ARC 2019. Sitten täytettä kun suoli24 vaatii pidemmän otsikon.

Anonyymi

Koskas se lähtee sieltä saarilta ja onko Suomalaisia mukana?

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensimmäiset ovat pian maalissa ja valtaosa puolivälissä. Harvinaisen tasaiset tuuliolot ja yhtenäinen pasaati vaikka ajankohta on liian aikainen. Havaintoja kotosoffalta: vanha rouva Vahine on taas hyvässä vauhdissa vaikka tuulta on liian vähän isolle lyijynkuljetusalukselle. Matkakatamaraanit eivät ole yksirunkoisia matkaveneitä nopeampia edes myötätuuleen. VMG/DMG isoilla veneillä on ollut luokkaa 6s/170-180mpk ja 38-40 ft veneillä vain 5s/140-!60mpk. Tuulta on ollut tavanomaista 20-25 kts vähemmän muttei pläkääkään hitaan puoleisen etenemisen selityksenä. Pääjoukko aika paljon laskenut ilmeisesti yöksi spinnut ?
      seppomartti

• Anonyymi

Ja Tokka-Lotta cruising G-luokan kakkosena. He ovat liki fleetin eteläisin vene, lieneekö etu vai haitta loppumatkalla.

• Anonyymi

Eteläisin ei ole paras, koska pohjoinen reitti on isoympyräreitti ja tuuli siellä on ollut ja ilmeisesti on loppumatkankin vai pari solmua msksimia heikompi. Tokka- Lotalla on ollut hyviä venevauhteja mutta tuolla reitinvalinnalla ei voine pärjätä ihan kärkeen. Jos sillä on merkitystä?
        seppomartti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eteläisin ei ole paras, koska pohjoinen reitti on isoympyräreitti ja tuuli siellä on ollut ja ilmeisesti on loppumatkankin vai pari solmua msksimia heikompi. Tokka- Lotalla on ollut hyviä venevauhteja mutta tuolla reitinvalinnalla ei voine pärjätä ihan kärkeen. Jos sillä on merkitystä?
        seppomartti

Kyllä tässä mp-veneilijänä lämmittää kun Tokka-Lotta pätrjää noin hyvin!Seppomartti ,ei peli ole vielä pelattu!
        Kynä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tässä mp-veneilijänä lämmittää kun Tokka-Lotta pätrjää noin hyvin!Seppomartti ,ei peli ole vielä pelattu!
        Kynä!

Toivokaamme, että olen väärässä eteläisen reitinvalinnan hitaudesta.
        seppomartti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivokaamme, että olen väärässä eteläisen reitinvalinnan hitaudesta.
        seppomartti

Tokka-Lotta on hyvässä venevauhdissa. Saman merialueen veneet ovat hitaampia vaikka ovat isompia 1- ja 2- runkoisia. Hyvä!.
        seppomartti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      6994
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2066
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      55
      1140
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1016
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      949
    Aihe