Mitä ajattelisit siitä, jos saisit minulta viestin ensi viikolla?
Siitä on aikaa kun olemme olleet yhteydessä, Liian pitkä aika, minun mielestäni.
Teen tikusta asiaa.
Mitä ilmeisemmin numerosi on sama kuin viimeksi, mutta tarkistan, jotta ei mene väärään numeroon : )
Lupaatko viestiini vastata?
Ennen kuin nukahdat...
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä niihin tulee yleensä aina jotain vastattua.
- Anonyymi
Tietysti vastaan💖!
- Anonyymi
Toivottavati siinä on sivuprofiilikuva liitteenä.
Hyväksyn sen joululahjaksi myöskin - Anonyymi
Se olisi todella iloinen yllätys :) Numero on sama ja vastaisin tottakai.
- Anonyymi
Minä ja hän , aina ollaan vastattu toisillemme..
Tietenkin vastaisin jos viesti tulisi.. - Anonyymi
Toki vastaan. Heti.
- Anonyymi
Sorry baby. En usko enkä luota lupauksiin palstalla.
Tuo Jack Nicholson on kyllä super subilla 👍
Kerrohan sitten mitä viestiisi vastattiin.... 😁 - Anonyymi
Yhteysottoja tapahtuu nyt selgeesto.
- Anonyymi
??? Toisaalta... et vastannut mun viesteihin!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??? Toisaalta... et vastannut mun viesteihin!?
Yhteysotto ottoyhteys.. Viestejä vastaanotetaan ja luetaan oikeasta numerosta. Numero ollut KOKOAJAN. Oikea nro.
- Anonyymi
Kirjoitan takaisin koodinimen "kakka". Siitä tiedät, että perille tuli.
- Anonyymi
”Ensi viikolla” Tää on taas näitä, kun idiootit odottaa kieli pitkällä trollin lupaamaa viestiä. Laita heti herran jestas :D
- Anonyymi
Olishan se mukavaa,en ole sua aikoihin nähnyt.Suoraan sanottuna ikävä sua.
- Anonyymi
Tikusta asiaa viestit on ihan parhaita. Niistä on helppo lähteä tekemään lisää tikusta asioita. Sitten vaivihkaa menemään yhä henkilökohtaisemmalle tasolle.
- Anonyymi
Miksi vasta ensi viikolla, miksei jo tällä viikolla?
- Anonyymi
Nyt tai ei koskaan. Valinta on sinun🎅
- Anonyymi
Elokuva loppui. Kauniita ja levollisia unia kuten aina. ✨🌠💫
- Anonyymi
En ole jättänyt vastaamatta. Pitkä aika on vierähtänyt näkemisestä ja siitä kun olimme viimeksi yhteydessä. Ehkä sinäkään et silti ole unohtanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750