Yksi hyvä syy ainakin mulle on ollut ostaa japanilainen auto. Näissä riisikupeissa on toimintavarmuutta, jos auto tuodaan niin kaukaa niin sen on oltava hyvä vrt MB A ym, aikoinaan Suomessa Saabin laadun merkki oli Trollhättan
Hofussa tehty Mazda 6 on kiva. Rengasmelukin on jo tojotasoa siis nastoilla,
Missäs mopomme tehdään???
9
73
Vastaukset
- Anonyymi
Japanissa tehty Toyota
- Anonyymi
Vaarin silmäterä - corolla - on turkkilainen. Ei oo paras, mutta vaari ajaa sillä.
- Anonyymi
Englantilainen Toyota...
Ei sitten enää ikinä. - Anonyymi
Jatkoa 19:54 viestille.
Ostin 2006 Toyota Auris D-CATin, eli malliston lippulaivan. Auto toimi perustekniikaltaan hyvin, mutta 200 tkm lähestyessä löpöä paloi ja pajan diagnoosina oli kattipaketin tukkoisuus, 1400 egee. Tutkin sitten itte ongelmaa ja syynä olikin paine-erotunnistin konehuoneessa, tuo haistelee paineita hiukkaskiihdyttimen eri puolilla ja matalapainepuolella oli räkää linjassa, Puhalsin auton omalla kompuralla linjan puhtaaksi ja matka jatkui.
Samassa kotterossa oli silloin uusi D4 xenonsysteemi, autoon vaihdettiin 6 kertaa ajovalot takuuaikana. Eipähän ollut kiveniskemiä umpioissa. Takuuajan päätyttyä polttimoiksi vaihdettiin ei-tojo Osramit ja ne toimivat lopun ikää eli 110 tkm jonka ajoin itse, kokonaiskilsat siis 210 tkm. Löpöä paloi noin 7 sadalla, surkea tulos dieselille matka-ajossa. Samantehoinen seuraaja veti 2 litraa vähemmän.- Anonyymi
Vai oli Auriksen hiukkaskiihdyttimessä räkää. Aurismiehetkö on niitä, jotka tutkan jälkeen poliisin sakottaessa puollustaituvat että "kiihdytin vain hiukkasen"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oli Auriksen hiukkaskiihdyttimessä räkää. Aurismiehetkö on niitä, jotka tutkan jälkeen poliisin sakottaessa puollustaituvat että "kiihdytin vain hiukkasen"?
Tavisauriksilla sai ihan rauhassa kiihdytellä minne vaan, 5-vaihteinen 1600 ei juurikaan pullistellut olemattomilla muskeleillaan, samaa scheisseahan nuo kaikki muutkin perheautot olivat.
- Anonyymi
177-heppaisella hojotalla sai kiihdyttää toisenkin hiukkasen, silloinen 163 m6 lähti kuin mummo bingoon ISOlla turbolla. 2011 paperilla sama m6 ei sitten mennytkään.
- Anonyymi
Auris D-CAT kiihtyi paikaltaan 6,7 sataan jos alla Contit ja ilmanputsarin torvet olivat poissa. Huiput 222 ja sen enempää polakkidiesel ei kierrä. Kulutus 6,7 200 tkm ajalta eli hitosti liikaa. Meni kerran alle 6 Pohjois-Karjalassa, alle 5 ei ikinä.
Nyksä vie 2,7-3,2 tasamaalla nopeudella 88. Iso ero. - Anonyymi
Toyotan tehottomuudesta kielii se, että D-CAT sai 50 km matkalla vain kilsan eroa samantehoiseen MB E220 verrattuna. C-koppainen mese olis siis piessyt sen. Keskinopeus rapeet 180, mutta suljetulla alueella tottakai, eihän kukaan aja yli 200 mutkaisella VT 15:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766