Kävin kauan sitten ennustajalla Kauttualla. Hän oli vanhempi rouva, muistaakseni Tuula, ja todella pätevä. Olen tässä miettinyt, vieläkö hän elää ja jos, ottaako edelleen vastaan asiakkaita?
Ennustaja Kauttualla
12
1261
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tuulaa. Olla suihkusa.
- Anonyymi
Mikä tekee Tuulasta niin erinomaisen ennustajan että pitää vielä vuosien jälkeen kysellä?
Onhan noita muitakin, varmasti yhtä uskottavia.
Minulle luvattiin suuria rikkauksia, jo vuosia sitten. Ei ole vielä tullut mutta odottelen.- Anonyymi
Hän oli pätevä ja olisin halunnut käydä hänellä siksi vielä uudestaan.
Ilmeisesti täällä ei ole ketään, joka olisi voinut tässä asiassa auttaa.
-Ap- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli pätevä ja olisin halunnut käydä hänellä siksi vielä uudestaan.
Ilmeisesti täällä ei ole ketään, joka olisi voinut tässä asiassa auttaa.
-Ap-Niin missä asiassa sinua pitäisi auttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin missä asiassa sinua pitäisi auttaa?
Olen siis ikävä kyllä kadottanut hänen yhteystietonsa ja nimikin unohtunut. Auttaisi jos joku osaisi kertoa edes nimen ja vieläkö elää ja ottaa asiakkaita vastaan.
Ap - Anonyymi
Ootko varma, että tarkoitti niillä rikkauksilla materiaa?
- Anonyymi
Tuula on poistunut keskuudestamme.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Hän oli kyllä ihana ihminen.
T. Ap
- Anonyymi
Käynyt myös ko.ennustajalla vuosia sitten, kaikki hänen sanomisensa ovat toteutuneet tarkasti ja kertoi menneisyydestäni myös todella paljon asioita.
- Anonyymi
Kiinnostaisi tietää, löytyykö Eurasta tai lähistöltä ketään luotettavaa ennustajaa?
- Anonyymi
Euran pankinjohtaja. Se ennusti että kohta lähtee taas pankkiautomaatti seinästä kunhan pojaat saa raktorin käymään.
- Anonyymi
Pistivätkö pikkasen liikaa pilottia valmetin putkeen , ku niin jyssähti...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4132209Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212086Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171845Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211163Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935