Minä olen sinun yläpuolellasi.
Muista nAinen
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko ihan konkreettisesti?
- Anonyymi
Sä oot alamaissa.
- Anonyymi
Niin olet, latvastasi laho kuitenkin. T äijälle meni tämä fakta.
- Anonyymi
Te kaikki olette ali-ihmisiä ja täten teidät tulee tuhota! Teillä on tasan 2 vaihtoa. A. Joko olla kiitollisia nöyriä alamaisuani tai B. kuolla häpeässä! Minä olen uuden ajan Messias!!!
- Anonyymi
Vihdoinkin...……
Kyllä pitikin odottaa! - Anonyymi
Kukaan ei ole toista ylempänä. Kannattaa käyttäytyä sen mukaisesti.
- Anonyymi
Entä jos lääkkeet eivät tehoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos lääkkeet eivät tehoa...
Verbaaliset avut ei riitä tarvii toistaa mantraa
- Anonyymi
Nyt on palstauhoa parhaillaan!
- Anonyymi
Meinaatko lähetyssaarnaaja-asentoa? Minä olen alapuolellasi ja sinä yläpuolella.
- Anonyymi
Jos olet nainen olet ymmärtänyt.
- Anonyymi
Kuka se siellä nyt saarnaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet nainen olet ymmärtänyt.
Ymmärrän kyllä. Ymmärrä myös,että ei sovellu riistomielessä. Voisit sanoa missä " kaappi seisoo" jos se mieltäsi lämmittää.
- Anonyymi
Jep, tunnustetaan. Kovempi olet suoltamaan sontaa.
- Anonyymi
Alemmuuskompleksi saa miehenkuvatuksrn uhoamaan tämmöistä, siis tosi sori nyt vaan kaikkien naisten puolesta kun tuo ekstistentiaalinen kriisi ei tunnu helpottuvan ja koita jaksella vankilassasi
- Anonyymi
Sinähän siellä alla olet.
- Anonyymi
Siellä on vain yksi ja se et ole sinä.
- Anonyymi
Näin Itsenäisyyspäivänä opetellaan kunnioittamaan jokaisen suomalaisen itsenäisyyttä ja itsemääräämisoikeutta, ja toimitaan sen mukaisesti.
- Anonyymi
No täytyy kiivetä tuolille ja huudella sieltä sinulle alaspäin. Ja vähän nostella hiuksista ja sanoa, että et sinä ole yläpuolella vaan korkeintaan pidempi.
On suurenmoista olla suuri,
Mutta vielä suurempaa on olla inhimillinen- Anonyymi
Hyvin sanottu, harvemmin lukee mitään järkeviä täällä, kiitos siitä kuuluu mm aloittajalle, esimerkki se on huonokin kai👍
- Anonyymi
Jos hiuksesi on levällään niin on luonnollista ,että olet yläpuolella.;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424