Että joku saattaa ottaa kohta yhteyttä.
Tuntuuko teistäkin siltä
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
eii
- Anonyymi
Henget varmaan yrittää ottaa yhteyttä...<3
- Anonyymi
Eih ei tunnu, mutta kuinka nopeasti laukeat?
- Anonyymi
Skoudet ottaa suhun yhteyttä.
- Anonyymi
mut oon gei toivottavast joku toine gei ottas muhu
- Anonyymi
miksi et itse voi ottaa yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi et itse voi ottaa yhteyttä
KOSKA SE ONUJO
- Anonyymi
En ole gei sori vaan en ota yhteyttä älä selvitä senki gei poju
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole gei sori vaan en ota yhteyttä älä selvitä senki gei poju
mut ooks 21
- Anonyymi
hipaisuna käsivarressa..https://youtu.be/ya1d3OEXHWw
¤ - Anonyymi
Kuumottaako sinullakin korvanlehtiä? Vai mistä päättelet, että joku ottaa sinuun yhteyttä? kerro kerro.
- Anonyymi
Ei tunnu... Tuntuu, että alan kohta nukkumaan.
- Anonyymi
Luuri on tuossa käden ulottuvilla, varmuuden vuoksi , jos et malta odottaa ensi viikkoon. En pistäisi pahaksi, vaikka ehtisit ensin tekemään vaikka tikusta asiaa : )
- Anonyymi
Melko kuumottava 2222 🙈
- Anonyymi
Ai niinku että, olin laittamassa ruokaa mutta huomasin että ruokaöljy olikin loppunut. Olisko sulla lainata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko kuumottava 2222 🙈
ooks 21 ite vai??
- Anonyymi
Olo on hylätty ja unohdettu. Mutta se on hyvä asia. Ei ole enää mitään kuvitelmia "hyvästdämisyydestä" ihmisissä. Olen löytänyt todellisuuden. Kuplaa ei ole. Todellisuus on edessäni suodattamattomana. Jumalalle kiitos siitä. Ei enää tyhmiä kuvitelmia. Maailma tuomittuna ja pahana vain.
- Anonyymi
Ei tunnu
- Anonyymi
Ei tunnu, mutta toivon yhteydenottoa eräältä mieheltä.
- Anonyymi
Miksi et itse toimi?
- Anonyymi
Kyllä tuntuu, tiedän sen olevan tulossa! Nyt vaan pitää odottaa taivaallista ajankohtaa. Olen jo valmiiksi niin kiitollinen tästä ihmisestä.
- Anonyymi
Kohta ehkä yhteyttä..
- Anonyymi
Tuntuu! Ota vaan nyt yhteyttä! En mene kuitenkaan vielänukkumaan!
Ei tunnu.
- Anonyymi
ja kuka sie oot kerro nähny sinuu vähä joka palstal ooks naine?
- Anonyymi
Toivoisin yhteydenottoa eräältä herra Aalta❤
- Anonyymi
siis mitä mut ooks gei
- Anonyymi
Totta kai tuntuu. Tiedän yleensä aika hyvin, mitä olen itse tekemässä muutaman seuraavan päivän aikana.
- Anonyymi
Odotellut yhteydenottoa jo melkein kaksi vuotta, joten eiköhän kohta oteta yhteyttä, hehe...he...
- Anonyymi
Sinun vuki.. odottellen ;)
- Anonyymi
Vaikka tuntuisikin, niitä ei tulisi. Kulku estetty.
- Anonyymi
Millä perusteella odotat nainen yhteydenottoa?
- Anonyymi
Juu, persettä kutittaa, Ruotsista vieraita tulossa 🤭🤭😅😅🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386