Itselleni jäi kerran sellainen ajatus mieleen, että eräs nainen oli todella pahoillaan yhdestä minulle tekemästään asiasta.
Olin ihan että "awwwwwwwwwwww ei todellakaan tarvitsisi, mä ymmärrän kyllä että virheitä sattuu" ja yli vuoden verran mietinkin, että tuossa naisessa on jotain sellaista mistä todella pidän.
No otin kuitenkin yhteyttä ja nainen sitten lopulta vahvistikin sen, että asia jäi painamaan ja olisi halunnut pyytää sitä silloin anteeksi. Tulkitsin siis oikein naisen lämmön.
Hieno nainen.
Naisen lämpö
10
119
Vastaukset
- Anonyymi
Ootteko pari?
- Anonyymi
Ei.
Pidin kyllä hyvin kauniina ulkonäöltään, mutten ikinä odottanut mitään enkä uskonut että hän olisi ollut kaltaisestani kiinnostunut. Se hänestä huokunut lämpö ja ystävällisyys siinä tilanteessa oli se mikä sai minut hänestä tykkäämään ja uskomaan hyvään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Pidin kyllä hyvin kauniina ulkonäöltään, mutten ikinä odottanut mitään enkä uskonut että hän olisi ollut kaltaisestani kiinnostunut. Se hänestä huokunut lämpö ja ystävällisyys siinä tilanteessa oli se mikä sai minut hänestä tykkäämään ja uskomaan hyvään.Onko alle 25?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko alle 25?
Ei ole.
- Anonyymi
Outoja tilityksiä täällä.
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitat jollekkin naiselle.
- Anonyymi
Pidät siis ihmisistä jotka alistuvat sinulle. Miksi?
- Anonyymi
Ei vaan pidän ihmisistä, jotka kohtelevat toisia kunnioittavasti ja tahtovat hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan pidän ihmisistä, jotka kohtelevat toisia kunnioittavasti ja tahtovat hyvää.
Oletko itse sellainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse sellainen?
Olen. Miksi käyt kimppuuni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944