väärin minua kohtaan. Vaikka se tarkoittaisi omalta kannaltani mitä vain, niin silti en häntä ikinä päätöksistään voi tuomita. Hän saa tehdä ihan mitä ikinä haluaa... <3

Rauhottuukohan tämä "ekstaasi tunne" taas pian xD Ihan höpsö höpöttäjä olen :D <3

33

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olet siis empatogeenejä nauttinut ( extasy) kun noin imelää suollat. hyvä fiilis-parempi mieli.

      • Anonyymi

        Tarkoitan tunnetilaa, en mitään huumausainetta. Tai jos hänen näkemisensä lasketaan huumausaineeksi niin sitten asia on eri. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan tunnetilaa, en mitään huumausainetta. Tai jos hänen näkemisensä lasketaan huumausaineeksi niin sitten asia on eri. :)

        Missä näitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näitte?

        Siellä missä aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä missä aina.

        Mikähän se paikka on? Voisko vähän avata...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän se paikka on? Voisko vähän avata...

        työmaallahan aina kohdataan. eikä ole minulla tsekkoslovakialaista menopeliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän se paikka on? Voisko vähän avata...

        En tämän enempää. Sori. :I


    • Anonyymi

      Kerro lisää hänestä? Onko hän työkaverisi?
      Täytyy hänen olla ainutlaatuinen kun tekstiäsi lukee. Sinä kirjoitat tosi hyvin omalla tavallasi.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Hän on sellainen söpöliini ja herkän oloinen nainen. :) <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen noin viiden hevosen kaveri, olen myös hyvin onnellinen, sillä hymyilen, näin :)
        tässä skoda mainos, rauhotu.
        https://www.youtube.com/watch?v=GBYCvUVtkhQ

        Klikkasin sitten tuota sun skoda mainosta. Pikkuisen muuttui mainokset täällä sivuilla. Harkitsenko lentäjänuraa. No en;) koeaja joku miesten maastopyörä, no en. Metsästyskausikin näyttää avautuvan jonkin mainoksen mukaan. En vaan harrasta sellaista. Vaihtuiko meillä mainokset?:)


    • Anonyymi

      Hymyilitkö hänelle tänään?

      • Anonyymi

        Saatoin ehkä, pitäs olla peili mukana aina. :)


    • Anonyymi

      Hihii <3 Miks et uskalla näyttää mulle niitä tunteita suoraan vaan sinuu alkaa jännättää? Muhun voit luottaa.

      • Anonyymi

        Oot niin jännittävä ja osaat myös säikyttää. Ehkä joskus jotain saatan höpöttääkin enemmän... :)

        En tiedä kyllä, mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tulleessan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot niin jännittävä ja osaat myös säikyttää. Ehkä joskus jotain saatan höpöttääkin enemmän... :)

        En tiedä kyllä, mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tulleessan.

        Säikäyttikö pahanpäiväisesti, murahti oikein kunnolla? Vai mitä säikyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säikäyttikö pahanpäiväisesti, murahti oikein kunnolla? Vai mitä säikyt?

        Kyllä siinä vähän ihmettelin, että mitä olen mennyt tekemään. Asiat kuitenkin tavallaan eteni silloinkin jotenkin. Siitä on kyllä noussut monia kysymyksiä, mutta en enää uskalla lähestyä samalla tavalla.


    • Anonyymi

      Ihanaa, voimakkaita tunteita, kerro lisää.

      • Anonyymi

        En nyt taida. Tietynlainen etäisyys on hyvä pitää asioissa ja elämässä, varsinkin jos voimakkaita tunteita on ilmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt taida. Tietynlainen etäisyys on hyvä pitää asioissa ja elämässä, varsinkin jos voimakkaita tunteita on ilmassa.

        Etäisyys ei koskaan oo hyvästä, aiheuttaa kärsimystä😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etäisyys ei koskaan oo hyvästä, aiheuttaa kärsimystä😁

        Ei hän se tietenkään ole. Mutta on vain asioita joihin ei voi itse vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Mikä on estänyt aiemmin rakastamasta? Miksi häpeä?

      • Anonyymi

        Historiassani olen joutunut pettymään vuosia sitten. Kaikki paha olo sisälläni johtuu vain siitä, että kiellän omat tunteeni itseltäni. Ymmärrän että saan minä rakastaa ihmistä, vaikka asiat olisi miten oli.


    • Anonyymi

      Ja taas sitä mennään. Joillakin se on pää pilvissä koko ajan ja tehohoidon tarve.

      • Anonyymi

        Tai vierihoidon?🤗😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vierihoidon?🤗😛

        Vierihoitoa olis kyllä lisää tarjolla, päivän kiintiö ei tullut vielä täyteen?


      • Anonyymi

        Pää pilvissä, jalat maassa. :)


      • Anonyymi

        Itsellä on pää pilvissä aina ja hoitoon kuuluvat tämän paikan trollit. :)


    • Anonyymi

      Kun jotain rakastaa ei sitä halua pitää kaukana, vaan olla lähellä ja näyttää tunteet.

      • Anonyymi

        Niin sitä haluaisi, mutta kun arvostaa toista ja hänen yksityisyyttään. Täällä tuskin kirjoittelisin, jos tilanne olisi niin sanotusti "helppo". Tunteistani olen hänelle kertonut, mutta esteitä on. Niistä en tänne haluaisi alkaa avaamaan, kun asia ei sinällään minulle edes kuullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitä haluaisi, mutta kun arvostaa toista ja hänen yksityisyyttään. Täällä tuskin kirjoittelisin, jos tilanne olisi niin sanotusti "helppo". Tunteistani olen hänelle kertonut, mutta esteitä on. Niistä en tänne haluaisi alkaa avaamaan, kun asia ei sinällään minulle edes kuullu.

        Eli aloittaja on itsekin nainen tai jompi kumpi varattu?


    • Anonyymi

      Miksi sinua hävettäisi häneen rakastuminen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe