milloin nauru loppuu..

Anonyymi

ei jaksaisi enää olla julkisen pilkan ja nöyryytyksen kohde.

onko omakaan tontti niin täydellinen?

mun takana on paljon pimeyttä.. pimeyden voimia, nekö naurattaa..

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko trollin mielenterveys horjunut, ei ole ihan normaaleja ajatuksia.

• Anonyymi

Hän vaihtoi aihetta. Jos saisi naru päästä kiinni voisi taas haukkua pataluhaksi.
        Ole huoleti. Ei äitinaiset ehdi tekstailee. Lapsilla on itsepäisyyspäiväjuhlia👩‍🌾👶👨‍🦱👱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän vaihtoi aihetta. Jos saisi naru päästä kiinni voisi taas haukkua pataluhaksi.
        Ole huoleti. Ei äitinaiset ehdi tekstailee. Lapsilla on itsepäisyyspäiväjuhlia👩‍🌾👶👨‍🦱👱

Mitä helvettiä?!!. Sanoit kyllä että oot entinen koulukiusaaja. Mut tää menee jo yli ymmärryksen. Mitä niin ihmeen pahaa sulle tehnyt oon. Ihan sama jatka keskenäsi vaan jos et muuta osaa. Ei mun tarvii täällä ketään haukkua tai kytätä. Mulla kuule ihan tarpeeksi kaikkea elämässäni. Oli vaan huono olla eksyin tänne mutta nyt lähden syömään aamupalaa kera rakkaiden.

• Anonyymi

Trollin huvi on muiluttaa muita. Köyhä tyyppi.

• Anonyymi

Voi tuomita toimet joita sinua kohtaan on tehty, siitä huolimatta että et ole täydellinen ihminen, vaan voit eri tilanteissa toimia väärin. Se ei ole rikosoikeudessa käsiteltävässä asiassa lieventävä asianhaara syytteessä olevien osalta, ellette ole pihatappelussa olleet irtaantumatta riittävän nopeasti.

• Anonyymi

Voi ei! Trollimies !

• Anonyymi

Mulla on kehittynyt kyky tietää milloin jossain paikassa porukka puhuu musta paskaa selän takana ja naureskelee mulle ja voin sanoa etten kertaakaan ole ollut väärässä. Jotkut niistä paskanpuhujista oikeasti ei edes tajua ett mä tiedän heidän haukkuvan mua ja tulevat muka juttelemaan mukavia naaman edessä ja esittävät ett kaikki on Ok. Jotkut pomoistakin ovat pitäneet mua tyhmempänä kuin oikeasti olen ja kehuvat mua muka niiiiin helvetin hyväks työntekijäks ja sitten kuitenkin haukkuvat mua nk.luottotyöntekijöille heti kun olen kuuloetäisyyden ulkopuolella. Joskus jonkun pomon luottohenkilön ilme paljastaa oikean tilanteen eli pomo kehuu vaikk ett olen nopea, niin luottohenkilön ilme kertoo, ett mitä helvettiä tuo pomo jauhaa paskaa tuolle idiootille. Joskus joku pomo paljastaa oikean mielipiteen musta kilahtaessaan mulle, äänensävy osoittaa, ett pitää mua idioottina. Nytkin aion lähteä pois yhdestä paikasta, en tule kestämään enää enempää paskan niskaan saantia siellä paikassa, mulle on jo teoilla osoitettu ettei mun läsnäolo ole enää tervetullutta, ei ole vaivauduttu opastamaan uusiin työtehtäviin vaan jätetty sivuosaan, muita kyllä on opastettu jopa mun nähden eli parempi nostaa kytkintä ennenkuin omat käämit palaa ja rupean antamaan samalla mitalla takas noille omahyväisille idiooteille. Kyllä elämä opettaa heitäkin kuin muakin, jokainen heistä tulee saamaan elämältä kaksin käsin turpaan ja vetää mattoa alta ja jokainen tulee putoamaan kovaa ja korkealta. Ja jokainen heistä joutuu vuorollaan paskapuheiden kohteeksi ja porukan naurunaiheeks eli jopa naaman edessä heistäkin jotkut puhuu paskaa ja katsovat heitä ja naureskelevat paskasesti keskenään. Tuolla nykyisessä paikassa on muka lämminhenkinen ilmapiiri...lämpöä ei löydy tikulla tonkimallakaan siitä porukasta, pomoa myöten porukka on tosi kovaluontoista ja osa tunnekylmiäkin, se näkyy silmistä..ei mitään lämpöä löydy vaan kova ja kylmä katse, pistävän kylmät silmät.

• Anonyymi

Kuulostaa mun työpaikalta🤔. Ei kannata välittää, vaikka olisi mikä työpaikka hyvänsä. Urpoja tähän maailmaan mahtuu.

• Anonyymi

Trollin sentimentaalista aloitusta hyväksi käyttäen ja sen ylle mutaisilla jaloillani astuen (johtunee palstahirmun omasta tuhovimmasta ja mustamaalauskampanjoista, sitä taustaa vasten uliseminen lähinnä huvittaa, sitä saat mitä teet toisille),
      sanoisin, että mikäli totuus on puolellasi, seisot vuoren päällä tukevasti, niin ettei tuuli edes käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe