Vierailit unessani. Unessani kävelit ohitseni ja samalla katsoit minua. Sellainen naisen viehkeä katse. . Olit unessani kaunis, ethän voisi muuta ollakaan.
Unissa....
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaiset unet ovat kivoja!
- Anonyymi
Tai sitten ei.
- Anonyymi
Omassa hämmentävässä unessani hain jotain naista jostain metsien ja peltojen takaa ja kun vihdoin tapasimme, en tuntenut koko henkilöä vaikka tuntui kuin olisimme tuttuja. 🤔
- Anonyymi
Mutta tuohan ei ollut uni, vaan täyttä totta!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin ensin uneksi luulin, sen jälkeen olen
unelmoinut. Nainen peltojen ja metsien keskeltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin ensin uneksi luulin, sen jälkeen olen
unelmoinut. Nainen peltojen ja metsien keskeltä.Millaista unta olet nähnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista unta olet nähnyt?
Samaa unta nähtiin kun ekan kerran nähtiin😍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti sanottu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ensimmäistä näkemistä sillein ole laittanut merkille
- Anonyymi
se saattoi olla viesti. Etsit jotain, ja tapaat jotain, mikä ei ole sitä mitä luulit.
Mitä metsät ja pellot tarkoittaa? Aikaa vai välimatkaa?
Nainen, no haetko?
Oma mielikuva vs todellisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se saattoi olla viesti. Etsit jotain, ja tapaat jotain, mikä ei ole sitä mitä luulit.
Mitä metsät ja pellot tarkoittaa? Aikaa vai välimatkaa?
Nainen, no haetko?
Oma mielikuva vs todellisuus.En minä unia jaksa edes yrittää ymmärtää, jostain alitajunnasta ne kumpuaa. Ja tämä on vasta toinen viestini tähän aiheeseen, olen tuo 14:11 eiliseltä. M-N.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä unia jaksa edes yrittää ymmärtää, jostain alitajunnasta ne kumpuaa. Ja tämä on vasta toinen viestini tähän aiheeseen, olen tuo 14:11 eiliseltä. M-N.
Sori, ei tärpännyt. Tämä "unemme" tapahtui todellisessa elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, ei tärpännyt. Tämä "unemme" tapahtui todellisessa elämässä.
Mitä tärpännyt??? Tämä rimpsu on näkemäni unen peräään joidenkin trollien sotkuja.
Mun uni on ainoa tärppi tässä. 14:11 pe, 16:17. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uni se oli eikä mitään todellisuutta, täältä on lähimpään metsäänkin useampi kilometri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uni se oli eikä mitään todellisuutta, täältä on lähimpään metsäänkin useampi kilometri.
Puhu sinä omasta unestas vaan, minä puhun todellisuudesta, joka muuttui "kuin uneksi"! Ja siitä syvästä kaipauksesta, joka ei anna yön eikä päivän rauhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu sinä omasta unestas vaan, minä puhun todellisuudesta, joka muuttui "kuin uneksi"! Ja siitä syvästä kaipauksesta, joka ei anna yön eikä päivän rauhaa.
Puhu sitten jossain muualla etkä mun unesta.
- Anonyymi
Puhukaa juttunne jossain muualla. Ap
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, narsisti hukkuu lopulta omaan erinomaisuuteensa. Vähät välittää läheisistään ja kun läheiset saa tarpeekseen siitä rakkaasta " läheisestä", on narsisti tyhjän päällä.
- Anonyymi
Sinäkin olet vieraillut unissani mies. Siinä on vain se huono puoli, että herätessä iskee kova ikävä ja kaipaus.
- Anonyymi
Mitä unessa oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä unessa oli?
En muista unen tapahtumia kovin tarkkaan, mutta muistan sen, kuinka hyvältä unessa tuntui nähdä sinut "oikeasti" ja "elävänä". Herätessä tuntui surulliselta, koska oikeasti olet kaukana jossain, vaikka uni oli ollut niin todentuntuinen.
- Anonyymi
Milloin näit hänet viimeksi?
- Anonyymi
Tuolloin kun hän tuli uneeni. En tiedä mitä varten tuota kysyt,joten ilman mitään muuta kuin kysymyksen kanssa en ala tarkentaa.
- Anonyymi
Viikon sisällä nähnyt...
- Anonyymi
Syksyllä. Hän ei nähnyt minua silloin. Luulen niin. sivusta vaa.
- Anonyymi
Jokunen vuosi
Olipas kiva uni sinulla.
- Anonyymi
Olen alkanut nähdä unia tutuista todellisista ihmisistä. Osa on kuollut ja aika koppavaa tulla näyttämään mulle tuollaista. Se kaverin tilanne oli surullinen.
ja seikkailin taas viimeyönä erään kanssa. Tie petti ja auto oli lommoilla. Ihan selkeä uni, mutta se matkakaveri joka toistuu näissä on arvoitus.
Unet on ihmeellisiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475535Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612516Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181930Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1501791No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361682- 171663
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771108Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62919