Mies, mä tykkään siitä, kun katsot aina niin pitkään ja intensiivisesti silmiini. En tunne sua, joten en tiedä onko se vaan sun tapasi, mutta se tuntuu hyvältä. Ihan kuin sun silmät hyväilisi mua :) Sussa vaan on jotain, joka saa mun hormonit hyrräämään. Me varmaan sovittais kemiallisesti yhteen 🥰 tai ainakin mun puolelta niin.
Miehelle, joka yllätti
29
1039
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana, jos olet hän joka sai tämän miehen aiemmin tänä vuonna lähes tolpiltani. Oikeasti hän on ensimmäinen nainen alakoulun jälkeen jolla on sellainen vaikutus minuun ja äimänä olen eikä haittaa yhtään. :)
- Anonyymi
Onko sulla lyhyet vai pitkät hiukset?
- Anonyymi
Pitkät hiukset.
ap
- Anonyymi
Milloin viimeksi katseltiin?
- Anonyymi
Eilen 😊vaikka yritin vähän vältellä sitä katsetta...
ap
- Anonyymi
Minkä väriset silmät on tällä miehellä?
- Anonyymi
Yleensä punaiset. Joskus mustat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä punaiset. Joskus mustat.
:)))
- Anonyymi
Siniset silmät hänellä.
ap
- Anonyymi
Silmät hakevat hänet, joka miellyttää...näin se vain on.
- Anonyymi
Noin se taitaa olla. Ei voi mitään. Vaikeaa välillä kun on tehtävä kaikkensa, että voisi olla katsomatta. Tämä yhden miehen näkemys asiaan..
- Anonyymi
Missä näittä ja miten hän yllätti?
- Anonyymi
Siellä missä ollaan nähty marraskuussa ja yllätys oli se, että ylipäänsä näin hänet :)
- Anonyymi
Aloittaja, näemmekö koulussa ja sä ope?
- Anonyymi
Ei sinnepäinkään.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinnepäinkään.
apNo millainen mies on
- Anonyymi
Millä tavalla yllättänyt? Itse koen tulleeni yllätetyksi. Tämä eräältä mieheltä jolla on taipumus katsella syvälle silmiin, mutta ei kenen tahansa kanssa.
- Anonyymi
Kyllä niissä lanteissa olisi paljonkin hyväiltävää!
- Anonyymi
Oot varmasti tietoinen miksi katson sua S 😏
- Anonyymi
Mikä sun kirjain on? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun kirjain on? :)
J kirjain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J kirjain
Kivaa, oikea kirjain, taidan uskotella itselleni, että tämä oli minulle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin J katselee S-naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap-kirjoitus ei liity noihin kirjaimiin ollenkaan.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli töissä vieressä
- Anonyymi
on varmaan ollut mun mies asialla,sillä on taas viidenkympin vilitys.en pistä pahakseni jo sattuu sinut saamaan kanssasi rakastelemaan ,saahan silloin molemmat,nauttikaa hetkestä ,ei me tästätapauksesta erota.
- Anonyymi
Hyvää yötä S.
Huomenna nähdään ;)
T. Sinisilmä M - Anonyymi
Annaksä sille tänään?
- Anonyymi
En anna tai ota. Vähemälläkin selvitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770